Reklamacja Plush Pakiet Atlantycki ,działanie aplikacji PLUS
: 1 kwie 2020, o 11:02
Witam Wszystkich.
Nie wierzyłem w większość komentarzy że w Plus Gsm to tylko płać i płacz. Niestety przeniosłem abonament do nich i się przekonałem.
Druga faktura przychodzi a tam ZONK: doliczony "pakiet Atlantycki" za 200 zł. Stwierdziłem że się pomylili.Napisałem reklamację
wyjaśniłem co i jak , że pakietu nie aktywowałem , że i owszem przebywałem za granicą ale mam nielimitowane połączenia i pakiet 3,7 GB na transmisję ,że to mi starczy , że aplikacja PLus online działa bardzo źle ,zawiesza się , pokazuje dziwne numerki , i wiadomości itd.Zaznaczyłem że Pakiet Atlantycki nie został naruszony bo nie ma takiej możliwości żebym z niego skorzystał mimo że jest aktywny.
Otrzymałem odpowiedź:
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie z 24.3.2020 r. informuję, że z uwagą zapoznałam się z opisaną sprawą.
Przeprowadzona analiza wykazała, że w dniu 11.3.2020 r. za pośrednictwem Plus Online została zlecona aktywacja usługi Pakiet Atlantycki 2,5 GB dla numeru ********. Aktywacja usługi nastąpiła w dniu 12.3.2020 r. Aktywowany Pakiet jest dostępny przez jeden pełny okres rozliczeniowy, przy czym w przypadku, gdy aktywacja Pakietu nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to Pakiet jest dostępny od dnia jego aktywacji do ostatniego dnia pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po aktywacji Pakietu. Opłata za Pakiet Atlantycki 2,5 GB wynosi 200 zł brutto.
Tym samym potwierdzam poprawność reklamowanej opłaty uwzględnionej w fakturze za okres rozliczeniowy 21.2.2020 r. – 20.3.2020 r. i nie ma podstaw do jej anulowania.
Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego.
Z poważaniem
Beata *******
Doradca Klienta
A więc ręce opadają.Sprawdzili w systemie że aktywowałem więc nie ma wytłumaczenia.PLAĆ.Pakiet będzie nienaruszony i wygaśnie ja biedniejszy o 200 zł. A że aplikacja itp NIE. NIE ich wina. Ja to przeżyję ,zmienię operatora ale chciałbym Was przestrzec.Uważajcie .Dla niektórych gospodarstw domowych 200 zł to naprawdę duża kwota.Mozek ktoś z was miał podobne niemiłe przygody z naszym narodowym operatorem?
Pozdrawiam
Nie wierzyłem w większość komentarzy że w Plus Gsm to tylko płać i płacz. Niestety przeniosłem abonament do nich i się przekonałem.
Druga faktura przychodzi a tam ZONK: doliczony "pakiet Atlantycki" za 200 zł. Stwierdziłem że się pomylili.Napisałem reklamację
wyjaśniłem co i jak , że pakietu nie aktywowałem , że i owszem przebywałem za granicą ale mam nielimitowane połączenia i pakiet 3,7 GB na transmisję ,że to mi starczy , że aplikacja PLus online działa bardzo źle ,zawiesza się , pokazuje dziwne numerki , i wiadomości itd.Zaznaczyłem że Pakiet Atlantycki nie został naruszony bo nie ma takiej możliwości żebym z niego skorzystał mimo że jest aktywny.
Otrzymałem odpowiedź:
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie z 24.3.2020 r. informuję, że z uwagą zapoznałam się z opisaną sprawą.
Przeprowadzona analiza wykazała, że w dniu 11.3.2020 r. za pośrednictwem Plus Online została zlecona aktywacja usługi Pakiet Atlantycki 2,5 GB dla numeru ********. Aktywacja usługi nastąpiła w dniu 12.3.2020 r. Aktywowany Pakiet jest dostępny przez jeden pełny okres rozliczeniowy, przy czym w przypadku, gdy aktywacja Pakietu nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to Pakiet jest dostępny od dnia jego aktywacji do ostatniego dnia pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po aktywacji Pakietu. Opłata za Pakiet Atlantycki 2,5 GB wynosi 200 zł brutto.
Tym samym potwierdzam poprawność reklamowanej opłaty uwzględnionej w fakturze za okres rozliczeniowy 21.2.2020 r. – 20.3.2020 r. i nie ma podstaw do jej anulowania.
Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego.
Z poważaniem
Beata *******
Doradca Klienta
A więc ręce opadają.Sprawdzili w systemie że aktywowałem więc nie ma wytłumaczenia.PLAĆ.Pakiet będzie nienaruszony i wygaśnie ja biedniejszy o 200 zł. A że aplikacja itp NIE. NIE ich wina. Ja to przeżyję ,zmienię operatora ale chciałbym Was przestrzec.Uważajcie .Dla niektórych gospodarstw domowych 200 zł to naprawdę duża kwota.Mozek ktoś z was miał podobne niemiłe przygody z naszym narodowym operatorem?
Pozdrawiam