Nawet 1500 GB na lata.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 paź 2016, o 18:21
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Jeszcze raz proszę o przyspieszenie reklamacji
Czekam na pakiet od 6 sierpnia CASE/220810/1259
Czekam na pakiet od 6 sierpnia CASE/220810/1259
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj aaa12345,
pioter11,
prośba przekazana dalej.
Odpowiedź na tę wiadomość została już udzielona.
pioter11,
prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witam,
Już od 2 tygodni czekam na pakiet 100gb.
CASE/220809/1162
Już od 2 tygodni czekam na pakiet 100gb.
CASE/220809/1162
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Bonusu dalej nie ma. A odpowiedz przyszła z zapytaniem o imię i nazwisko. Gdzie dać ta odpowiedź? Czy może lepiej założyć nowe zgłoszenie i jakie dane tam podać ?Joanna_Plus pisze: ↑17 sie 2022, o 15:20 Witaj aaa12345,Odpowiedź na tę wiadomość została już udzielona.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj Micayon,
aaa12345,
Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia tej sprawy.
aaa12345,
Nie trzeba. Wystarczy odpowiedzieć na otrzymaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Dziękuję Pani Joanno :)
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Niestety mam ten sam problem. Od maja działało wszystko prawidłowo, aż do teraz. Najpierw pakiet cykliczny za 40 zł nie został odnowiony z środków za 4 doładowanie (mam na koncie promocyjnym 50 zł), to jeszcze teraz nie otrzymałem pakietu 100 GB za miesiąc sierpień. Numer reklamacji CASE/220816/730 bardzo proszę o możliwość przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji.
Obawiam się, (choć to tylko moja osobista opinia nie podparta żadnymi dowodami), że to nowa metoda sieci Plus na "dojenie" klientów. A to ściągniemy opłatę za pakiet z konta głównego zamiast promocyjnego, a to nie przyznamy 100 GB... Po liczbie zgłoszeń problemów przez użytkowników forum w tych dwóch kwestiach trochę trudno uwierzyć mi w przypadek, a ile osób mniej świadomych nie zorientuje się, że występuje u nich taki problem?
Cóż, jeśli zjawisko będzie powtarzać się z wielką przykrością powrócę do T - Mobile, jakby nie patrzeć mają podobną ofertę, a 5G na 2600 MHz z którego chętnie korzystam to niestety nie wszystko...
Obawiam się, (choć to tylko moja osobista opinia nie podparta żadnymi dowodami), że to nowa metoda sieci Plus na "dojenie" klientów. A to ściągniemy opłatę za pakiet z konta głównego zamiast promocyjnego, a to nie przyznamy 100 GB... Po liczbie zgłoszeń problemów przez użytkowników forum w tych dwóch kwestiach trochę trudno uwierzyć mi w przypadek, a ile osób mniej świadomych nie zorientuje się, że występuje u nich taki problem?
Cóż, jeśli zjawisko będzie powtarzać się z wielką przykrością powrócę do T - Mobile, jakby nie patrzeć mają podobną ofertę, a 5G na 2600 MHz z którego chętnie korzystam to niestety nie wszystko...
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Tak jak obiecałem, informuję o zmianach na koncie numeru z aktywną promocją...
Nie bardzo rozumiem regulamin w tym momencie, ale o tym później trochę
Stan na dzisiaj: Nie, nie musiałem reklamować niczego Samo się tak zrobiło
Promocja została aktywowana 18 lipca (sprawdzone w mobilnym iPlus, bo w webowym - nie wiadomo dlaczego po macoszemu traktowanym przez Operatora nic nie ma na ten temat). Oznacza to, że po 30 dniach nastąpiło aktywowanie kolejnego pakietu 100 GB. Regulamin mówi co innego:
§ 3 Zasady Przyznawania Bonusowych Pakietów 1200 GB oraz 300 GB
4. Dodanie pierwszego pakietu 100 GB nastąpi maksymalnie w ciągu 72h od aktywacji Promocji
5. Dodanie kolejnych 11 pakietów po 100 GB będzie następować nie później niż 72h od dnia odnowienia jednego z wariantów pakietów cyklicznych opisanych w § 2 pkt.1 lit c.
natomiast:
§ 2 Zasady Korzystania z Promocji
1. W celu skorzystania z Promocji Abonent musi:
c) włączyć lub posiadać już na koncie aktywny jeden z pakietów cyklicznych: „Bez limitu i 15 GB”, „Bez limitu i 20 GB 5G”, „Rozm,sms,mms bez lim,15GB,1000min na UA”, „Rozm/SMS/MMS bez limitu/15GB/30dni/30zl”. Abonent winien korzystać nieprzerwanie z pakietów cyklicznych przez cały okres korzystania z Promocji.
