Problem z pakietem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lis 2021, o 00:22
Problem z pakietem
Po aktywacji pakietu 25gb/25zł/25dni została pobrana opłata, ale internet nie działa. Próbowałem restartować telefon, ale nie pomogło. Po wpisaniu kodu *121# pokazuj jakby pakiet był wyczerpany. Początkowo nie byłem świadomy i zużyłem trochę internetu za pieniądze z konta.
Re: Problem z pakietem
Dominik123,
do prawidłowego działania internetu wystarczy:
- odpowiednio skonfigurowane urządzenie (telefon, modem etc.). Jeśli urządzenie za pomocą którego łączysz się z internetem wcześniej działało prawidłowo i nic w ustawieniach nie zmieniałeś to problemu należy raczej szukać gdzie indziej.
- odpowiednia ilość środków na koncie, żeby miało z czego czerpać kasę za połączenie z netem; przy aktywnym pakiecie internetowym musi to być minimum 1 grosz.
Pakiet internetowy służy do obniżenia kosztów korzystania z transmisji danych.
Podaj dokładnie co otrzymujesz w wiadomościach zwrotnych po wysłaniu zapytania:
- *100# - stan i ważność konta
- *121# - ważność i stan pakietów
- *136# - ważność i stan promocji
- *147# - sprawdzenie z jakiej taryfy korzystasz
do prawidłowego działania internetu wystarczy:
- odpowiednio skonfigurowane urządzenie (telefon, modem etc.). Jeśli urządzenie za pomocą którego łączysz się z internetem wcześniej działało prawidłowo i nic w ustawieniach nie zmieniałeś to problemu należy raczej szukać gdzie indziej.
- odpowiednia ilość środków na koncie, żeby miało z czego czerpać kasę za połączenie z netem; przy aktywnym pakiecie internetowym musi to być minimum 1 grosz.
Pakiet internetowy służy do obniżenia kosztów korzystania z transmisji danych.
Podaj dokładnie co otrzymujesz w wiadomościach zwrotnych po wysłaniu zapytania:
- *100# - stan i ważność konta
- *121# - ważność i stan pakietów
- *136# - ważność i stan promocji
- *147# - sprawdzenie z jakiej taryfy korzystasz
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 lis 2021, o 00:22
Re: Problem z pakietem
Nic nie zmieniałem, środki na koncie mialem, przyszła wiadomość, o pobraniu środków i aktywacji pakietu. Internet nie działa.
Re: Problem z pakietem
Jaki jest stan konta obecnie?Dominik123 pisze:Nic nie zmieniałem, środki na koncie mialem (...)
Szukasz pomocy na Forum to bardzo proszę o odpowiedzi na moje pytania z poprzedniego posta. Nie chcesz odpowiadać to nie pisz - zabawa w zgadywanie to strata mojego czasu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 lis 2021, o 00:22
Re: Problem z pakietem
Aktualny stan konta dla numeru 48xxxxxxxxx: 21,44 PLN ważne do dnia 01-12-2021 13:09:57
Aktywne pakiety: 10 GB internet po doładowaniu (10485760 KBYTES) 01-12-2021 13:09, 5 GB internet po doładowaniu za staż (4013980 KBYTES) 01-12-2021 13:09, Pakiet 25GB/25zl/25dni (0 KBYTES) 25-11-2021 11:34, Nocny transfer 200 GB (209305500 KBYTES) 29-11-2021 19:28
Aktywne promocje: 9213, Internet po doładowaniu za staż 03-11-2021 09:56, Internet za darmo po doładowaniu.
Aktywna taryfa to Ja + Internet na Kartę
Aktywne pakiety: 10 GB internet po doładowaniu (10485760 KBYTES) 01-12-2021 13:09, 5 GB internet po doładowaniu za staż (4013980 KBYTES) 01-12-2021 13:09, Pakiet 25GB/25zl/25dni (0 KBYTES) 25-11-2021 11:34, Nocny transfer 200 GB (209305500 KBYTES) 29-11-2021 19:28
Aktywne promocje: 9213, Internet po doładowaniu za staż 03-11-2021 09:56, Internet za darmo po doładowaniu.
Aktywna taryfa to Ja + Internet na Kartę
Ostatnio zmieniony 1 lis 2021, o 22:30 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięcie nr tel
Powód: Usunięcie nr tel
Re: Problem z pakietem
Sprawdź czy masz aktywny GPRS: *101#.
SMS zwrotny będzie zawierał info o wszystkich aktywnych usługach. Ponadto będzie w nim informacja o APN.
Dla Twojej taryfy powinien być internet. Jeśli będzie plus to musisz to zmienić.
GPRS włączysz go kodem *101*11*02#.
SMS zwrotny będzie zawierał info o wszystkich aktywnych usługach. Ponadto będzie w nim informacja o APN.
Dla Twojej taryfy powinien być internet. Jeśli będzie plus to musisz to zmienić.
GPRS włączysz go kodem *101*11*02#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 lis 2021, o 00:22
Re: Problem z pakietem
Był plus, po wpisaniu kodu pisze, że GPRS jest już aktywny. Dalej jest plus, a pakiet nadal jest "pusty"
Re: Problem z pakietem
Wpisz APN: internet i zrestartuj telefon.
Co do pakietu to wygląda, że został wykorzystany, ale masz inne pakiety. Jeśli uważasz, że nie mogłeś go zużyć w tak krótkim czasie to złóż reklamację.
Co do pakietu to wygląda, że został wykorzystany, ale masz inne pakiety. Jeśli uważasz, że nie mogłeś go zużyć w tak krótkim czasie to złóż reklamację.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 lis 2021, o 00:22
Re: Problem z pakietem
Nie mogłem go wykorzystać w tak krótkim czasie, zgłoszę reklamacje.
Re: Problem z pakietem
Dominik123,
- jeśli reklamację, to najlepiej mailem na bok@plus.pl"target="_blank i podrzuć nam tutaj numer zgłoszenia, to przyśpieszymy weryfikację tej sytuacji związanej z wyczerpaniem pakietu. Bo rozumiem, że Internet ogólnie działa? Wiadomości wskazują ze masz jeszcze inny pakiet 10 GB.
- jeśli reklamację, to najlepiej mailem na bok@plus.pl"target="_blank i podrzuć nam tutaj numer zgłoszenia, to przyśpieszymy weryfikację tej sytuacji związanej z wyczerpaniem pakietu. Bo rozumiem, że Internet ogólnie działa? Wiadomości wskazują ze masz jeszcze inny pakiet 10 GB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 lis 2021, o 00:22
Re: Problem z pakietem
Nr zgłoszenia to 2523909. Sam internet działa, problem w tym, że po pobraniu opłaty pakiet pokazuje 0 KB. Do zgłoszenia na stronie dodałem też ss z wiadomościami.
Re: Problem z pakietem
Dominik123,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
- dziękuję za numer zgłoszenia. Już wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 lis 2021, o 00:22
Re: Problem z pakietem
Dostałem odpowiedź, że pakiet został wyczerpany, gdzie z zasięgiem w mojej okolicy niemożliwe jest zużycie 25gb internetu w kilka godzin. Mógłbym prosić o jakiś wykres zużycia.
Re: Problem z pakietem
Wykresu to może nikt nie narysuje, ale w aplikacji iPlus na telefonie jest podgląd w biling - jest tam między innymi zużycie internetu - data, godzina i ile danych przesłano.
Re: Problem z pakietem
Zużycie sprawdzisz w aplikacji mobilnej w telefonie tyle, że tam nie będziesz miał rozpisane z jakiego pakietu czerpało w danym czasie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec