W nawiązaniu do moich wiadomości w sprawie, m.in.:
https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=276287#p276287,
https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=276328#p276328,
https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=276543#p276543, poniżej zrzut z iPlus webowego:
Pakiet bezlimitu odnowił się dzisiaj (02.10.2022) o godz. 10 z minutami - zgodnie z planem. Zgodnie z planem, niezwłocznie nawet, dodany został pakiet 100 GB.
Dodam - w kontekście innego wątku - zasilałem teściowi konto wczoraj czy przedwczoraj 3 razy po 30 zł z konta abonenckiego. Dostał 3 razy bonus po 5 zł - na to specjalne konto. Odnowienie bezlimitu za 30 zł odbyło się zgodnie z zasadami - pobrało te 3 pakiety po 5 zł i 15 zł z konta "głównego"
Mogę więc powiedzieć, że na numerze teścia "samo" wszystko się naprawiło i działa bez problemu - zarówno promocja 1500 GB jak i wykorzystywanie dodatkowych środków na odnowienie pakietu. Dodam, że zaraz (jutro właściwie - dla bezpieczeństwa, bo nie wiadomo tak naprawdę do końca jak Plus liczy poszczególne terminy - raz co do minuty, raz co do dnia...) zrobię czwarte zasilenie za 30 zł. Na dodatkowe konto wpadną pakiety 5 zł i 30 zł. Niestety, 5 zł z tego przepadnie po kolejnym odnowieniu, bo nie ma na co wykorzystać
Myślę, że na tym zakończę opis doświadczeń na moim (właściwie teścia, ale przeze mnie administrowanym) numerze