Strona 1 z 1

Dezaktywacja pakietów ze starego Plusha

: 18 lut 2020, o 13:49
autor: Ecuki
Jakiś czas temu zmieniłem taryfę na Nowy Plush, nie zdezaktywowałem jednak aktywnych pakietów internetowych. Teraz automatycznie się odnawiają np. pakiet intenet 300MB, a kody dezaktywacyjne nie pomagają. W aplikacji mobilnej pakiety nie są widoczne. Widoczne są po wpisaniu kodu *136#.
Chciałem uzyskać dostęp do Plus Online, ale nie mam PUK, dzwoniłem więc na infolinie. Autoryzacja nie powiodła się, dane podałem raczej poprawnie.
Pytano mnie o kwote ostatniego doładowania, czy powinienem podać kwote ostatniego doładowania na TEN numer, czy ogólnie na numery zarejestrowane na mnie?
Czy mogę zdezaktywować stare pakiety jakimś kodem?
Proszę o pomoc.

Re: Dezaktywacja pakietów ze starego Plusha

: 18 lut 2020, o 14:34
autor: sl@w_es
Ecuki pisze:(...) Chciałem uzyskać dostęp do Plus Online, ale nie mam PUK, dzwoniłem więc na infolinie. Autoryzacja nie powiodła się, dane podałem raczej poprawnie.
Pytano mnie o kwote ostatniego doładowania, czy powinienem podać kwote ostatniego doładowania na TEN numer, czy ogólnie na numery zarejestrowane na mnie?
Czy mogę zdezaktywować stare pakiety jakimś kodem?
Proszę o pomoc.
Skoro autoryzacja nie powiodła się to w którymś segmencie podałeś coś co niezgodne jest z tym co widział konsultant.
Pytanie o kwotę ostatniego doładowania oczywiście tyczyło się numeru w sprawie którego dzwoniłeś (po co mieliby pytać o doładowania innego telefonu?).
Pakietów ze starej taryfy nie dezaktywujesz kodem; jeśli nie będzie możliwości wyłączenia go przez Plus Online lub aplikację mobilną to pozostaje konsultant w DOK, ale jak sam napisałeś "Autoryzacja nie powiodła się". Nie podasz prawdziwych, zgodnych danych nic nie wskórasz.

Re: Dezaktywacja pakietów ze starego Plusha

: 18 lut 2020, o 14:58
autor: Ecuki
Poza pytaniem o kwote doładowania konsultant pytał o imię, nazwisko i pesel. Stąd moje wątpliwości o jakie dołądowanie mógł pytać, pozostałych danych jestem pewny.