Strona 1 z 1

FUP, zerwanie umowy

: 4 sty 2020, o 15:37
autor: ughx4
Witam, posiadam ofertę Internet LTE 60 GB POWER LTE. Z tego powodu mam dwa pytania:

1. Wiem jak działa polityka FUP, ale dlaczego dostaję lejek do wartości, z których nie da się korzystać zaledwie po wykorzystaniu kilku GB?
2. Czy jest możliwe zerwanie umowy na koszt operatora, skoro nie jest to internet bez limitu tak jak jest to napisane?

Re: FUP, zerwanie umowy

: 7 sty 2020, o 11:30
autor: zbych_in_flames
1. Na pewno nie jest to kilka GB.
2. Nie

Re: FUP, zerwanie umowy

: 7 sty 2020, o 20:25
autor: JADWININ
FUP po 6-ciu odcinkach NETFLIX Wiedzimin 4K HDR DOLBY VISION ...
Panowie; to jest jakaś AZJA ...

Re: FUP, zerwanie umowy

: 8 sty 2020, o 15:25
autor: TomPL
To ile GB ma jeden odcinek tego NETFLIX Wiedzimin 4K HDR DOLBY VISION ?

Re: FUP, zerwanie umowy

: 14 sty 2020, o 00:17
autor: Brzozinio
Ta ich polityka to śmiech na sali. Nie są w stanie zapewnić pełnej prędkości nawet gdy pakiet nie jest wykorzystany, w sumie to nigdy nie miałem pełnej prędkości.

Re: FUP, zerwanie umowy

: 14 sty 2020, o 00:23
autor: habish
A ile to jest "pełna prędkość"?

Re: FUP, zerwanie umowy

: 14 sty 2020, o 14:11
autor: Brzozinio
Wg. Plusa to do 150mb/s, ale maksymalnie wyciąga u mnie 30-35mb/s, przy lejku jest to 1,5mb/s lub 512kb/s. Dwa razy miałem 50mb/s normalnie cyberpunk. Do czego Ci te informacje?

Re: FUP, zerwanie umowy

: 20 sty 2020, o 12:57
autor: zbych_in_flames
@Brzozinio, ewidentnie nie wiesz jak działa internet LTE, bo przede wszystkim nie ma czegoś takiego jak pełna prędkość w internecie mobilnym.
JADWININ pisze:FUP po 6-ciu odcinkach NETFLIX Wiedzimin 4K HDR DOLBY VISION ...
Panowie; to jest jakaś AZJA ...
Nie czaje Twojego zdziwienia, przecież dobrze wiesz, że streaming Netflix jest w ramach pakietu itp, a nie bez limitu... No i na bank to nie było wszystko.
TomPL pisze:To ile GB ma jeden odcinek tego NETFLIX Wiedzimin 4K HDR DOLBY VISION ?
Jakieś 7 GB na 1h
Wysokie — najwyższa jakość wideo, do 3 GB na godzinę na urządzenie w jakości HD oraz 7 GB na godzinę na urządzenie w jakości Ultra HD

Re: FUP, zerwanie umowy

: 9 lut 2020, o 10:59
autor: ughx4
Mam pakiet 60 GB POWER LTE. Dlaczego zaledwie po przekroczeniu pakietu o 5 GB dostaje lejek na tak skrajnie niskie wartości pobieranie i wysyłania? Czy jest na to jakieś rozwiązanie?

Re: FUP, zerwanie umowy

: 11 lut 2020, o 12:38
autor: zbych_in_flames
Upewnij się, że masz na numerze aktywną usługę LTE bez limitu czy tez jakąś jej pochodną. Jesteś jednym użytkownikiem, bo te dane na screenie obejmuje tylko to co na tym komputerze zostało pobrane.