5G w Plusie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 39
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 wrz 2013, o 12:09
Re: 5G w Plusie
usługa 5G jest dostępna w dedykowanych taryfach, które posiadają w nazwie "5G" (oferty DATA) lub "PRO" (oferty głosowe).
W innych taryfach dostęp do 5G był tymczasowy, na zasadzie dodatkowej promocji.
Proszę o oferte tych taryf
W innych taryfach dostęp do 5G był tymczasowy, na zasadzie dodatkowej promocji.
Proszę o oferte tych taryf
Re: 5G w Plusie
Basia_Plus pisze:muromdx,
podaj proszę jaka informacja pojawia się pod kodem *121# i *136#?
*136# - "Aktywne promocje: 4 doladowania i gratis, Rabat Video 30 dni, W Wielkiej Brytanii jak w domu."
Tego czegoś w UK NA PEWNO nie aktywowałem. Nie widać tego w moim poście z drugiego marca: viewtopic.php?p=274001#p274001"target=" ... et="_blank
Co to jest?
*121# - "Aktywne pakiety: GPRS Roaming Limiter (250.00 PLN) 01-04-2022 14:32"
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: 5G w Plusie
damiano,
muromdx,
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i ponów aktywację danej promocji.
Taka oferta byłaby dostępna w przypadku zawarcia nowej umowy z dedykowaną taryfą lub przy przedłużeniu obecnej ze zmianą abonamentu na ten z dostępem do 5G. Kiedy dobiega końca Twoja aktualna umowa?damiano pisze:Proszę o oferte tych taryf
muromdx,
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i ponów aktywację danej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Z powyższej listy pozostała jeszcze jedna stacja bez 5G - BT13034, czy znany jest termin dodania?Ewa_Plus pisze:Witaj tomi81,
1. BT13034 - nie mamy jeszcze info
2. BT11151 - już działa
3. BT13679 - nie mamy jeszcze info
4. BT14472 - już działa
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: 5G w Plusie
tomi81,
niestety nie.tomi81 pisze: pozostała jeszcze jedna stacja bez 5G - BT13034, czy znany jest termin dodania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Mam umowę na czas nieokreślony
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: 5G w Plusie
damiano,
Jeśli byłbyś zainteresowany przedłużeniem umowy, mogę zlecić kontakt konsultanta DUK. Podeślij wówczas proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.damiano pisze:Mam umowę na czas nieokreślony
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Już przedłużyłem umowę
- Sztajger_51
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1265
- Rejestracja: 15 sie 2018, o 10:07
Re: 5G w Plusie
Na BT24970 zostało uruchomiono pasmo L2100. Czy to działanie komercyjne ? Jaki jest status pasma 5G dla tej lokalizacji ?Sztajger_51 pisze:BT24970 "SWIĘTOCHŁOWICE SZPITALNA". Czy stacja działa komercyjnie. Czy działa coś więcej poza U2100/L1800 ? Co z planem na 5G dla tej lokalizacji ?Ewa_Plus pisze:Sztajger_51,
- w samych Świętochłowicach nie widzę, ale na granicy z Chorzowem jest na BT24697, BT20649
są też plany dla: BT20365, BT24041, BT24516, BT24970.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: 5G w Plusie
Sztajger_51, oba działają już komercyjnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Czy na BT22163 sa jakies plany odnosnie 5G2600?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: 5G w Plusie
kono, obecnie nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 5G w Plusie
Hej.
A czy na BT13346 Zaręby kościelne jakiś plany odnośnie 5G bądź okolice?
Pozdrawiam
A czy na BT13346 Zaręby kościelne jakiś plany odnośnie 5G bądź okolice?
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: 5G w Plusie
Tomo400, niestety nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
5G w Plusie
Dzień dobry,
wczoraj zakupiłem "Wybierz Internet z routerem i testuj za 9 zł przez 15 dni"
W mojej miejscowości jest 5G - Stare Miasto koło Konina. Anteny widzę ze swojego okna w pokoju.
Na routerze i w aplikacji widać połączenie 5G, - Huawei 5G CPE Pro 2.
Nie wiem co jest ale transfer dziś na poziomie DL/UP 40/1,9.
Wczoraj wieczorem 140/2 Tak 2Mb/s na UP
Czy to normalne??? Jak kupić usługę jak ewidentnie widać jak strona www się wczytuje.
Może usługa usługa dla mojej karty jest źle skonfigurowana....
Proszę o pomoc
wczoraj zakupiłem "Wybierz Internet z routerem i testuj za 9 zł przez 15 dni"
W mojej miejscowości jest 5G - Stare Miasto koło Konina. Anteny widzę ze swojego okna w pokoju.
Na routerze i w aplikacji widać połączenie 5G, - Huawei 5G CPE Pro 2.
Nie wiem co jest ale transfer dziś na poziomie DL/UP 40/1,9.
Wczoraj wieczorem 140/2 Tak 2Mb/s na UP
Czy to normalne??? Jak kupić usługę jak ewidentnie widać jak strona www się wczytuje.
Może usługa usługa dla mojej karty jest źle skonfigurowana....
Proszę o pomoc