Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Nawet 1500 GB na lata.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj Jankowalskii,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Joanna_Plus pisze: ↑7 paź 2022, o 15:35 ProKitek,Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Od ponad tygodnia nie mam tych 100 GB i od złożenia reklamacji w piątek dalej nic się w tej sprawie nie zmieniło. Ile mogę czekać jeszcze na to w regulaminie są 72h.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
ProKitek,
przypomniałam się ze sprawą.
przypomniałam się ze sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 paź 2022, o 12:45
Re: Nawet 1500 GB na lata.
W dniu 07.10 o godzinie 12.38 aktywowałem promocje 1500 GB. Kupiłem pakiet za 30 zł do tej pory nie dostałem 100 GB internetu. Proszę o pomoc. CASE/221010/710
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nawet 1500 GB na lata.
xxxDarek69xxx,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Dzień dobry
Też nie otrzymałam pakietu 100 GB
Nr
CASE/220929/6 reklamacja z 29.09.2022
proszę o przyspieszenie w załatwieniu sprawy
Pozdrawiam
Też nie otrzymałam pakietu 100 GB
Nr
CASE/220929/6 reklamacja z 29.09.2022
proszę o przyspieszenie w załatwieniu sprawy
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj goldek,
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Tak z ciekawości. Z czego wynikają te problemy w przyznawaniu tych GB? Czemu nie ma ich z automatu po odnowieniu pakietu ewentualnie w krótkim terminie? Tylko przeważnie dopiero po reklamacji którą można złożyć dopiero po 72h bo bez niej to można czekać tygodniami a pewnie się ich nie dostanie.
Rozumiem chwilowe problemy ale to już trwa kilka miesięcy i nikt się tym nie zajął żeby to naprawić. Mam numery z innych sieci i tam te GB przyznawane są praktycznie w ten sam dzień bez żadnych problemów i reklamacji.
Rozumiem chwilowe problemy ale to już trwa kilka miesięcy i nikt się tym nie zajął żeby to naprawić. Mam numery z innych sieci i tam te GB przyznawane są praktycznie w ten sam dzień bez żadnych problemów i reklamacji.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Szanowna Pani Joanno, prosiłbym o kolejną interwencję, tym razem na dwóch numerach. W obu przypadkach brak pakietu 100 GB po ponad 72h od odnowienia wymaganej promocji.
1) CASE/221003/1790
Przekazane do Polkomtel - Reklamacje 04.10. Od tego czasu nic się nie dzieje.
2) CASE/221013/1499
Przekazane do Polkomtel - Reklamacje 14.10. Podejrzewam, że bez Pani interwencji też niewiele się wydarzy...
Pozdrawiam serdecznie.
1) CASE/221003/1790
Przekazane do Polkomtel - Reklamacje 04.10. Od tego czasu nic się nie dzieje.
2) CASE/221013/1499
Przekazane do Polkomtel - Reklamacje 14.10. Podejrzewam, że bez Pani interwencji też niewiele się wydarzy...
Pozdrawiam serdecznie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Witaj spekkio4,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie odpowiedzi na powyższe sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Sprawa #2 (wczorajsza) już załatwiona. Aczkolwiek dostałem 300 GB - nie wiem czemu, ale nie narzekam.
Sprawa #1 (z zeszłego tygodnia) bez zmian.
Dziękuję za pomoc.
Sprawa #1 (z zeszłego tygodnia) bez zmian.
Dziękuję za pomoc.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 paź 2022, o 10:59
Problemy z pakietem 1500 GB
Aktywowałem pakiet 1500 GB. ale nie dostałem 120 GB internetu.
Oto dowód: https://ibb.co/zVPYXTT
Oto dowód: https://ibb.co/zVPYXTT
Ostatnio zmieniony 17 paź 2022, o 09:30 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do własciwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do własciwego tematu.
Re: Problemy z pakietem 1500 GB
Podaj informacje co przyjdzie w zwrotnej informacji po wpisaniu każdego kodu.
*147#
*121#
*136#
*147#
*121#
*136#
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 paź 2022, o 10:59
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Pani Joanno,
Proszę o przyśpieszenie realizacji poniższego zgłoszenia:
CASE/221015/772
To już 3 albo 4 raz jak składam reklamację w sprawie tej usługi.Tym razem stwierdziłem, że poczekam dłużej. Kasę zagarnęliście 9.10, minął prawie tydzień, a dodatkowych GB brak.
Pragnę również poinformować, że zgłaszam sprawę do UKE, bo niestety, ale z umów należy się wywiązywać.
Proszę o przyśpieszenie realizacji poniższego zgłoszenia:
CASE/221015/772
To już 3 albo 4 raz jak składam reklamację w sprawie tej usługi.Tym razem stwierdziłem, że poczekam dłużej. Kasę zagarnęliście 9.10, minął prawie tydzień, a dodatkowych GB brak.
Pragnę również poinformować, że zgłaszam sprawę do UKE, bo niestety, ale z umów należy się wywiązywać.