Światłowód od Plusa

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ad_iwa
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 gru 2022, o 16:45

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: ad_iwa »

Jakaś awaria w Plus/Netia? Pobieranie na poziomie 13 Mbps, upload 290 Mbps. Łącze 1Gb/300Mbps. Linia POPC FIBERHOST.
ad_iwa
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2022, o 16:45

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: ad_iwa »

Już wszystko wróciło do normy, Netia się ogarnęła!
WWojtekj
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 mar 2023, o 21:03

Światłowód - nowy klient, nowy problem.

Post autor: WWojtekj »

Dzień dobry. 13 marca 2023 r. podpisałem stacjonarnie umowę na usługę światłowodowego internetu. Do obecnej chwili - czyli po 2 tygodniach nie kontaktowano się ze mną w sprawie montażu ale OK, to nie problem. Rzecz w tym, że pomimo braku podłączonej usługi otrzymałem fakturę z abonamentem naliczonym od momentu podpisania umowy - czyli od 13 marca. Pytanie - czy rzeczywiście tak to ma wyglądać, tzn. czy zasadne jest naliczanie opłaty abonamentowej za usługę, której po prostu nie ma? Oprócz zamówienia internetu przeniosłem również 2 numery tel. od innego providera - w tym samym dniu, i pomimo tego, że korzystam do połowy kwietnia z usług dotychczasowego dostawcy, to również naliczono mi abonament od momentu podpisania umowy z Plus - chociaż de facto Plus nie dostarcza mi usługi telefonicznej (jeszcze). Proszę o wyjaśnienie tego mechanizmu i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2023, o 10:27 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie z Działu Plus Abonament do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3379
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Marta_Plus »

Witaj WWojtekj,

rozliczenie opłaty abonamentowej zwykle odbywa się od momentu aktywacji usługi. Nie mam jednak z pozycji forum możliwość wglądu na konto numeru, aby sprawdzić jaka dokładnie obowiązuje promocja/umowa. Prześlij zatem proszę opis sprawy na bok@plus.pl lub poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz mi potem numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
voitek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2023, o 14:14

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: voitek »

Witam! w dniu wczorajszym odbyła się u mnie instalacja internetu świadłowodowego, niestety technicy stwierdzili brak sygnału na linii. udało mi się ustalić kontakt do serwisanta w moim rejonie niestety on wie o sprawie ale czeka na oficjalne zgłoszenie, sąsiad miał tą samą sytuację tydzień temu i dalej czeka proszę o interwencję w tej sprawie
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3379
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Marta_Plus »

Witaj voitek,

w tej kwestii zapraszam do kontaktu telefonicznego z naszym Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
voitek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2023, o 14:14

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: voitek »

voitek pisze: 18 kwie 2023, o 14:15 Witam! w dniu wczorajszym odbyła się u mnie instalacja internetu świadłowodowego, niestety technicy stwierdzili brak sygnału na linii. udało mi się ustalić kontakt do serwisanta w moim rejonie niestety on wie o sprawie ale czeka na oficjalne zgłoszenie, sąsiad miał tą samą sytuację tydzień temu i dalej czeka proszę o interwencję w tej sprawie
Infolinia plusa "Jesteśmy bezradni, musi Pan uzbroić się w cierpliwość mamy 30 dni na zgłoszenie awarii" Helloł? Awaria przed uruchomieniem usługi? Tylko mi się wydaje że coś jest nie halo? Ładny początek. Aż strach pomyśleć co będzie dalej.

Zaczekam jeszcze kilka dni ale czuję że opiszę tu całą procedurę jaką trzeba przeczekać zanim usługa zostanie uruchomiona. Dodam tylko że umowa podpisana 8 marca 23. Opiszę też to że kabel światłowodowy na działce został zakopany na głębokość szpadla na dowód czego mam zdjęcia.
voitek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2023, o 14:14

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: voitek »

Do dziś nic, wszystko stoi w miejscu, dzwonię do plusa ponawiają zgłoszenie, dzwonię do techników nie przyjadą bo nie mają zgłoszenia, dzwonię do netii każą dzwonić do plusa, piszę do fiberhost odpowiadają żeby dzwonić do plusa. Każdy dolejny dzień czekania to dodatkowe opłaty za internet mobilny bo jakiś zapewnić muszę. Netflix, Disney, CDA, gamepass wszystko opłacane a nie można korzystać, czas leci a plus jest bezsilny. Mało tego, sąsiedzi już mają od innego operatora uruchomione usługi tylko ja jeden wybrałem plusa i teraz tego bardzo żałuję. To jest kpina.
Boloasasyn
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Boloasasyn »

Kiepsko trafiłeś. U mnie podłączali w poniedziałek mówili, że internet będzie do 40 minut. Jest piątek i nic. Wujek czekał półtorej miesiąca na internet po podłączeniu przez technika w mieszkaniu. Kuzyn wziął Playa, miał internet po kilkunastu minutach od podłączenia. Też żałuję, że wybrałem plusa. Wstyd dla Was!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5311
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Basia_Plus »

Boloasasyn,

jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Boloasasyn
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Boloasasyn »

Minęło 48h od zgłoszenia, a internetu nadal brak.... 8 dni po podłączeniu sprzętu w mieszkaniu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5311
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Basia_Plus »

Boloasasyn,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem usługi i danymi (imię, nazwisko, PESEL) poprzez ten formularz.
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Boloasasyn
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Boloasasyn »

Nie wiem czy to jest ten numer. W każdym razie CASE/230607/1077.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5311
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Basia_Plus »

Boloasasyn,
Boloasasyn pisze: 7 cze 2023, o 14:48 Nie wiem czy to jest ten numer
Ten :-). Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Boloasasyn
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56

Re: Światłowód od Plusa

Post autor: Boloasasyn »

Ok, dzieki🙂 ale niespecjalnie wierzę, że coś to przyspieszy.
ODPOWIEDZ