5G w Plusie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 5G w Plusie
mariusz9a,
- na ten moment nie widać planów 5G dla tych miast w najbliższym czasie.
- na ten moment nie widać planów 5G dla tych miast w najbliższym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 lip 2018, o 23:50
Re: 5G w Plusie
Hej specjaliści Plusa :) wiadomo czy są może plany współpracy z Apple i wprowadzenia obsługi 5G na iPhone’ach w Plusie?
Bardzo tego brakuje, nie wspomnę o obsłudze VoLTE ma iPhone 13 Pro Max. Z góry dzięki za odpowiedź :)
Bardzo tego brakuje, nie wspomnę o obsłudze VoLTE ma iPhone 13 Pro Max. Z góry dzięki za odpowiedź :)
- Sztajger_51
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1272
- Rejestracja: 15 sie 2018, o 10:07
Re: 5G w Plusie
Jaki jest aktualnie status dla pasma 5G ?Sztajger_51 pisze:Czy na BT24994 5G działa już komercyjnie ?Ewa_Plus pisze: Sztajger_51,
BT24994 - pasmo 5G nie jest aktywne.
Re: 5G w Plusie
fraczek123,
- plany to są, choć sprawa trochę jest skomplikowana. Co nieco na ten temat możesz poczytać tutaj.
Sztajger_51,
- z tego co widzę, to jeszcze nie ma
- plany to są, choć sprawa trochę jest skomplikowana. Co nieco na ten temat możesz poczytać tutaj.
Sztajger_51,
- z tego co widzę, to jeszcze nie ma
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Witam,
Posiadam ONEPLUS 9Pro. Nie będąc świadomy zmieniłem abonament na taki z 5G.
Dopiero po czasie zorientowałem się, że mój telefon nie działa z siecią 5G.
Moje pytanie jest następujące czy jest w ogóle szansa, że w bliżej nieokreślonym terminie, telefon ten będzie mi działał w sieci 5g. Czy czeka mnie zerwanie umowy (o ile się uda) i przejście do konkurencji.
W BOKu nie potrafili mi na to odpowiedzieć.
Posiadam ONEPLUS 9Pro. Nie będąc świadomy zmieniłem abonament na taki z 5G.
Dopiero po czasie zorientowałem się, że mój telefon nie działa z siecią 5G.
Moje pytanie jest następujące czy jest w ogóle szansa, że w bliżej nieokreślonym terminie, telefon ten będzie mi działał w sieci 5g. Czy czeka mnie zerwanie umowy (o ile się uda) i przejście do konkurencji.
W BOKu nie potrafili mi na to odpowiedzieć.
Re: 5G w Plusie
przemii ten telefon obsługuje 5G Plusa. Może po prostu nie jesteś w zasięgu sieci 5G lub 5G jakimś splotem wydarzeń nie jest aktywne w Twojej taryfie?
Re: 5G w Plusie
Pisałem już na czasie online z obsługą ONEPLUSA i stwierdzili że wina jej po stronie operatora, który nie wspomaga 5G. Nawet na ich oficjalniej stronie jest informacja, że 5G działa w Polsce z operatorami Tmobile i Play. Orange i Plus nie działają. Napisałem i dzwoniłem do BOK, też stwierdzili że Oneplus-y nie sa wspomagane i nie działają. Nie potrafią określić czy to nastąpi. Przekazali też informacje, że tylko telefony które mają w ofercie będą działały z siecią 5G
Re: 5G w Plusie
przemii, same głupoty Ci naopowiadali wszyscy w koło. Aż głowa boli że klientowi wszyscy wciskają takie farmazony byleby tylko jak najszybciej zbyć problem. Jeszcze Plusowi może i trochę się nie dziwię, bo pewnie jest procedura, że jak telefonu nie mają na liście to umywają ręce (ale czy usługa 5G jest aktywna na koncie to można by sprawdzić ). Ale żeby producent telefonu już takie pierdoły opowiadał to już przechodzi wszelkie granice A fragment że w T, Play działa a w O nie to już jest szczyt niekompetencji, bo u tej trójcy 5G niczym się nie różni! To jest przerażające co się w tym kraju dzieje To już nie pierwszy przypadek na forum, gdzie ktoś zgłasza się z identycznym problemem jak Ty, gdzie wszyscy w koło wciskają mu że jego telefon nie będzie działać w 5G Plusa, po czym wychodzi szczęśliwy że nagle w magiczny sposób 5G zostaje uruchomione Według specyfikacji na stronie producenta, Twój telefon obsługuje pasmo n41 czyli musi (!) działać na nim 5G od Plusa. Nie potrzeba tu żadnych czynności ze strony operatora i producenta telefonu (poza kartą SIM z dostępem do 5G).
