Strona 1 z 1

Reklamacja telefonu firmy Doogee

: 2 paź 2020, o 23:01
autor: Sylwia05
Witam mam problem z gwarancją telefonu Firmy Doogee. Zakupiłam telefon na raty 19.08.2020 następnie już 24.08.2020 musiałam telefon oddać na gwarancję i tu zaczyna się problem.. Do dziś dnia a mamy 02.10.202 nie wiem gdzie jest moj telefon.. Na zgłoszeniu reklamacyjnym mam nazwę serwisu tylko problem w tym że dzwoniąc tam nie ma mojego telefonu.. Dzwoniąc po infoliniach plusa odsyłają mnie do punktu w którym brałam telefon a tam z kolei karzą uzbroić się w cierpliwość.. Tylko jak być cierpliwym skoro place raty a telefonu nie mam i nie mam pewności czy i kiedy bee go miała. Rozwiązać umowy też nie mogę.. Proszę o pomoc bo nie wiem co robić.. W plusie jeszcze dostałam informację że oni niby ten telefon wysłali do jakiegoś serwisu We Wrocławiu z którym nie mja kontaktu a na formularzu jest inny serwis. Proszę o kontakt osoby w podobnej sytuacji

Re: Reklamacja telefonu firmy Doogee

: 3 paź 2020, o 04:50
autor: sl@w_es
Jeśli oddałaś telefon do naprawy reklamacyjnej w punkcie/salonie Plusa i masz na to papier to nie Ty powinnaś dzwonić po serwisach.
Jeśli Plus umywa ręce zrzucając "dochodzenie" na klienta to zalecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta (znajdziesz go w każdym powiecie).