Nawet 1500 GB na lata.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mariusz_boss
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 sie 2022, o 14:33

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: mariusz_boss »

Case/220726/781
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: Basia_Plus »

mariusz_boss,

sprawdź proszę, czy podałeś prawidłowy numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: wlo »

A propos odnawiania pakietów w ramach promocji...
Czy jest możliwość sprawdzenia daty aktywacji promocji, oraz terminu kolejnego odnowienia?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: Ron »

wlo pisze: 11 sie 2022, o 13:37 A propos odnawiania pakietów w ramach promocji...
Czy jest możliwość sprawdzenia daty aktywacji promocji, oraz terminu kolejnego odnowienia?
Nie ma nic pod kodami *121# i *136# ?
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: wlo »

Ron pisze: 11 sie 2022, o 14:42 Nie ma nic pod kodami *121# i *136# ?
Dzięki za podpowiedź!
Normalnie nie korzystam z kodów, bo i nie mam dostępu do numerów, które administruję...
Nie pomyślałem, żeby poprosić użytkownika o sprawdzenie co tam pokazuje ;-)
grzego44
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 paź 2016, o 20:06

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: grzego44 »

pioter11 pisze: 10 sie 2022, o 15:45 Macie jakiś ogólny problem bo Ja, Córka, Siostrzeniec również nie otrzymaliśmy za sierpień 100 GB sprawa zgłoszona nr CASE/220810/1259
Także nie otrzymałem 100GB za sierpień zgłoszenie wysłane
CASE/220811/934
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: Basia_Plus »

grzego44,
grzego44 pisze: 11 sie 2022, o 21:39 zgłoszenie wysłane
CASE/220811/934
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzego44
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 paź 2016, o 20:06

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: grzego44 »

Basia_Plus pisze: 12 sie 2022, o 10:00 grzego44,
grzego44 pisze: 11 sie 2022, o 21:39 zgłoszenie wysłane
CASE/220811/934
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Sprawa rozwiązana szybko i wzorowo.
Dziękuję 🙂
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: Basia_Plus »

grzego44,
grzego44 pisze: 12 sie 2022, o 12:12 Sprawa rozwiązana szybko i wzorowo.
dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: wlo »

Ron pisze: 11 sie 2022, o 14:42 Nie ma nic pod kodami *121# i *136# ?
Jest pod kodem promocji - *136#... Że jest aktywna ;-) Nie ma nic o dacie aktywacji.
Natomiast jest data aktywacji, ale w aplikacji mobilnej...
Specjalista pewnie zapyta - więc w czym rzecz? Przecież można sprawdzić... No ja mogę, na teścia telefonie, ale nie teść, który się boi używać czegoś czego nie zna, czego nie rozumie (bo nie jest intuicyjny interfejs mobilnego iPlus niestety). Inna rzecz, że normalnie facet nie korzysta ze smartfonu!!

Powiem coś ciekawego - tym, którym wydaje się, ze świat jest tam, gdzie oni myślą że jest...
W banku byłem dzisiaj (takim normalnym "marmurowym") zamówić kartę do rachunku. Przy czterech okienkach siedzieli ludzie. Wszyscy starsi ode mnie (ja też młody nie jestem, w wieku moich synów miałem już jednego z nich albo dwóch nawet w przypadku starszego - ale sam dziadkiem jeszcze nie jestem), wszyscy (!!) mieli ZWYKŁE telefony, z których czytali kody i podawali paniom w okienku ;-)
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: Ron »

No aplikacja jest słaba jeśli chodzi o zarządzanie kontem. Taka bardzo podstawowa. Co do banków nie chadzam.. 🙂 wszystko online. A jak bank pisze, że mam iść do placówki to zmieniam bank na w pełni online.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: wlo »

Ron... Nie o bank chodzi! Chodzi o to jakie ludzie mają telefony i w związku z tym jakie możliwości zarządzania kontem - czy to telefonicznym czy bankowym!
A co do banku... Też mogłem kartę online zmówić ;-) Ja po prostu wolę z ludźmi rozmawiać - a nie jak np. w przypadku Orange z Maksem ;-)
0ldt1mer
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 13 sie 2022, o 12:52

