8802 Limitera DATA - opinia i pytanie o rachunek
: 26 cze 2022, o 23:30
Witam,
Chciałbym wyrazić opinię oraz zapytać o radę dotyczącą kosztu za użycie internetu w rouming-u. Ostatnio miałem nieprzyjemną sytuację otrzymać informację z nr. 8802. Wykorzystano 40% limitu 250zl Limitera DATA w roamingu. Byłem w kraju, który nie posiadałem bezpłatnego pakietu danych. Oczywiście byłem tego świadomy i zmieniłem tryb telefonu i włączyłem tryb samolotowy. Przedstawiony komunikat zaskoczył mnie jednak blisko granicy z krajem w którym miałem pakiety (jechałem dopiero do kraju spoza uni). Korzystałem jedynie z internetu do granicy z kilku km marginesem. Nie zgaduje nawet, czy to był błąd techniczny, czy mój. Boli mnie jednak, że komunikat otrzymałem dopiero po nabiciu kosztu wysokości prawie mojego całego miesięcznego rachunku. Te domyślny pakiet roumingowy to jawny skok na kasę. Bo rozumiem nawet, że trudno nabilo. Zdarzają się takie rzeczy przy granicy. No ale nieprzystosowany cennik - ponad 2zl za 50 KB plus domyślny limit 250 zł to przesada. Szczególnie, że czasy sie zmieniły i transfer liczy się w GB, a nie KB. Proszę o radę, czy jest jakiś realny sposób na obniżenie tego rachunku? Nie musi być, cały ale, czy, spotkał się ktoś z sytuacją obniżenia kosztu reklamacją, lub odwołaniem.
Dziękuję.
PS. Dowolny program zjada z kilka sek. po kilkaset MB danych. Usługa obejmuje kilka wariantów i rozumiem, że plus woli domyślnie dać ten niekorzystny dla niedoinformowanego klienta. Ktoś dostaję informacje i trudno. Ale 250 zł przy wspomnianym transferze aplikacji to dla mnie szok. Sczegolnie, że przewijają się na internecie podobne tematy sprzed kilku lat.
Chciałbym wyrazić opinię oraz zapytać o radę dotyczącą kosztu za użycie internetu w rouming-u. Ostatnio miałem nieprzyjemną sytuację otrzymać informację z nr. 8802. Wykorzystano 40% limitu 250zl Limitera DATA w roamingu. Byłem w kraju, który nie posiadałem bezpłatnego pakietu danych. Oczywiście byłem tego świadomy i zmieniłem tryb telefonu i włączyłem tryb samolotowy. Przedstawiony komunikat zaskoczył mnie jednak blisko granicy z krajem w którym miałem pakiety (jechałem dopiero do kraju spoza uni). Korzystałem jedynie z internetu do granicy z kilku km marginesem. Nie zgaduje nawet, czy to był błąd techniczny, czy mój. Boli mnie jednak, że komunikat otrzymałem dopiero po nabiciu kosztu wysokości prawie mojego całego miesięcznego rachunku. Te domyślny pakiet roumingowy to jawny skok na kasę. Bo rozumiem nawet, że trudno nabilo. Zdarzają się takie rzeczy przy granicy. No ale nieprzystosowany cennik - ponad 2zl za 50 KB plus domyślny limit 250 zł to przesada. Szczególnie, że czasy sie zmieniły i transfer liczy się w GB, a nie KB. Proszę o radę, czy jest jakiś realny sposób na obniżenie tego rachunku? Nie musi być, cały ale, czy, spotkał się ktoś z sytuacją obniżenia kosztu reklamacją, lub odwołaniem.
Dziękuję.
PS. Dowolny program zjada z kilka sek. po kilkaset MB danych. Usługa obejmuje kilka wariantów i rozumiem, że plus woli domyślnie dać ten niekorzystny dla niedoinformowanego klienta. Ktoś dostaję informacje i trudno. Ale 250 zł przy wspomnianym transferze aplikacji to dla mnie szok. Sczegolnie, że przewijają się na internecie podobne tematy sprzed kilku lat.