Brak 5g/4g

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jojek737
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10

Brak 5g/4g

Post autor: jojek737 »

Witam,
Posiadam router Huawei CPE Pro 2 od lipca. Dotychczas bez problemu z 5g, prędkość około 150mb/s . Niestety od 2 dni brak 5g, a prędkość 4g na poziomie maks 10mb/s. Miejscowość Tarnowo Podgórne.
Czy jest ktoś kto ma podobny problem?
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Brak 5g/4g

Post autor: asandrzej »

Były problemy ale już powinno być ok. Przeloguj kartę sim (uruchom ponownie router).
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak 5g/4g

Post autor: Michał_Plus »

jojek737, czy sytuacja nadal ma miejsce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jojek737
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10

Re: Brak 5g/4g

Post autor: jojek737 »

Witam,
5g wróciło, niestety transfer maksymalnie 45-50mb/s.
Siła sygnału wg routera: 4g około 80%, a 5g 60%.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak 5g/4g

Post autor: Michał_Plus »

jojek737, sygnał 5G działa na pasmie 2600. Wyższa częstotliwość może powodować słabszy sygnał. Prędkości, jakie są osiągane, zależą już od obciążenia sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jojek737
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10

Re: Brak 5g/4g

Post autor: jojek737 »

Witam,
W dalszym ciągu tragedia brak 5g... A 4g to porażka. Plus co się dzieje ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak 5g/4g

Post autor: Ewa_Plus »

jojek737
- mógłbyś podesłać wyniki speed testu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jojek737
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10

Re: Brak 5g/4g

Post autor: jojek737 »

Dziękuję za odpowiedź ale dziś jest super 5g jest i speed test ze średnią 120mbs.
jojek737
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10

Re: Brak 5g/4g

Post autor: jojek737 »

Witam,
Ponownie ten sam problem z niską prędkością.

4g
4g.PNG
4g.PNG (34.5 KiB) Przejrzano 2402 razy
5g
5g.PNG
5g.PNG (33.57 KiB) Przejrzano 2402 razy
jojek737
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10

Re: Brak 5g/4g

Post autor: jojek737 »

Nie oczekuję prędkości światłowodu ale to co jest powyżej nijak ma się z reklamowaniem produktu jako "Najszybszy Internet 5G".

Mapa zasięgu.
Capture.PNG
Capture.PNG (149.23 KiB) Przejrzano 2399 razy
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak 5g/4g

Post autor: Ewa_Plus »

jojek737,
- mógłbyś podesłać jeszcze parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jojek737
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10

Re: Brak 5g/4g

Post autor: jojek737 »

Witam,
Poniżej zdjęcie sygnału.
zasięg.PNG
zasięg.PNG (15.12 KiB) Przejrzano 2236 razy
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak 5g/4g

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jojek737,

znajdujesz się na pograniczu zasięgu naszych dwóch stacji: BT33056 - Rumianek, ul. Nowa 7 oraz BT33839 - ul.Poznańska 47.

Spróbuj ustawić router w jeden dzień w stronę jednej stacji, w inny w kierunku drugiej, aby sprawdzić, gdzie uzyskasz lepsze wyniki prędkości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damianek27
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 gru 2022, o 00:23

Re: Brak łączenia z serwerem w aplikacji nperf

Post autor: Damianek27 »

Witam,
Proszę o informację dlaczego korzystając z oferty plus na kartę nie mogę korzystać z aplikacji nperf? Po otwarciu aplikacja nieustannie się ładuje, natomiast kiedy jakimś cudem aplikacja się już uruchomi, to przeprowadzenie testów jest niemożliwe. Inne aplikacje do pomiarów działają. Skąd bierze się ten problem?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Brak 5g/4g

Post autor: mariusz9a »

Hmm... Ja bym raczej zaczął od pytania do twórców aplikacji. Bo tak na logikę to skąd operator ma wiedzieć dlaczego jakaś tam aplikacja nie działa :-D

EDIT:
A może problem jest po stronie telefonu? Na S21+ mi ruszyło bez problemu (Android 13). W każdym razie ja bym zaczął od pytania do twórcy aplikacji.

EDIT2:
Już nie działa :-D Tzn może inaczej - czasami działa. Wywalam to badziewie :-D
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