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: 0ldt1mer »

xdonekk pisze: 20 cze 2022, o 11:45 Dzień Dobry,

ja także nie otrzymałem 100GB, 72h też już minęły. Dodatkowo jako użytkownik numeru chyba nie mogę złożyć reklamacji?
Mam ten sam problem.
pomimo spełnienia warunków promocji "Nawet 1500GB na lata",
nie został przyznany trzeci pakiet 100GB,
choć upłynęły już 72h od odnowienia cyklicznego pakietu bez limitu 15GB.
Numer sprawy CASE/220812/1048
Prośba o interwencję.
Awatar użytkownika
Plush
Starszy Plusmaniak
Posty: 166
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:46
Lokalizacja: Plush'akowo

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: Plush »

mariusz_boss pisze: 10 sie 2022, o 14:45 A mi ten pakiet już drugi miesiąc się nie odnawia. 100gb wykorzystałem odnowiłem pakiet za 30 zł i nic. Dobrze że mam coś w giga banku 😄 sprawa zgłoszona przez iplus i 2 tydzień bez odzewu. Pozdrawiam
Wydaje mi się, że jest jakiś problem techniczny z przyznawaniem kolejnych pakietów po 100 GB, bo u mnie również już drugi raz zdarza się że wspomniany pakiet nie został dodany pomimo upływu regulaminowych 72-godzin od doładowania i odnowienia pakietu bez limitu. Kolejny raz zgłosiłem z tego powodu reklamacje: CASE/220808/663
Uwielbiam Plush'aka
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Nawet 1500 GB na lata.

Post autor: g-rs »

Plush pisze: 13 sie 2022, o 15:13 Wydaje mi się, że jest jakiś problem techniczny z przyznawaniem kolejnych pakietów po 100 GB, bo u mnie również już drugi raz zdarza się że wspomniany pakiet nie został dodany pomimo upływu regulaminowych 72-godzin od doładowania i odnowienia pakietu bez limitu.
U mnie na dwóch numerach brak odnowienia pakietu. Funkcjonowanie sieci Plus opiera się ostatnio na nieustających reklamacjach. Nie wiem czy to celowe działanie i próba naciągnięcia klientów, czy zwyczajna nieudolność ludzi, którzy odpowiadają za działanie sieci?
Pewnie, że mogę napisać reklamację a tzw. specjalista Plusa na tym forum pomoże mi przyspieszyć jej rozpatrzenie ale czy o to tu chodzi. Po promocji 4 doładowania + gratis, z której w pierwszej wersji nie dało się skorzystać, mamy promocję, która nie działa wcale. Nikt nic nie wie, nikt nam niczego nie wyjaśnia a rola specjalistów ogranicza się do przyspieszania reklamacji.
Ja sam pomogłem aktywować tą promocję kilku osobom, które same nie wiedziały o niej i nie potrafią nawet sprawdzić czy ona działa, a ja też nie mogę teraz tego sprawdzić ale podejrzewam, że skoro problem jest tak powszechny, to po prostu nie działa. Jestem ciekaw ile osób dało się nabrać i przeszło do Plusa pod wpływem reklam ww. promocji. Ilu z nich jest świadomych, że zostało perfidnie oszukanych bo promocja nie działa?
Nie wiem czy będę składał reklamację, bo promocja, która polega na comiesięcznym składaniu reklamacji to żadna promocja a jedynie udręka, za którą nikt nawet nie przeprosił i niczego nie wyjaśnił. Takie widać standardy w Plusie dziś obowiązują. Jedynym chyba zrozumiałym językiem, jest język kar nakładanych przez UKE. Sam zamierzam złożyć skargę i taką drogę wszystkim polecam.
Jestem w Plusie od ponad 20 lat i ciekawe jest to, że kiedyś wszystko funkcjonowało jak należy. Dziś mamy ogromny postęp techniczny i rozwój cyfryzacji a w Plusie nie potrafią (albo nie chcą) ogarnąć podstawowych usług.
ODPOWIEDZ