Po pierwsze, jesteś pewny, że w miejscu gdzie jesteś jest zasięg 5G? Pamiętaj, że sygnał 5G jest bardzo podatny na zakłócenia i wewnątrz budynków możesz go nie łapać. Jak możesz to podaj miejsce gdzie się znajdujesz, może uda się ustalić na których nadajnikach w Twojej okolicy działa 5G.
Kolejna kwestia, sprawdź na infolinii czy na pewno na Twoim numerze jest włączony dostęp do 5G. To że masz odpowiednią taryfę to jedno, ale mogło się coś "przywiesić" i dostęp do 5G może nie być uruchomiony. Możesz wysłać zgłoszenie mailem, czy tam przez formularz kontaktowy na stronie Plusa, możesz też wypisać zgłoszenie z telefonu przez aplikację iPlus, i podaj tutaj zwrotny numer zgłoszenia - jak pojawią się Specjaliści Plusa to pomogą w przyspieszeniu odpowiedzi.
EDIT:
Pamiętaj jeszcze o jednej rzeczy - "ikonka" 5G jest na telefonie pokazywana tylko jak telefon wymienia jakieś dane z siecią. Także jeśli transmisja danych jest "wstrzymana" to 5G nie zobaczysz jako kresek zasięgu tylko LTE, mimo że jesteś w zasięgu 5G.
Po pierwsze, jesteś pewny, że w miejscu gdzie jesteś jest zasięg 5G? Pamiętaj, że sygnał 5G jest bardzo podatny na zakłócenia i wewnątrz budynków możesz go nie łapać. Jak możesz to podaj miejsce gdzie się znajdujesz, może uda się ustalić na których nadajnikach w Twojej okolicy działa 5G.
Kolejna kwestia, sprawdź na infolinii czy na pewno na Twoim numerze jest włączony dostęp do 5G. To że masz odpowiednią taryfę to jedno, ale mogło się coś "przywiesić" i dostęp do 5G może nie być uruchomiony. Możesz wysłać zgłoszenie mailem, czy tam przez formularz kontaktowy na stronie Plusa, możesz też wypisać zgłoszenie z telefonu przez aplikację iPlus, i podaj tutaj zwrotny numer zgłoszenia - jak pojawią się Specjaliści Plusa to pomogą w przyspieszeniu odpowiedzi.
EDIT:
Pamiętaj jeszcze o jednej rzeczy - "ikonka" 5G jest na telefonie pokazywana tylko jak telefon wymienia jakieś dane z siecią. Także jeśli transmisja danych jest "wstrzymana" to 5G nie zobaczysz jako kresek zasięgu tylko LTE, mimo że jesteś w zasięgu 5G.
Re: 5G w Plusie
przemii,
- tak jak razi mariusz9a, warto sprawdzić, czy oby na pewno usługa dostępu do 5G wskoczyła równocześnie z tym abonamentem, czy nic się nie "przywiesiło" w systemach. Wyślij maila w tej sprawie na bok@plus.pl"target="_blank i podrzuć nr zgłoszenia (będzie w formacie #12345). Tylko zmieść w wiadomości jakieś dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, PESEL), żeby konsultant nie musiał dodatkowo sprawdzać, czy Ty o T - to szybciej pójdzie
- tak jak razi mariusz9a, warto sprawdzić, czy oby na pewno usługa dostępu do 5G wskoczyła równocześnie z tym abonamentem, czy nic się nie "przywiesiło" w systemach. Wyślij maila w tej sprawie na bok@plus.pl"target="_blank i podrzuć nr zgłoszenia (będzie w formacie #12345). Tylko zmieść w wiadomości jakieś dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, PESEL), żeby konsultant nie musiał dodatkowo sprawdzać, czy Ty o T - to szybciej pójdzie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
#2530270
Ok, zgłoszone.
