Internet i zmiana umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 32
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 08:30
Internet i zmiana umowy
Witam,
Mam pytanie odnosnie intermetu.
Moi rodzice przedluzali umowe z 2miesiecy temu.
Pani w punkcie sprawdzala ile zuzywaja i zmniejszyla im pakiet, w efekcie czego internet im sie konczy juz po tygodniu.
Niestety z racji wieku oraz nieznajomosci brzydko mowiac wcisnieto im cokolwiek.
Niestety wraz z nizszym.pakietem jest slabszy LTE wiec i to nie jest fajne.
Prosze o kontakt i informacje co mozna zrobic w tym.wypadku.
Mowili ze jak dzwonia to nawet zwiekszenia abonamentu wraz z wieksza iloscia danych nie jest mozliwe.
Ja dodam ze zostali wprowadzeni w blad przez konsultantken i powinni to zareklamowac lecz juz minelo sporo czasu dopiero teraz sie przyznali.
Prosze o.pomoc
Mam pytanie odnosnie intermetu.
Moi rodzice przedluzali umowe z 2miesiecy temu.
Pani w punkcie sprawdzala ile zuzywaja i zmniejszyla im pakiet, w efekcie czego internet im sie konczy juz po tygodniu.
Niestety z racji wieku oraz nieznajomosci brzydko mowiac wcisnieto im cokolwiek.
Niestety wraz z nizszym.pakietem jest slabszy LTE wiec i to nie jest fajne.
Prosze o kontakt i informacje co mozna zrobic w tym.wypadku.
Mowili ze jak dzwonia to nawet zwiekszenia abonamentu wraz z wieksza iloscia danych nie jest mozliwe.
Ja dodam ze zostali wprowadzeni w blad przez konsultantken i powinni to zareklamowac lecz juz minelo sporo czasu dopiero teraz sie przyznali.
Prosze o.pomoc
Re: Internet i zmiana umowy
Witaj maniek71,
- wiesz może jaka to dokładnie oferta i taryfa?
Jakbyś miał dostęp do umowy, to będzie tam informacja, np. kod promocji.
- wiesz może jaka to dokładnie oferta i taryfa?
Jakbyś miał dostęp do umowy, to będzie tam informacja, np. kod promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet i zmiana umowy
Nie mam lecz wszystkiego moge sie dowiedziec lub ewentualnie moge podac nr telefonu do rodzicow oni wowczas wszystko powiedza.
Co wolicie?
Co wolicie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5261
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Internet i zmiana umowy
maniek71,
Właściciel numeru może też wysłać zgłoszenie poprzez ten formularz. Oprócz opisu sprawy, należy podać numer, którego to dotyczy i dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Proszę potem o podanie numeru zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
podaj proszę z umowy nazwę promocji, w której ten kontrakt został zawarty.maniek71 pisze:Nie mam lecz wszystkiego moge sie dowiedziec
Właściciel numeru może też wysłać zgłoszenie poprzez ten formularz. Oprócz opisu sprawy, należy podać numer, którego to dotyczy i dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Proszę potem o podanie numeru zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet i zmiana umowy
CYFROWY POLSAT INTERNET
LTE (P2_Internet_LTE_SIM36_utrz_APS_modyfikator)
Takie cos jest wpisane w tytule promocji
Umowa byla podpisana wczesniej niedomowienie z nimi.
Usluga jest brana w smartdom.
Teraz ja spytam chcialbym ich troche ominac czy jest mozliwosc podniesienia abonamentu i zwiekszenia pakietu.
Dodam ze mieli dodatkowy pakiet 550gb jednorazowy i juz zostal wykorzystany.
Nie zmienia to faktu ze Pani w Salonie sprawdzala ich wykorzystanie dotychczasowe i przez to zmniejszyła im pakiet calkowicie niepotrzebne.
LTE (P2_Internet_LTE_SIM36_utrz_APS_modyfikator)
Takie cos jest wpisane w tytule promocji
Umowa byla podpisana wczesniej niedomowienie z nimi.
Usluga jest brana w smartdom.
Teraz ja spytam chcialbym ich troche ominac czy jest mozliwosc podniesienia abonamentu i zwiekszenia pakietu.
Dodam ze mieli dodatkowy pakiet 550gb jednorazowy i juz zostal wykorzystany.
Nie zmienia to faktu ze Pani w Salonie sprawdzala ich wykorzystanie dotychczasowe i przez to zmniejszyła im pakiet calkowicie niepotrzebne.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5692
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet i zmiana umowy
maniek71, rozumiem, że umowa na internet została podpisana z Cyfrowym Polsatem. W takim razie konieczne jest skontaktowanie się z ich konsultantami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet i zmiana umowy
11 dni temu wypełniłam formularz, wnosząc o zmianę promocyjnego planu cenowego na droższy (bo chcę mieć więcej internetu), występujący w obowiązującej mnie promocji. Nie chcę nowej promocji, tylko zmianę planu cenowego w ramach umowy, którą mam do września.
Zdziwiłam się, gdy w odpowiedzi przyszła informacja, że zgłoszenie (któremu nadano numer) przekazano do działu reklamacji. Jak dotąd - cisza. Obawiam się, że wniosek nie zostanie rozwiązany przed początkiem nowego cyklu rozliczeniowego, który rozpoczyna się za 4 dni. I dalej pozostanę przy za małej ilości internetu.
Proszę o radę, jak postąpić. Dziękuję.
Zdziwiłam się, gdy w odpowiedzi przyszła informacja, że zgłoszenie (któremu nadano numer) przekazano do działu reklamacji. Jak dotąd - cisza. Obawiam się, że wniosek nie zostanie rozwiązany przed początkiem nowego cyklu rozliczeniowego, który rozpoczyna się za 4 dni. I dalej pozostanę przy za małej ilości internetu.
Proszę o radę, jak postąpić. Dziękuję.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5692
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet i zmiana umowy
rev, podaj numer zagadnienia który otrzymałeś w korespondencji zwrotnej. Postaramy się przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet i zmiana umowy
Numer #1940964. Z góry dziękuję za pomoc.Michał_Plus pisze:rev, podaj numer zagadnienia który otrzymałeś w korespondencji zwrotnej. Postaramy się przyspieszyć.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5692
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet i zmiana umowy
rev, poprosiłem o przyspieszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet i zmiana umowy
Michał_Plus, bardzo dziękuję - sprawa załatwiona pomyślnie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5692
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet i zmiana umowy
rev, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet i zmiana umowy
Podepnę się pod temat, ale z trochę innym pytaniem:
Chciałem wybrać abonament (24 miesiące) plusa z internetem LTE, i czy po takim wyborze, jakby pojawił się u mnie internet 5g, można bezproblemowo zmigrować taryfę do 5g? czy trzeba czekać do końca umowy ?
Chciałem wybrać abonament (24 miesiące) plusa z internetem LTE, i czy po takim wyborze, jakby pojawił się u mnie internet 5g, można bezproblemowo zmigrować taryfę do 5g? czy trzeba czekać do końca umowy ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5692
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet i zmiana umowy
duke, zmiana oferty, w trakcie promocji, możliwa jest tylko w ramach jednego planu taryfowego. Oferty zawierające 5G maja inny plan taryfowy niż oferty bez.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet i zmiana umowy
Dziękuję za informację, choć wydaje mi się, że fajnie byłoby taką możliwość mieć, bo jest to zawsze migracja na wyższą taryfę