iPlus (Plus na Kartę)
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57
iPlus (Plus na Kartę)
Tak sobie pomyślałem, że skoro Plus Online zmienił nazwę i obecnie nazywa się iPlus (nota bene tak kiedyś nazywała się oferta internetowa Plusa), warto nowy wątek w związku z tą zmianą założyć...
Ponieważ mam uwagi dot. obsługi prepaida, na początek iPlus dla Plusa na Kartę ;)
W ostatnim czasie z regulaminów promocji usług (np. tych "pakietowych" - nielimitowane połączenia/wiadomości/internet) zniknął zapis o możliwości włączenia/wyłączenia (ogólnie - zarządzania) poprzez Plus Online. Zostały zapisy o możliwości zarządzania poprzez wysłanie krótkiego kodu *136*[...], poprzez telefon do DOK albo poprzez Mobilny Plus Online... Dlaczego?
Zarządzam numerami własnymi, których używa najbliższa rodzina, numerami dalszej rodziny... Zawsze w webowej wersji można było zarządzać usługami, pakietami, promocjami. Więcej - w większości przypadków nadal można pomimo zapisów w regulaminach, że tylko poprzez Mobilny Plus Online, ale - właśnie i niestety - z ograniczeniami.
Dlaczego np. w starszej taryfie Ja + Na Kartę I (pomimo zapisów tylko o Mobilnym Plus Online w regulaminach), mogę spokojnie włączać/wyłączać promocje (przykład: "Ja + Rozmowy do wszystkich 2" na numerze którego posiadacz używa zwykłego telefonu Nokia 225), zmieniać dowolnie, natomiast w taryfie Elastyczna - o ile włączyć mogę (chodzi o "Bez limitu i 15 GB" akurat), to już wyłączyć promocji się nie da? Czy na pewno ten problem nie występuje także i w Mobilnej wersji Plus Online? Bo coś mam wrażenie, że raczej nie jest tak, że system dla mobilnej wersji inaczej "raportuje" aktywne promocje i sposób zarządzania nimi niż w wersji webowej... Czy może się mylę?
Ponieważ mam uwagi dot. obsługi prepaida, na początek iPlus dla Plusa na Kartę ;)
W ostatnim czasie z regulaminów promocji usług (np. tych "pakietowych" - nielimitowane połączenia/wiadomości/internet) zniknął zapis o możliwości włączenia/wyłączenia (ogólnie - zarządzania) poprzez Plus Online. Zostały zapisy o możliwości zarządzania poprzez wysłanie krótkiego kodu *136*[...], poprzez telefon do DOK albo poprzez Mobilny Plus Online... Dlaczego?
Zarządzam numerami własnymi, których używa najbliższa rodzina, numerami dalszej rodziny... Zawsze w webowej wersji można było zarządzać usługami, pakietami, promocjami. Więcej - w większości przypadków nadal można pomimo zapisów w regulaminach, że tylko poprzez Mobilny Plus Online, ale - właśnie i niestety - z ograniczeniami.
Dlaczego np. w starszej taryfie Ja + Na Kartę I (pomimo zapisów tylko o Mobilnym Plus Online w regulaminach), mogę spokojnie włączać/wyłączać promocje (przykład: "Ja + Rozmowy do wszystkich 2" na numerze którego posiadacz używa zwykłego telefonu Nokia 225), zmieniać dowolnie, natomiast w taryfie Elastyczna - o ile włączyć mogę (chodzi o "Bez limitu i 15 GB" akurat), to już wyłączyć promocji się nie da? Czy na pewno ten problem nie występuje także i w Mobilnej wersji Plus Online? Bo coś mam wrażenie, że raczej nie jest tak, że system dla mobilnej wersji inaczej "raportuje" aktywne promocje i sposób zarządzania nimi niż w wersji webowej... Czy może się mylę?
- imarcin0409
- PlusManiak
- Posty: 109
- Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
- Lokalizacja: /home
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Też mi to coraz bardziej przeszkadza, bo tak jak ty, mam kilka numerów do obsługi, ale zauważyłem, że taką drogę obrali również inni Operatorzy...wlo pisze: (...)
Zarządzam numerami własnymi, których używa najbliższa rodzina, numerami dalszej rodziny... Zawsze w webowej wersji można było zarządzać usługami, pakietami, promocjami.
(...)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: iPlus (Plus na Kartę)
wlo,
jeżeli chodzi o aplikację w wersji webowej i mobilnej, to może ona "dawać" różne/odrębne możliwości aktywacji, podglądu oraz dezaktywacji usług jak i pakietów/promocji.
jeżeli chodzi o aplikację w wersji webowej i mobilnej, to może ona "dawać" różne/odrębne możliwości aktywacji, podglądu oraz dezaktywacji usług jak i pakietów/promocji.
