Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
largo,
wyślij proszę ponownie maila na bok@plus.pl z podaniem numeru, którego sprawa dotyczy wraz z odnotowanymi komunikatami.
wyślij proszę ponownie maila na bok@plus.pl z podaniem numeru, którego sprawa dotyczy wraz z odnotowanymi komunikatami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
a ile tych wiadomości mam wysyłać w nr zgłoszeń można się zgubić chyba że logistyka zatrudnię...
Temat wałkowany na testach a teraz w "oficjalnej" aplikacji jakoś u konkurencji nie ma problemu z niczym ani modelem ani dodatkową aplikacją po prostu działa a Plus testował lata i jeszcze przy usłudze komercyjnej nie działa aż nudne to się robi...
Drogi plusie ja się podaję szkoda moich nerwów ale za to zostaje NIESMAK i NIEDOSYT na Państwa usługi...
Mój błąd że anulowałem numeru w czasie przeniesienia... na tym polu wificalling i volte jesteście nawet za telekomunikacją na pustyni...
Temat wałkowany na testach a teraz w "oficjalnej" aplikacji jakoś u konkurencji nie ma problemu z niczym ani modelem ani dodatkową aplikacją po prostu działa a Plus testował lata i jeszcze przy usłudze komercyjnej nie działa aż nudne to się robi...
Drogi plusie ja się podaję szkoda moich nerwów ale za to zostaje NIESMAK i NIEDOSYT na Państwa usługi...
Mój błąd że anulowałem numeru w czasie przeniesienia... na tym polu wificalling i volte jesteście nawet za telekomunikacją na pustyni...
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Dzisiaj aplikacja nie może uzyskać statusu Online.
W pasku wyświetla: " Wifi Calling+ jest włączona"
W aplikacji na czerwono znaczek włączenia, wykrzyknik i komunikat WiFi SMS jest offline.
Włączanie w aplikacji suwakiem, restart wifi czy telefonu nie pomaga
Lepiej to działało w fazie testów.
Ileż trzeba mieć cierpliwości do Waszego komercyjnego cudo rozwiązania.
W pasku wyświetla: " Wifi Calling+ jest włączona"
W aplikacji na czerwono znaczek włączenia, wykrzyknik i komunikat WiFi SMS jest offline.
Włączanie w aplikacji suwakiem, restart wifi czy telefonu nie pomaga
Lepiej to działało w fazie testów.
Ileż trzeba mieć cierpliwości do Waszego komercyjnego cudo rozwiązania.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
devonish,
wyłącz proszę aplikację, sprawdź połączenie Wi-Fi i ponownie ją włącz.
wyłącz proszę aplikację, sprawdź połączenie Wi-Fi i ponownie ją włącz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Instalacja aplikacji od zera i ponowna aktywacja pomogła.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
devonish,
dziękuję za wiadomość.
dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2019, o 22:48
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witam,
Dla Mnie aplikacja działa nawet za dużo. Z tego co Mi wiadomo powinno być tak, że wifi calling uaktywnia się w momencie braku sygnału z sieci. Natomiast u Mnie działa cały czas jak jestem w sieci Wifi a mam zasięg sieci komórkowej. To normalne ?
Dla Mnie aplikacja działa nawet za dużo. Z tego co Mi wiadomo powinno być tak, że wifi calling uaktywnia się w momencie braku sygnału z sieci. Natomiast u Mnie działa cały czas jak jestem w sieci Wifi a mam zasięg sieci komórkowej. To normalne ?
