Witam
Postanowiłem przejść do Plus ze względu na to, że u obecnego operatora, internet chodzi bardzo słabo.
Przeniosłem najpierw dwa numery telefoniczne. Okazało się, że włączone zostały bez pytania usługi "Gdzie jest bliski". Musiałem zadzwonić na infolinie aby je wyłączyć, trochę mnie to zdenerwowało, ale czego się nie robi dla lepszego internetu. Pomyślałem, no trudno ktoś się może pomylił.
Następnie zakupiłem przez infolinię internet 5G, zależało mi na urządzeniu ZTE, były jego ostatnie sztuki. Udało mi się "załapać" jeszcze. Następnie okazało się, że na tym internecie jest włączona usługa "Ochrona internetu" oraz Disney+. Pani konsultantka nie pytała w ogóle o te usługi.
Myślę sobie zadzwonię i wyłącze jak wcześniej. Na infolinii się dowiedziałem, że nie da się wyłączyć usługi Ochrona Internetu bez KARY UMOWNEJ! Opłata 9 zł na miesiąc przez 24 miesiące, to jest prawie 240zł, za coś co nie jest mi do niczego potrzebne i nie zamierzam z tego korzystać! Oczywiście złożyłem na to reklamację, póki co bez odzewu.
Super zostałem powitany, jako nowy klient.
Czy w Plusie taka obsługa klienta to standard, że wciska się niezamawiane usługi?
Pytanie, czy mogę odstąpić od umowy na sam internet a umowę na sprzęt zostawić? A następnie podpisać kolejną umowę na samą usługę internetu? Boję się, że minie czas 14 dni odstąpienia od umowy. A reklamacja zostanie odrzucona i będę do tyłu prawie 240zł.
Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 wrz 2022, o 19:51
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia
Witaj pawelBx,
usługi Gdzie jest bliski i Ochrona Internetu aktywują się automatycznie wraz z umową w opcji "na próbę". Można je wyłączyć w każdej chwili.
usługi Gdzie jest bliski i Ochrona Internetu aktywują się automatycznie wraz z umową w opcji "na próbę". Można je wyłączyć w każdej chwili.
Nie posiadam wglądu do konta, aby dokładnie zweryfikować aktywne usługi. Usługę Ochrony Internetu można wyłączyć bez kary umownej: https://bok.plus.pl/article/526 Disney+ również jest aktywowany promocyjnie dla nowych umów. Dysponujesz może numerem reklamacji?pawelBx pisze: ↑19 wrz 2022, o 20:11 Następnie zakupiłem przez infolinię internet 5G, zależało mi na urządzeniu ZTE, były jego ostatnie sztuki. Udało mi się "załapać" jeszcze. Następnie okazało się, że na tym internecie jest włączona usługa "Ochrona internetu" oraz Disney+. Pani konsultantka nie pytała w ogóle o te usługi.
Myślę sobie zadzwonię i wyłącze jak wcześniej. Na infolinii się dowiedziałem, że nie da się wyłączyć usługi Ochrona Internetu bez KARY UMOWNEJ! Opłata 9 zł na miesiąc przez 24 miesiące, to jest prawie 240zł, za coś co nie jest mi do niczego potrzebne i nie zamierzam z tego korzystać! Oczywiście złożyłem na to reklamację, póki co bez odzewu.
Odstąpienie dotyczy całości zamówienia, umowy oraz sprzętu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia
Numer reklamacji 6749207.Marta_Plus pisze: ↑20 wrz 2022, o 12:27 Nie posiadam wglądu do konta, aby dokładnie zweryfikować aktywne usługi. Niemniej usługę Ochrony Internetu można wyłączyć, bez kary umownej: https://bok.plus.pl/article/526 Disney+ również jest aktywowany promocyjnie dla nowych umów. Dysponujesz może numerem reklamacji?
Zalogowałem się panelu i nie ma tam nawet przycisku do Zmień:
https://ibb.co/tDSFGzs
To samo przy Disney+:
https://ibb.co/tB5bb57
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia
pawelBx,
Z pozycji forum nie mam wglądu do konta i nie posiadam informacji, jakie dokładnie warianty usług dostępne są na Twoim koncie. Sposób wyłączenia usług dodatkowych jest opisany w regulaminie promocji, w której zwarłeś umowę. Pracownik BOK może pomóc w weryfikacji tej kwestii. Prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz.
Dziękuję za numer - poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia tej sprawy.
Z pozycji forum nie mam wglądu do konta i nie posiadam informacji, jakie dokładnie warianty usług dostępne są na Twoim koncie. Sposób wyłączenia usług dodatkowych jest opisany w regulaminie promocji, w której zwarłeś umowę. Pracownik BOK może pomóc w weryfikacji tej kwestii. Prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia
Dziękuję, za przyśpieszenie. Otrzymałem pozytywną odpowiedź na reklamacje, usługi zostały wyłączone.Marta_Plus pisze: ↑20 wrz 2022, o 13:34 Dziękuję za numer - poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia tej sprawy.
Temat uważam za zamknięty.
Na pocieszenie, po pierwszych testach internetu 5G, mam download około 40-60MB/s, więc jest wielka różnica w porównaniu z poprzednim operatorem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Włączone niezamawiane usługi bez możliwości wyłączenia
pawelBx,
Super. Dziękuję za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