Światłowód od Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 gru 2022, o 16:45
Re: Światłowód od Plusa
Jakaś awaria w Plus/Netia? Pobieranie na poziomie 13 Mbps, upload 290 Mbps. Łącze 1Gb/300Mbps. Linia POPC FIBERHOST.
Re: Światłowód od Plusa
Już wszystko wróciło do normy, Netia się ogarnęła!
Światłowód - nowy klient, nowy problem.
Dzień dobry. 13 marca 2023 r. podpisałem stacjonarnie umowę na usługę światłowodowego internetu. Do obecnej chwili - czyli po 2 tygodniach nie kontaktowano się ze mną w sprawie montażu ale OK, to nie problem. Rzecz w tym, że pomimo braku podłączonej usługi otrzymałem fakturę z abonamentem naliczonym od momentu podpisania umowy - czyli od 13 marca. Pytanie - czy rzeczywiście tak to ma wyglądać, tzn. czy zasadne jest naliczanie opłaty abonamentowej za usługę, której po prostu nie ma? Oprócz zamówienia internetu przeniosłem również 2 numery tel. od innego providera - w tym samym dniu, i pomimo tego, że korzystam do połowy kwietnia z usług dotychczasowego dostawcy, to również naliczono mi abonament od momentu podpisania umowy z Plus - chociaż de facto Plus nie dostarcza mi usługi telefonicznej (jeszcze). Proszę o wyjaśnienie tego mechanizmu i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2023, o 10:27 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie z Działu Plus Abonament do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniesienie z Działu Plus Abonament do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3379
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Światłowód od Plusa
Witaj WWojtekj,
rozliczenie opłaty abonamentowej zwykle odbywa się od momentu aktywacji usługi. Nie mam jednak z pozycji forum możliwość wglądu na konto numeru, aby sprawdzić jaka dokładnie obowiązuje promocja/umowa. Prześlij zatem proszę opis sprawy na bok@plus.pl lub poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz mi potem numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
rozliczenie opłaty abonamentowej zwykle odbywa się od momentu aktywacji usługi. Nie mam jednak z pozycji forum możliwość wglądu na konto numeru, aby sprawdzić jaka dokładnie obowiązuje promocja/umowa. Prześlij zatem proszę opis sprawy na bok@plus.pl lub poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz mi potem numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Światłowód od Plusa
Witam! w dniu wczorajszym odbyła się u mnie instalacja internetu świadłowodowego, niestety technicy stwierdzili brak sygnału na linii. udało mi się ustalić kontakt do serwisanta w moim rejonie niestety on wie o sprawie ale czeka na oficjalne zgłoszenie, sąsiad miał tą samą sytuację tydzień temu i dalej czeka proszę o interwencję w tej sprawie
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3379
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Światłowód od Plusa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Światłowód od Plusa
Infolinia plusa "Jesteśmy bezradni, musi Pan uzbroić się w cierpliwość mamy 30 dni na zgłoszenie awarii" Helloł? Awaria przed uruchomieniem usługi? Tylko mi się wydaje że coś jest nie halo? Ładny początek. Aż strach pomyśleć co będzie dalej.voitek pisze: ↑18 kwie 2023, o 14:15 Witam! w dniu wczorajszym odbyła się u mnie instalacja internetu świadłowodowego, niestety technicy stwierdzili brak sygnału na linii. udało mi się ustalić kontakt do serwisanta w moim rejonie niestety on wie o sprawie ale czeka na oficjalne zgłoszenie, sąsiad miał tą samą sytuację tydzień temu i dalej czeka proszę o interwencję w tej sprawie
Zaczekam jeszcze kilka dni ale czuję że opiszę tu całą procedurę jaką trzeba przeczekać zanim usługa zostanie uruchomiona. Dodam tylko że umowa podpisana 8 marca 23. Opiszę też to że kabel światłowodowy na działce został zakopany na głębokość szpadla na dowód czego mam zdjęcia.
Re: Światłowód od Plusa
Do dziś nic, wszystko stoi w miejscu, dzwonię do plusa ponawiają zgłoszenie, dzwonię do techników nie przyjadą bo nie mają zgłoszenia, dzwonię do netii każą dzwonić do plusa, piszę do fiberhost odpowiadają żeby dzwonić do plusa. Każdy dolejny dzień czekania to dodatkowe opłaty za internet mobilny bo jakiś zapewnić muszę. Netflix, Disney, CDA, gamepass wszystko opłacane a nie można korzystać, czas leci a plus jest bezsilny. Mało tego, sąsiedzi już mają od innego operatora uruchomione usługi tylko ja jeden wybrałem plusa i teraz tego bardzo żałuję. To jest kpina.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56
Re: Światłowód od Plusa
Kiepsko trafiłeś. U mnie podłączali w poniedziałek mówili, że internet będzie do 40 minut. Jest piątek i nic. Wujek czekał półtorej miesiąca na internet po podłączeniu przez technika w mieszkaniu. Kuzyn wziął Playa, miał internet po kilkunastu minutach od podłączenia. Też żałuję, że wybrałem plusa. Wstyd dla Was!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5311
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Światłowód od Plusa
Boloasasyn,
jak obecnie wygląda sytuacja?
jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56
Re: Światłowód od Plusa
Minęło 48h od zgłoszenia, a internetu nadal brak.... 8 dni po podłączeniu sprzętu w mieszkaniu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5311
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Światłowód od Plusa
Boloasasyn,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem usługi i danymi (imię, nazwisko, PESEL) poprzez ten formularz.
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem usługi i danymi (imię, nazwisko, PESEL) poprzez ten formularz.
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56
Re: Światłowód od Plusa
Nie wiem czy to jest ten numer. W każdym razie CASE/230607/1077.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5311
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Światłowód od Plusa
Boloasasyn,
Ten . Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56
Re: Światłowód od Plusa
Ok, dzieki ale niespecjalnie wierzę, że coś to przyspieszy.