Strona 1 z 1

Problem z internetem po zmianie taryfy

: 29 mar 2021, o 10:54
autor: Thaos
Witam,

Kilka dni temu przeszedłem z taryfy Prosto na Karte do Plus Elastyczna na Karte ponieważ zainteresowała mnie atrakcyjna promocja pakietu internetowego. Wcześniej korzystałem bez zarzutu z promocji Pakiet internet 3 GB w poprzedniej taryfie. Niestety po zmianie taryfy i włączeniu promocji GIGA BANK oraz doładowaniu konta za 50zł internet się nie pojawił. Oczywiście połączenie WiFi z jakąkolwiek siecią mam wyłączone, a transmisja danych jest włączona.
Po doładowaniu dostałem informacją zwrotną o tym, że Pakiet Social 90 dni został włączony, a w aktywnych pakietach widnieje GIGA BANK jak również w aktywnych promocjach znajduje się Pakiet Social 90dni i GIGA BANK w PLUS.

Co może być w tym przypadku powodem braku połączenia z siecią?

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

: 29 mar 2021, o 11:10
autor: mariusz9a
Może sprawdź czy masz aktywny GPRS. Tutaj masz spis krótkich kodów, m. in. jest ten na aktywację GPRS.

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

: 29 mar 2021, o 12:24
autor: Thaos
Niestety to nie to, usługa GPRS jest cały czas aktywna.

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

: 29 mar 2021, o 13:24
autor: mariusz9a
Masz może możliwość przełożenia karty SIM do innego telefonu i zweryfikowanie czy tam działa? Dało bym nam to obraz tego, czy problemem jest karta SIM czy telefon.
A jaki punkt dostępu (APN) masz wybrany w ustawieniach telefonu?

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

: 29 mar 2021, o 17:33
autor: Thaos
Dziękuję za wskazówki, problem sam się rozwiązał po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, w którym internet działał, a następnie powrocie do wcześniejszego. Prawdopodobnie pomógł zwykły restart telefonu.