Reklamacja telefonu firmy Doogee
: 2 paź 2020, o 23:01
Witam mam problem z gwarancją telefonu Firmy Doogee. Zakupiłam telefon na raty 19.08.2020 następnie już 24.08.2020 musiałam telefon oddać na gwarancję i tu zaczyna się problem.. Do dziś dnia a mamy 02.10.202 nie wiem gdzie jest moj telefon.. Na zgłoszeniu reklamacyjnym mam nazwę serwisu tylko problem w tym że dzwoniąc tam nie ma mojego telefonu.. Dzwoniąc po infoliniach plusa odsyłają mnie do punktu w którym brałam telefon a tam z kolei karzą uzbroić się w cierpliwość.. Tylko jak być cierpliwym skoro place raty a telefonu nie mam i nie mam pewności czy i kiedy bee go miała. Rozwiązać umowy też nie mogę.. Proszę o pomoc bo nie wiem co robić.. W plusie jeszcze dostałam informację że oni niby ten telefon wysłali do jakiegoś serwisu We Wrocławiu z którym nie mja kontaktu a na formularzu jest inny serwis. Proszę o kontakt osoby w podobnej sytuacji