Utrata sygnalu w UK (tylko połączenia alarmowe)
: 16 kwie 2020, o 18:01
Witam,
jestem w Plusie od lat. Obecnie mieszkam w UK. Od pewnego czasu nie mam sygnału w telefonie będąc poza Polską.
Żadne z poniższych nie usunęło problemu:
- restart telefonu,
- zmiana aparatu (próbowałam i iOS i Android)
- wybór ręczny operatora (lista operatorów się pojawia, po wyborze któregokolwiek komunikat, karta SIM nie może się zarejestrować w sieci
- wymiana karty SIM na nową w salonie sieci Plus we Wrocławiu (karta działa wyłącznie w Polsce)
- tamże konsultant potwierdził, że roaming jest aktywowany i nie powinno byc żadnego problemu.
Dodam tylko, że sygnał zniknął nagle z dnia na dzień.
Będę wdzięczna za poradę.
jestem w Plusie od lat. Obecnie mieszkam w UK. Od pewnego czasu nie mam sygnału w telefonie będąc poza Polską.
Żadne z poniższych nie usunęło problemu:
- restart telefonu,
- zmiana aparatu (próbowałam i iOS i Android)
- wybór ręczny operatora (lista operatorów się pojawia, po wyborze któregokolwiek komunikat, karta SIM nie może się zarejestrować w sieci
- wymiana karty SIM na nową w salonie sieci Plus we Wrocławiu (karta działa wyłącznie w Polsce)
- tamże konsultant potwierdził, że roaming jest aktywowany i nie powinno byc żadnego problemu.
Dodam tylko, że sygnał zniknął nagle z dnia na dzień.
Będę wdzięczna za poradę.