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Normalne
Aplikacja jest niedopracowana i jezeli wykryje wifi slabsze niz moc GSM to i tak bedzie łaczyc przez wifi
Aplikacja jest niedopracowana i jezeli wykryje wifi slabsze niz moc GSM to i tak bedzie łaczyc przez wifi
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2019, o 22:48
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
No to maskara jakaś... ogólnie opcja dobra bo będę się przeprowadzał do miejsca gdzie zasięg GSM jest zerowy dla Plus, wiec akurat łączność po wifi spoko. Ale ogólnie powinni coś zrobić z tą aplikacją. Zastanawiam się nad T-Mobile
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Od pewnego czasu nie można włączyć aplikacji ikoną z górnego paska. Można ręcznie (normalną ikoną aplikacji a następnie suwakiem), ale w tym przypadku podczas próby wykonania telefonu aplikacja zawiesza się. Ponowne jej otwarcie = czerwony ekran. Wymuszone zamknięcie aplikacji nie jest skuteczne. Restart telefonu pomaga, ale dzieje się to samo. Jedyne co, to można odbierać połączenia. Wcześniej marnie, ale jakoś to działało, a teraz już praktycznie w ogóle.
Problem dotyczy Samsunga S10, nie wiem jak na innych telefonach. Oczywiście reinstalacja, wyczyszczenie pamięci aplikacji i ponowna aktywacja nic nie zmienia.
Problem dotyczy Samsunga S10, nie wiem jak na innych telefonach. Oczywiście reinstalacja, wyczyszczenie pamięci aplikacji i ponowna aktywacja nic nie zmienia.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Ta aplikacja to "gniot" po latach testów w końcu wersja komercyjna i oficjalna i nadal aplikacja zewnętrzna i nadal problemy i to większe, szkoda że nawet po takim czasie operator nie wyciągnął wniosków jednak konkurencja odjechała
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Już dawno o tym mówiłem, ale wtedy kilka osób mnie skrytykowało, ale szkoda do tego wracaćlargo pisze:Ta aplikacja to "gniot" po latach testów w końcu wersja komercyjna i oficjalna i nadal aplikacja zewnętrzna i nadal problemy i to większe, szkoda że nawet po takim czasie operator nie wyciągnął wniosków jednak konkurencja odjechała
Wersja testowa była gniotem, ale jakoś działała. Czasem rozłączała, ale jednak dało się choć zadzwonić. Teraz nie mogę i nie wiem dlaczego. Wyczyściłem pamięć odinstalowałem, wyłączyłem SMSem VoWiFi, włączyłem, zainstalowałem, skonfigurowałem i nadal to samo. Gdyby wcześniej nie działała (nawet marnie, ale jednak), to bym powiedział, że to wina komercyjnej aplikacji, ale ta sama aplikacja działała.
Ciekaw jestem czy kiedykolwiek Polkomtel wprowadzi prawdziwe VoWiFi? Gdzie (poza kasą) jest problem? Myślę, że tylko o kasę chodzi, a jak teraz planują kupić jedną z gorszych firm informatycznych, aby korzystać z jej "usług", to nie dość, że radiowo mają problemy, to zaczną się też problemy informatyczne. No cóż, równia pochyła po której zjeżdża Plus znów stała się bardziej stroma o kolejne kilka stopni
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
A w wersji natywnej nie działa przypadkiem tak samo? Jedyna różnica , że nie ma aplikacji i brak hand over na VoLTE w przypadku utraty sygnału wi-fi.largo pisze:Aplikacja jest niedopracowana i jezeli wykryje wifi slabsze niz moc GSM to i tak bedzie łaczyc przez wifi
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Kolejna frustrująca usterka.
Gdy ktoś dzwoni na mój numer telefonu to czekanie (dzwonek) trwa około 2 minuty, a później następuje rozłączenie a powinno przekierować na Pocztę Głosową. Jest to telefon służbowy i Poczta jest dla mnie bardzo ważna.
Gdy ktoś dzwoni na mój numer telefonu to czekanie (dzwonek) trwa około 2 minuty, a później następuje rozłączenie a powinno przekierować na Pocztę Głosową. Jest to telefon służbowy i Poczta jest dla mnie bardzo ważna.
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
devonish,
- rozumiem, że przekazy na Pocztę Głosową masz ustawione dla sytuacji "połączenia nieodebrane"?
- rozumiem, że przekazy na Pocztę Głosową masz ustawione dla sytuacji "połączenia nieodebrane"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