Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pawelBx
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 wrz 2022, o 19:51

Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia

Post autor: pawelBx »

Witam

Postanowiłem przejść do Plus ze względu na to, że u obecnego operatora, internet chodzi bardzo słabo.
Przeniosłem najpierw dwa numery telefoniczne. Okazało się, że włączone zostały bez pytania usługi "Gdzie jest bliski". Musiałem zadzwonić na infolinie aby je wyłączyć, trochę mnie to zdenerwowało, ale czego się nie robi dla lepszego internetu. Pomyślałem, no trudno ktoś się może pomylił.

Następnie zakupiłem przez infolinię internet 5G, zależało mi na urządzeniu ZTE, były jego ostatnie sztuki. Udało mi się "załapać" jeszcze. Następnie okazało się, że na tym internecie jest włączona usługa "Ochrona internetu" oraz Disney+. Pani konsultantka nie pytała w ogóle o te usługi.
Myślę sobie zadzwonię i wyłącze jak wcześniej. Na infolinii się dowiedziałem, że nie da się wyłączyć usługi Ochrona Internetu bez KARY UMOWNEJ! Opłata 9 zł na miesiąc przez 24 miesiące, to jest prawie 240zł, za coś co nie jest mi do niczego potrzebne i nie zamierzam z tego korzystać! Oczywiście złożyłem na to reklamację, póki co bez odzewu.

Super zostałem powitany, jako nowy klient.

Czy w Plusie taka obsługa klienta to standard, że wciska się niezamawiane usługi?

Pytanie, czy mogę odstąpić od umowy na sam internet a umowę na sprzęt zostawić? A następnie podpisać kolejną umowę na samą usługę internetu? Boję się, że minie czas 14 dni odstąpienia od umowy. A reklamacja zostanie odrzucona i będę do tyłu prawie 240zł.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pawelBx,

usługi Gdzie jest bliski i Ochrona Internetu aktywują się automatycznie wraz z umową w opcji "na próbę". Można je wyłączyć w każdej chwili.
pawelBx pisze: 19 wrz 2022, o 20:11 Następnie zakupiłem przez infolinię internet 5G, zależało mi na urządzeniu ZTE, były jego ostatnie sztuki. Udało mi się "załapać" jeszcze. Następnie okazało się, że na tym internecie jest włączona usługa "Ochrona internetu" oraz Disney+. Pani konsultantka nie pytała w ogóle o te usługi.
Myślę sobie zadzwonię i wyłącze jak wcześniej. Na infolinii się dowiedziałem, że nie da się wyłączyć usługi Ochrona Internetu bez KARY UMOWNEJ! Opłata 9 zł na miesiąc przez 24 miesiące, to jest prawie 240zł, za coś co nie jest mi do niczego potrzebne i nie zamierzam z tego korzystać! Oczywiście złożyłem na to reklamację, póki co bez odzewu.
Nie posiadam wglądu do konta, aby dokładnie zweryfikować aktywne usługi. Usługę Ochrony Internetu można wyłączyć bez kary umownej: https://bok.plus.pl/article/526 Disney+ również jest aktywowany promocyjnie dla nowych umów. Dysponujesz może numerem reklamacji?
pawelBx pisze: 19 wrz 2022, o 20:11 Pytanie, czy mogę odstąpić od umowy na sam internet a umowę na sprzęt zostawić?
Odstąpienie dotyczy całości zamówienia, umowy oraz sprzętu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelBx
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2022, o 19:51

Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia

Post autor: pawelBx »

Marta_Plus pisze: 20 wrz 2022, o 12:27 Nie posiadam wglądu do konta, aby dokładnie zweryfikować aktywne usługi. Niemniej usługę Ochrony Internetu można wyłączyć, bez kary umownej: https://bok.plus.pl/article/526 Disney+ również jest aktywowany promocyjnie dla nowych umów. Dysponujesz może numerem reklamacji?
Numer reklamacji 6749207.
Zalogowałem się panelu i nie ma tam nawet przycisku do Zmień:
https://ibb.co/tDSFGzs

To samo przy Disney+:
https://ibb.co/tB5bb57
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia

Post autor: Marta_Plus »

pawelBx,
pawelBx pisze: 20 wrz 2022, o 12:58 Numer reklamacji 6749207.
Dziękuję za numer - poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia tej sprawy.

Z pozycji forum nie mam wglądu do konta i nie posiadam informacji, jakie dokładnie warianty usług dostępne są na Twoim koncie. Sposób wyłączenia usług dodatkowych jest opisany w regulaminie promocji, w której zwarłeś umowę. Pracownik BOK może pomóc w weryfikacji tej kwestii. Prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawelBx
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 wrz 2022, o 19:51

Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia

Post autor: pawelBx »

Marta_Plus pisze: 20 wrz 2022, o 13:34 Dziękuję za numer - poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia tej sprawy.
Dziękuję, za przyśpieszenie. Otrzymałem pozytywną odpowiedź na reklamacje, usługi zostały wyłączone.
Temat uważam za zamknięty.

Na pocieszenie, po pierwszych testach internetu 5G, mam download około 40-60MB/s, więc jest wielka różnica w porównaniu z poprzednim operatorem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia

Post autor: Marta_Plus »

pawelBx,
pawelBx pisze: 20 wrz 2022, o 20:40 Dziękuję, za przyśpieszenie. Otrzymałem pozytywną odpowiedź na reklamacje, usługi zostały wyłączone.
Temat uważam za zamknięty.
Super. Dziękuję za info. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