Co oznacza, że w przypadku numeru mojego teścia zasada ta nie jest stosowana, bo jak wcześniej pisałem, odnowienie pakietu, z którego korzysta „Bez limitu i 15 GB”, ma mieć miejsce dopiero 2 września - co zresztą iPlus akurat podaje
Nie dziwi mnie to już po tych 25 latach razem
Polecam Specjalistom przekazać tę informację tym, którzy powinni to wiedzieć i robić co do nich należy za pewnie niemałe pieniądze
PS (18.08)
Zgodnie z regulaminem, w ciągu 72 godzin od 3 sierpnia (kiedy miało miejsce pierwsze odnowienie „Bez limitu i 15 GB” po aktywacji promocji 18 lipca) powinien być dodany kolejny (drugi w tym przypadku) pakiet 100 GB? Bo już nie rozumiem kompletnie zasad, mimo, że czytać potrafię, nawet ze zrozumieniem
Nie bardzo rozumiem regulamin w tym momencie, ale o tym później trochę
Stan na dzisiaj: Nie, nie musiałem reklamować niczego Samo się tak zrobiło
Promocja została aktywowana 18 lipca (sprawdzone w mobilnym iPlus, bo w webowym - nie wiadomo dlaczego po macoszemu traktowanym przez Operatora nic nie ma na ten temat). Oznacza to, że po 30 dniach nastąpiło aktywowanie kolejnego pakietu 100 GB. Regulamin mówi co innego:
§ 3 Zasady Przyznawania Bonusowych Pakietów 1200 GB oraz 300 GB
4. Dodanie pierwszego pakietu 100 GB nastąpi maksymalnie w ciągu 72h od aktywacji Promocji
5. Dodanie kolejnych 11 pakietów po 100 GB będzie następować nie później niż 72h od dnia odnowienia jednego z wariantów pakietów cyklicznych opisanych w § 2 pkt.1 lit c.
natomiast:
§ 2 Zasady Korzystania z Promocji
1. W celu skorzystania z Promocji Abonent musi:
c) włączyć lub posiadać już na koncie aktywny jeden z pakietów cyklicznych: „Bez limitu i 15 GB”, „Bez limitu i 20 GB 5G”, „Rozm,sms,mms bez lim,15GB,1000min na UA”, „Rozm/SMS/MMS bez limitu/15GB/30dni/30zl”. Abonent winien korzystać nieprzerwanie z pakietów cyklicznych przez cały okres korzystania z Promocji.
Co oznacza, że w przypadku numeru mojego teścia zasada ta nie jest stosowana, bo jak wcześniej pisałem, odnowienie pakietu, z którego korzysta „Bez limitu i 15 GB”, ma mieć miejsce dopiero 2 września - co zresztą iPlus akurat podaje
Nie dziwi mnie to już po tych 25 latach razem
Polecam Specjalistom przekazać tę informację tym, którzy powinni to wiedzieć i robić co do nich należy za pewnie niemałe pieniądze
PS (18.08)
Zgodnie z regulaminem, w ciągu 72 godzin od 3 sierpnia (kiedy miało miejsce pierwsze odnowienie „Bez limitu i 15 GB” po aktywacji promocji 18 lipca) powinien być dodany kolejny (drugi w tym przypadku) pakiet 100 GB? Bo już nie rozumiem kompletnie zasad, mimo, że czytać potrafię, nawet ze zrozumieniem
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Werewolf,
wlo,
Prośba przekazana dalej.
wlo,
Zrobione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Bardzo proszę o przyspieszenie zgłoszenia CASE/220813/782
Edit: Bonus jest został przyznany
Edit: Bonus jest został przyznany
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
aaa12345,
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Bardzo serdecznie dziękuję Joanno, otrzymałem dziś pozytywną odpowiedź na reklamację, bonus 100 GB został przyznany, a środki za pakiet "no limit + 20 GB 5G" zwrócone na konto główne.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Werewolf,
najmocniej przepraszam za utrudnienia i cieszę się, że chociaż tak mogłam pomóc.
najmocniej przepraszam za utrudnienia i cieszę się, że chociaż tak mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Proszę o przyspieszenie CASE/220818/1844
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Karina11,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