Czyli w przypadku tej promocji, na stronie www możesz włączyć, podejrzeć tę promocję, ale nie ma przy niej opcji dezaktywacji, tak?wlo pisze:natomiast w taryfie Elastyczna - o ile włączyć mogę (chodzi o "Bez limitu i 15 GB" akurat), to już wyłączyć promocji się nie da?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Dokładnie tak!Joanna_Plus pisze:
Czyli w przypadku tej promocji, na stronie www możesz włączyć, podejrzeć tę promocję, ale nie ma przy niej opcji dezaktywacji, tak?
Nie ma tego przycisku "Usuń" bodaj w tabeli w kolumnie ważności.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: iPlus (Plus na Kartę)
wlo,
nic nie mogę obiecać, ale podpytam czy da się z tym coś zrobić.
nic nie mogę obiecać, ale podpytam czy da się z tym coś zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus (Plus na Kartę)
No i się dało!! Właśnie zauważyłam przycisk obok pakietu promocyjnegoJoanna_Plus pisze:wlo,
nic nie mogę obiecać, ale podpytam czy da się z tym coś zrobić.
Dziękuję za interwencję skuteczną. Nareszcie będzie łatwiej. Mam nadzieję, że podobnie będzie z innymi usługami i promocjami
Ja nie wiem jak myślą ludzie tworzący system zarządzania kontem/numerami... Ale wydaje mi się, że jest to dalekie od rzeczywistości. Dalekie od tego jak się w firmie zarządza numerami na koncie, jak w rodzinie i nawet wśród znajomych się to robi. Tak - ja mam na koncie - oprócz moich 10 numerów (5 abonamentowych i 5 prepaidowych) w najbliższej rodzinie (ja, żona, synowie), kilkanaście numerów dalszej rodziny a także(!!) znajomych. Czas to zmienić - zresztą i tak nie jest to co było jeszcze 10 lat temu... Jednak dostęp takiej osoby jak ja do ebok na takim "zaprzyjaźnionym" numerze czy koncie, w razie problemów jest bezcenny dla kogoś kto nie bardzo orientuje się w tym wszystkim. Stąd problem z przekonaniem do wycofania udostępnienia dostępu
Nie rozumiem dlaczego pomija się webowy iPlus (muszę zacząć przyzwyczajać się do nowej terminologii) w regulaminach promocji... Dlaczego tylko kodem albo przez mobilny można aktywować/dezaktywować promocje/usługi? Ludzie kochają smartfony, ale do zabawy!!
Naprawdę większość ludzi nie rozumie wielu rzeczy, nie chce nawet rozumieć. Naprawdę zarządzanie przez webowy ebok nie może być ograniczane!!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: iPlus (Plus na Kartę)
wlo,
Dziękuję za Twoje uwagi.
wlo pisze:Dziękuję za interwencję skuteczną.
Dziękuję za Twoje uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Jak wyłączyć cykliczny pakiet "5GB na 5 dni"?
Mam Nowy Plus Internet na kartę i - co chyba zrozumiałe - karta SIM tkwi w modemie w postaci mydelniczki. Czyli nie ma klawiatury, na której można byłoby wpisać krótki kod. Będąc w UE włączyłem sobie przez ssl.plusgsm.pl pakiet 5GB na 5 dni i od razu 30GB na 30 dni. Już wróciłem, pakiety stały się niepotrzebne, a co 5 dni zdejmuje mi z konta 5 zł i za kilkanaście dni zdejmie 30 zł. O ile łatwo jest te pakiety włączyć przez webowy iPlus, to już ich wyłączenie zakrawa na niemożliwość.
Do tego dochodzi kompletny miszmasz w promocjach z pakietami, które nazywają się i działają bardzo podobnie (ale nie identycznie, bo np. różna ilość GB w roamingu?). Od czytania opisów w FAQ mózg puchnie, a nic się nie wyjaśnia.
Mam Nowy Plus Internet na kartę i - co chyba zrozumiałe - karta SIM tkwi w modemie w postaci mydelniczki. Czyli nie ma klawiatury, na której można byłoby wpisać krótki kod. Będąc w UE włączyłem sobie przez ssl.plusgsm.pl pakiet 5GB na 5 dni i od razu 30GB na 30 dni. Już wróciłem, pakiety stały się niepotrzebne, a co 5 dni zdejmuje mi z konta 5 zł i za kilkanaście dni zdejmie 30 zł. O ile łatwo jest te pakiety włączyć przez webowy iPlus, to już ich wyłączenie zakrawa na niemożliwość.