Dzięki za pomoc i informację
Ok, zgłoszone.
Dzięki za pomoc i informację
Re: 5G w Plusie
Podaję numery interesujących mnie stacji w Zielonej Górze tj. BT33374 - ul. Kożuchowska 8 i BT31537 - ul. Botaniczna 50 z prośbą o informację o zakresie planowanych ich prac modernizacyjnych. Czy są już znane jakieś terminy.
Re: 5G w Plusie
mariusz9a Ewa_Plus
Otrzymałem odpowiedź z BOK, że dla mojego numeru usługa jest włączona.
Mieszkam w miejscowości Niepruszewo k. Buku więc proszę o podanie najbliższego nadajnika pod który będę mógł podjechać i sprawdzić przy samym nadajniku. Domyślałem się, że w mojej miejscowości może jeszcze nie działać. Dodam tylko, że 2tygodnie temu byłem na weekend w samym centrum Bydgoszczy, gdzie usługa powinna działać, a nie działa. W ten weekend sprawdzałem w Poznaniu, okolice IKEA, Stadion Miejski i również nie działa.
Otrzymałem odpowiedź z BOK, że dla mojego numeru usługa jest włączona.
Mieszkam w miejscowości Niepruszewo k. Buku więc proszę o podanie najbliższego nadajnika pod który będę mógł podjechać i sprawdzić przy samym nadajniku. Domyślałem się, że w mojej miejscowości może jeszcze nie działać. Dodam tylko, że 2tygodnie temu byłem na weekend w samym centrum Bydgoszczy, gdzie usługa powinna działać, a nie działa. W ten weekend sprawdzałem w Poznaniu, okolice IKEA, Stadion Miejski i również nie działa.
Re: 5G w Plusie
Wychodzi na to, że najbliżej jest:przemii pisze:Mieszkam w miejscowości Niepruszewo k. Buku
Buk, ul. Przemysłowa (BT33355)
Dopiewo, ul. Trzcielińska (BT33599)
Oba działają komercyjnie. Sprawdź, bo musi działać. Tylko przy sprawdzaniu musisz zacząć przesyłać jakieś dane, inaczej 5G może się nie pojawić. No i jeszcze jedno do weryfikacji - w ustawieniach samego telefonu masz włączona siec 5G?
Mniej więcej pokrycie z tych nadajników sprawdzisz na mapie zasięgu: LINK
Re: 5G w Plusie
przemii,
- potwierdzam, najbliższe stacje z 5G to BT33355 [Buk] i BT33599 [Dopiewo]. Posprawdzaj jeszcze te ustawienia, o których pisze mariusz9a i daj znać jak wyglada sytuacja.
tref,
- BT33374 +L2600,+sL1800, +5G - I kw. 2022 r.
BT31537 - obecnie brak planów.
- potwierdzam, najbliższe stacje z 5G to BT33355 [Buk] i BT33599 [Dopiewo]. Posprawdzaj jeszcze te ustawienia, o których pisze mariusz9a i daj znać jak wyglada sytuacja.
tref,
- BT33374 +L2600,+sL1800, +5G - I kw. 2022 r.
BT31537 - obecnie brak planów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Czy mamy jakiś globalny problem z transferami na sieci 5G? Od piątkowej awarii prędkości uzyskiwane na 5G nie przekraczają kilkunastu Mb/s i dotyczy to wszystkich miast w GOP jak i wszystkich znanych mi osób korzystających z 5G. Takze chyba nie wszystko się poprawnie przywróciło po piątkowym "zdarzeniu"