Strona 1 z 1

Brak 5g/4g

: 11 lis 2021, o 00:18
autor: jojek737
Witam,
Posiadam router Huawei CPE Pro 2 od lipca. Dotychczas bez problemu z 5g, prędkość około 150mb/s . Niestety od 2 dni brak 5g, a prędkość 4g na poziomie maks 10mb/s. Miejscowość Tarnowo Podgórne.
Czy jest ktoś kto ma podobny problem?

Re: Brak 5g/4g

: 11 lis 2021, o 13:36
autor: asandrzej
Były problemy ale już powinno być ok. Przeloguj kartę sim (uruchom ponownie router).

Re: Brak 5g/4g

: 12 lis 2021, o 15:20
autor: Michał_Plus
jojek737, czy sytuacja nadal ma miejsce.

Re: Brak 5g/4g

: 12 lis 2021, o 15:30
autor: jojek737
Witam,
5g wróciło, niestety transfer maksymalnie 45-50mb/s.
Siła sygnału wg routera: 4g około 80%, a 5g 60%.

Re: Brak 5g/4g

: 12 lis 2021, o 18:51
autor: Michał_Plus
jojek737, sygnał 5G działa na pasmie 2600. Wyższa częstotliwość może powodować słabszy sygnał. Prędkości, jakie są osiągane, zależą już od obciążenia sieci.

Re: Brak 5g/4g

: 17 lis 2021, o 21:35
autor: jojek737
Witam,
W dalszym ciągu tragedia brak 5g... A 4g to porażka. Plus co się dzieje ?

Re: Brak 5g/4g

: 18 lis 2021, o 18:51
autor: Ewa_Plus
jojek737
- mógłbyś podesłać wyniki speed testu?

Re: Brak 5g/4g

: 18 lis 2021, o 19:57
autor: jojek737
Dziękuję za odpowiedź ale dziś jest super 5g jest i speed test ze średnią 120mbs.

Re: Brak 5g/4g

: 20 paź 2022, o 21:34
autor: jojek737
Witam,
Ponownie ten sam problem z niską prędkością.

4g
4g.PNG
4g.PNG (34.5 KiB) Przejrzano 2496 razy
5g
5g.PNG
5g.PNG (33.57 KiB) Przejrzano 2496 razy

Re: Brak 5g/4g

: 20 paź 2022, o 21:37
autor: jojek737
Nie oczekuję prędkości światłowodu ale to co jest powyżej nijak ma się z reklamowaniem produktu jako "Najszybszy Internet 5G".

Mapa zasięgu.
Capture.PNG
Capture.PNG (149.23 KiB) Przejrzano 2493 razy

Re: Brak 5g/4g

: 21 paź 2022, o 18:16
autor: Ewa_Plus
jojek737,
- mógłbyś podesłać jeszcze parametry sygnału?

Re: Brak 5g/4g

: 26 paź 2022, o 04:17
autor: jojek737
Witam,
Poniżej zdjęcie sygnału.
zasięg.PNG
zasięg.PNG (15.12 KiB) Przejrzano 2330 razy

Re: Brak 5g/4g

: 26 paź 2022, o 10:51
autor: Marta_Plus
Witaj jojek737,

znajdujesz się na pograniczu zasięgu naszych dwóch stacji: BT33056 - Rumianek, ul. Nowa 7 oraz BT33839 - ul.Poznańska 47.

Spróbuj ustawić router w jeden dzień w stronę jednej stacji, w inny w kierunku drugiej, aby sprawdzić, gdzie uzyskasz lepsze wyniki prędkości.

Re: Brak łączenia z serwerem w aplikacji nperf

: 14 gru 2022, o 13:16
autor: Damianek27
Witam,
Proszę o informację dlaczego korzystając z oferty plus na kartę nie mogę korzystać z aplikacji nperf? Po otwarciu aplikacja nieustannie się ładuje, natomiast kiedy jakimś cudem aplikacja się już uruchomi, to przeprowadzenie testów jest niemożliwe. Inne aplikacje do pomiarów działają. Skąd bierze się ten problem?

Re: Brak 5g/4g

: 14 gru 2022, o 13:19
autor: mariusz9a
Hmm... Ja bym raczej zaczął od pytania do twórców aplikacji. Bo tak na logikę to skąd operator ma wiedzieć dlaczego jakaś tam aplikacja nie działa :-D

EDIT:
A może problem jest po stronie telefonu? Na S21+ mi ruszyło bez problemu (Android 13). W każdym razie ja bym zaczął od pytania do twórcy aplikacji.

EDIT2:
Już nie działa :-D Tzn może inaczej - czasami działa. Wywalam to badziewie :-D