Do tego dochodzi kompletny miszmasz w promocjach z pakietami, które nazywają się i działają bardzo podobnie (ale nie identycznie, bo np. różna ilość GB w roamingu?). Od czytania opisów w FAQ mózg puchnie, a nic się nie wyjaśnia.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: iPlus (Plus na Kartę)
populares,
Pracownik Biura Obsługi Klienta może w tej kwestii Ci pomóc. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia. Postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Hmmm... Czy naprawdę nie lepiej by było, gdyby użytkownik sam mógł to zrobić? Naprawdę trzeba tak życie utrudniać klientom?Marta_Plus pisze: ↑29 lip 2022, o 16:02 Pracownik Biura Obsługi Klienta może w tej kwestii Ci pomóc[...].
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Dziękuję, ale czy nie da się tego zrobić jakoś szybciej, prościej?Marta_Plus pisze: ↑29 lip 2022, o 16:02 populares,
Pracownik Biura Obsługi Klienta może w tej kwestii Ci pomóc. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia. Postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Teraz chcę wyłączyć pakiet cykliczny 5 GB/5 dni/5 zł. Za około 20 dni, będę chciał wyłączyć drugi posiadany pakiet cykliczny, czyli 30 GB/30 dni/30 zł. Co zrozumiałe, będę chciał wyłączyć pakiet krótko przed naliczeniem opłaty za kolejny pakiet, ale napewno nie po naliczeniu tej opłaty. Czy naprawdę za każdym razem takie coś musi przechodzić przez formularz, PESEL, BOK itp.?
Bardzo proszę wziąć pod uwagę w Plusie, że karty SIM z taryfami internetowymi tkwią z reguły w urządzeniach typu router mydelniczka, czyli nie ma klawiatury, normalnego ekranu i nie ma możliwości używania krótkich kodów. Więc włączanie-wyłączanie pakietów, usług powinno być łatwe przez iPlus webowy i przez aplikację z innego numeru.
Kolejna sprawa - tych pakietów cyklicznych w ogóle nie ma w FAQ dot. Nowy Plus Internet na Kartę, ani nigdzie. Czyli nie ma podanych nigdzie kodów na włączenie-wyłączenie. Te pakiety są tylko w sssl.plusgsm.pl i można je jedynie włączyć, nie można wyłączyć. Bardzo proszę wyprowadzić mnie z błędu, jeżeli się mylę.
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Hmmm... Ja dorzucę kamyk...populares pisze: ↑29 lip 2022, o 19:54 Bardzo proszę wziąć pod uwagę w Plusie, że karty SIM z taryfami internetowymi tkwią z reguły w urządzeniach typu router mydelniczka, czyli nie ma klawiatury, normalnego ekranu i nie ma możliwości używania krótkich kodów. Więc włączanie-wyłączanie pakietów, usług powinno być łatwe przez iPlus webowy i przez aplikację z innego numeru.
Obsługuję konta rodziny i znajomych, w tym osób starszych. Osób, które nie posiadają smartfonu, na którym można zarządzać kontem przez aplikację. Kody? OK - są. Ale też najczęściej sam osobiście muszę z telefonu użytkownika nimi zarządzać kontem, bo oni się boją najnormalniej... Nie wiem, czy Operator zdaje sobie sprawę, że ograniczanie możliwości korzystania z usług/promocji wyłącznie przez aplikację mobilną wyklucza takich ludzi? Nie zależy Wam na klientach regularnie doładowujących i korzystających z pakietów, mimo, że w wielu przypadkach nawet średniego AUPU nie osiągają?
Czy ktoś może mi jednoznacznie odpowiedzieć - dlaczego webowa wersja iPlus jest tak traktowana jakby miała być likwidowana? Przepraszam ale muszę użyć słowa... Popaprało już wszystkich na punkcie smartfonów jako urządzeń mających zastąpić normalny komputer, normalną przeglądarkę, normalny wyświetlacz?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: iPlus (Plus na Kartę)
populares,
Obawiam się, że w tym przypadku pomóc może tylko nasz BOK. Kontaktować się z nim można w sposób zaproponowany przez Martę lub telefonicznie.
populares, wlo,
dziękuję za Wasze uwagi i sugestie.
Zgadza się.
Obawiam się, że w tym przypadku pomóc może tylko nasz BOK. Kontaktować się z nim można w sposób zaproponowany przez Martę lub telefonicznie.
populares, wlo,
dziękuję za Wasze uwagi i sugestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Mam włączone 5G i 20GB i w ogóle nie jest to w żaden sposób widoczne w iPlus. Dlaczego?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: iPlus (Plus na Kartę)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