Dostałem dzisiaj taką odpowiedź . Pomóżcie, co dalej robić?
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 11.9.2019 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.
Potwierdzam, że dla numeru .......... zawarł Pan Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Promocji „Plush Internet LTE”. Zgodnie z Regulaminem ww. Promocji Abonent może korzystać z Usługi „Wakacje do Abonamentu”, w ramach której Abonent może zawiesić korzystanie w danym Okresie rozliczeniowym z posiadanego Promocyjnego Planu Cenowego i usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych oraz nie płacić abonamentu. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest dokumentem wiążącym. Zawierając Umowę zaświadczył Pan o otrzymaniu i dokładnym zapoznaniu się z zakresem usług, postanowieniami i warunkami zawartej Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Zgodnie z Regulaminem ww. Promocji § 12 w Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych, Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.
Opierając się na danych zawartych w komputerowym systemie obsługi Abonentów 11.7.2019 r. z Pana numeru została wysłana wiadomość o treści „WAKACJE” pod numer 80666. Tym usługa „Wakacje od Abonamentu” została aktywowana poprawnie w okresie rozliczeniowym 9.8.2019 – 8.9.2019 r.
Przeprowadzona analiza wykazała, że kwestionowane przez Pana opłaty zostały naliczone za połączenia pakietowej transmisji danych GPRS. Zostały one wykonane z ww. numeru i poprawnie rozliczone w fakturze. Opłaty zostały naliczone zgodnie z obowiązującym Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla posiadanej przez Pana taryfy.
Ponadto informuję, że analiza zrealizowanych pakietowej transmisji danych GPRS nie wykazała nieprawidłowości. Dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości po stronie sieci Plus. Wszystkie usługi zostały zrealizowane poprawnie i nie budzą wątpliwości pod względem technicznym. Wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez Abonenta bądź za jego zgodą.
Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (podstawa prawna art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2018, poz. 1954 t. j.) oraz ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r., poz. 1823).
Z poważaniem