Problem z internetem po zmianie taryfy
: 29 mar 2021, o 10:54
Witam,
Kilka dni temu przeszedłem z taryfy Prosto na Karte do Plus Elastyczna na Karte ponieważ zainteresowała mnie atrakcyjna promocja pakietu internetowego. Wcześniej korzystałem bez zarzutu z promocji Pakiet internet 3 GB w poprzedniej taryfie. Niestety po zmianie taryfy i włączeniu promocji GIGA BANK oraz doładowaniu konta za 50zł internet się nie pojawił. Oczywiście połączenie WiFi z jakąkolwiek siecią mam wyłączone, a transmisja danych jest włączona.
Po doładowaniu dostałem informacją zwrotną o tym, że Pakiet Social 90 dni został włączony, a w aktywnych pakietach widnieje GIGA BANK jak również w aktywnych promocjach znajduje się Pakiet Social 90dni i GIGA BANK w PLUS.
Co może być w tym przypadku powodem braku połączenia z siecią?
Kilka dni temu przeszedłem z taryfy Prosto na Karte do Plus Elastyczna na Karte ponieważ zainteresowała mnie atrakcyjna promocja pakietu internetowego. Wcześniej korzystałem bez zarzutu z promocji Pakiet internet 3 GB w poprzedniej taryfie. Niestety po zmianie taryfy i włączeniu promocji GIGA BANK oraz doładowaniu konta za 50zł internet się nie pojawił. Oczywiście połączenie WiFi z jakąkolwiek siecią mam wyłączone, a transmisja danych jest włączona.
Po doładowaniu dostałem informacją zwrotną o tym, że Pakiet Social 90 dni został włączony, a w aktywnych pakietach widnieje GIGA BANK jak również w aktywnych promocjach znajduje się Pakiet Social 90dni i GIGA BANK w PLUS.
Co może być w tym przypadku powodem braku połączenia z siecią?