Witam. Włączyłem taryfę Plus elastyczna na kartę. Użyłem kodu odnośnie 1500GB na lata.
Doładowałem telefon za 30zl.
Napisane było 15Gb + 15Gb za doładowanie = 30Gb.
.
Pytanie brzmi. Dlaczego zostało przyznane mi tylko 15Gb? Czy to mogę reklamować?
Aktywne promocje: Pakiet 1500 GB (54,18 GB), Bez limitu i 15GB (Limit 3,72 GB, w tym limit UE 3,72 GB) 02-01-2023 18:55, Pakiet Social 30dni 02-01-2023 18:54, GIGA BANK w PLUS, 4 doladowania i gratis.
Z tego co podajesz to w pakiecie są jednostki. Co dokładnie się nie zgadza? Było odnowienie promocji, przy którym limit promocji nie został zwiększony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Słabo to wygląda z tymi pakietami ... Kupiłem w niedzielę 18 grudnia pakiet startowy za 5 zł. Poklikałem na telefonie co trzeba, zgodnie z załączoną ulotką reklmową i do dzisiaj nie przyznało mi paczki 100GB. Promocja jest włączona ale transferu nie ma.
Jeszcze dobrze nie zacząłem korzystać a już będe musiał pisać wieczorem reklamację. Promocja była włączona około godziny 17-18, więc poczekam do 20 i opiszę więcej. Sprawdze wtedy kodem: *136#
Pozdrówka...
INFO po kodzie *136# (godzina 20:14)
Aktywne promocje: Bez limitu i 15GB (Limit 15GB, w tym UE 5,75 GB) 17-01-2023 17:26, Pakiet 1500GB (0 GB), Pakiet Social 30 dni 17-01-2023 17:19, 6GB na start (5,97 GB) 02-01-2023 16:58, GIGA BANK w PLUS.
Zgłoszone sprawy:
Mailem: CASE/221221/1684
Przez formularz reklamacyjny ze strony: CASE/221221/1685
Witam mam pytanko. Czy jeśli zdezaktywuje usługę no limit + 15gb to zostanie automatycznie wyłączona promocja 1500 gb? Czy będzie jednak aktywna do końca ważności konta?
graffik87 pisze: ↑22 gru 2022, o 12:28
Witam mam pytanko. Czy jeśli zdezaktywuje usługę no limit + 15gb to zostanie automatycznie wyłączona promocja 1500 gb? Czy będzie jednak aktywna do końca ważności konta?
Z tego co ja widziałem to musi być aktywna, wiec promocja 1500 się wyłączy. Ale poczekajmy na odpowiedź specjalisty.
graffik87 pisze: ↑22 gru 2022, o 12:28
Witam mam pytanko. Czy jeśli zdezaktywuje usługę no limit + 15gb to zostanie automatycznie wyłączona promocja 1500 gb? Czy będzie jednak aktywna do końca ważności konta?
Promocja zostanie dezaktywowana i nie będzie możliwości korzystania z uzbieranych GB.
1. W celu skorzystania z Promocji Abonent musi:
a) znajdować się w Okresie ważności dla Usług wychodzących (tj. w okresie, w którym może wykorzystać Wartość konta i korzystać z Usług);
b) włączyć Promocję zgodnie z instrukcją podaną w pkt 1poniżej;
c) włączyć lub posiadać już na koncie aktywny jeden z pakietów cyklicznych: „Bez limitu i 15 GB”, „Bez limitu i 20 GB 5G” , „Rozm,sms,mms bezlim,15GB,1000min na UA” , „Rozm/SMS/MMS bez limitu/15GB/30dni/30zl”. Abonent winien korzystać nieprzerwanie z pakietów cyklicznych przez cały okres korzystania z Promocji.
Nie będzie żadnej możliwości korzystania z uzbieranych gb ponieważ przez ostatnie 2 m-ce dostałem równe 0 gb. Tylko w październiku podczas aktywacji otrzymałem 100 gb. Pisanie reklamacji co miesiąc mija się z celem.
Joanna_Plus pisze: ↑19 gru 2022, o 11:56
Witaj DeTomek,
prośba przekazana dalej.
19 grudnia 2022 r. moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Pomimo Państwa zapewnienia, nie otrzymałem jednak pakietu 100 GB w ciągu 72h. Proszę o interwencję. Odpowiedzi został nadany numer OKR/MSka/6852853/19.12.22.