Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia
: 19 wrz 2022, o 20:11
Witam
Postanowiłem przejść do Plus ze względu na to, że u obecnego operatora, internet chodzi bardzo słabo.
Przeniosłem najpierw dwa numery telefoniczne. Okazało się, że włączone zostały bez pytania usługi "Gdzie jest bliski". Musiałem zadzwonić na infolinie aby je wyłączyć, trochę mnie to zdenerwowało, ale czego się nie robi dla lepszego internetu. Pomyślałem, no trudno ktoś się może pomylił.
Następnie zakupiłem przez infolinię internet 5G, zależało mi na urządzeniu ZTE, były jego ostatnie sztuki. Udało mi się "załapać" jeszcze. Następnie okazało się, że na tym internecie jest włączona usługa "Ochrona internetu" oraz Disney+. Pani konsultantka nie pytała w ogóle o te usługi.
Myślę sobie zadzwonię i wyłącze jak wcześniej. Na infolinii się dowiedziałem, że nie da się wyłączyć usługi Ochrona Internetu bez KARY UMOWNEJ! Opłata 9 zł na miesiąc przez 24 miesiące, to jest prawie 240zł, za coś co nie jest mi do niczego potrzebne i nie zamierzam z tego korzystać! Oczywiście złożyłem na to reklamację, póki co bez odzewu.
Super zostałem powitany, jako nowy klient.
Czy w Plusie taka obsługa klienta to standard, że wciska się niezamawiane usługi?
Pytanie, czy mogę odstąpić od umowy na sam internet a umowę na sprzęt zostawić? A następnie podpisać kolejną umowę na samą usługę internetu? Boję się, że minie czas 14 dni odstąpienia od umowy. A reklamacja zostanie odrzucona i będę do tyłu prawie 240zł.
Postanowiłem przejść do Plus ze względu na to, że u obecnego operatora, internet chodzi bardzo słabo.
Przeniosłem najpierw dwa numery telefoniczne. Okazało się, że włączone zostały bez pytania usługi "Gdzie jest bliski". Musiałem zadzwonić na infolinie aby je wyłączyć, trochę mnie to zdenerwowało, ale czego się nie robi dla lepszego internetu. Pomyślałem, no trudno ktoś się może pomylił.
Następnie zakupiłem przez infolinię internet 5G, zależało mi na urządzeniu ZTE, były jego ostatnie sztuki. Udało mi się "załapać" jeszcze. Następnie okazało się, że na tym internecie jest włączona usługa "Ochrona internetu" oraz Disney+. Pani konsultantka nie pytała w ogóle o te usługi.
Myślę sobie zadzwonię i wyłącze jak wcześniej. Na infolinii się dowiedziałem, że nie da się wyłączyć usługi Ochrona Internetu bez KARY UMOWNEJ! Opłata 9 zł na miesiąc przez 24 miesiące, to jest prawie 240zł, za coś co nie jest mi do niczego potrzebne i nie zamierzam z tego korzystać! Oczywiście złożyłem na to reklamację, póki co bez odzewu.
Super zostałem powitany, jako nowy klient.
Czy w Plusie taka obsługa klienta to standard, że wciska się niezamawiane usługi?
Pytanie, czy mogę odstąpić od umowy na sam internet a umowę na sprzęt zostawić? A następnie podpisać kolejną umowę na samą usługę internetu? Boję się, że minie czas 14 dni odstąpienia od umowy. A reklamacja zostanie odrzucona i będę do tyłu prawie 240zł.