Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

Widzę. Ale skoro 5 zł po miesiącu i tak przepadnie, to lepiej je zamienić na GB do wykorzystania w pierwszej kolejności, a te pozostałe GB zostawić na później.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

plufor pisze: 27 gru 2022, o 17:13 Widzę. Ale skoro 5 zł po miesiącu i tak przepadnie, to lepiej je zamienić na GB do wykorzystania w pierwszej kolejności, a te pozostałe GB zostawić na później.
Źle to zabrzmi... Ale trudno ;-)
Jeśli gość wykorzystuje obecnie 1-2 GB miesięcznie, nawet jeśli zwiększy zużycie do 10 GB miesięcznie, przy obiecanych 1500 GB na lata (do której to promocji końca jeszcze kawał czasu)... Biorąc pod uwagę rocznik teściuniunia... ;-)
Daj mu Boże zdrowie i długie życie, ale biorąc pod uwagę obecne i przyszłe możliwości, wystarczy mu z powodzeniem do końca życia ;-)
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

Dyskusja odeszła trochę od zasadniczego tematu, którego konsekwencją może być odejście wielu osób z Plusa.
Dlatego proszę Specjalistów Plusa o odniesienie się do treści zawartej we wcześniejszym poście: https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278146#p278146
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: mariusz9a »

Ja trochę wytłumaczę Specjalistów...

plufor nie oczekuj że szary pracownik operatora wypowie się na postawione przez Ciebie pytania, które odnoszą się bezpośrednio do prawa. Pracownicy nie są upoważnieni do wypowiadania się na takie tematy a tym bardziej nie znają się na takich tematach bo i nie muszą się znać. Takie są zapisy regulaminu i tyle mogą Ci powiedzieć. Potem coś ktoś z nich napisze i będziesz się tego trzymał, a nie musi być to prawdą i będą mieć tylko kłopoty w pracy. Musisz napisać oficjalnie do operatora a zapewne dostaniesz odpowiedź na piśmie napisaną przez prawników.

Także nie dziw się że nikt ze Specjalistów Ci nie odpowiada na takie pytania bo to nie oni ustalają regulamin i to nie są prawnicy.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

Mam jednak nadzieję, że Specjaliści Plusa, będący zapewne pracownikami Polkomtela, skontaktują się z osobami decyzyjnymi i przekażą nam - użytkownikom odpowiedź, która dalej posłuży do ew. decyzji, czy zostać w Plus/h, czy odejść z Plusa.
A Forum jest bardzo dobrą platformą do tego typu informacji, znacznie lepszą niż indywidualna korespondencja pojedynczego klienta z Polkomtelem, ze względu na to, że dotrze do dużej liczby użytkowników Plusa.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

Tak jak obiecałem w poście https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278167#p278167, poniżej zrzut z konta numeru teściuniunia w iPlus po odnowieniu pakietu kwotowego:
20221231_12_20.jpg
Dostępne środki: 234,91 zł
Termin ważności konta: 04.08.2023

Jak widać na odnowienie pakietu (przypomnę: taryfa Nowy Plush, pakiet Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu i 15 GB za 30 zł) pobrany został pakiet 5 zł z bonusu za doładowanie z konta abonenckiego i 25 zł z gratisu za 4 doładowania po 30 zł. Stan konta nie zmienił się!!
Pakiet 100 GB z promocji "Nawet 1500GB na lata, Plush" jeszcze nie dodany. Jeśli przed wyjazdem się odnowi, dodam informację. Jeśli nie - jutro wieczorem dopiero.

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Żeby każdemu pakiety bez reklamacji się odnawiały jak trzeba ;-)

No i Nowy Rok nadszedł... Zgodnie z obietnicą:
20230101_20_45.jpg
Dostępne środki: 234,91 zł
Termin ważności konta: 04.08.2023

Niestety, mimo upływu ok. 34 godzin od odnowienia pakietu, tym razem pakietu 100 GB ciągle nie ma ;-)
Święto dzisiaj... Poczekamy do jutra ;-)

2 stycznia, 8:22 - pakietu nie ma ;-)

W związku z: https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=274366#p274366, poproszę jednak Specjalistów, w kontekście przedstawionych wyżej doświadczalnie potwierdzonych faktów, o ostateczne rozstrzygnięcie - jak są traktowane pieniądze z bonusów i gratisów na odnowienie pakietów cyklicznych? To wydatek spełniający warunek regulaminu opłaty za brak aktywności (za niedługo opłaty za utrzymanie numeru) jest czy nie?
Gdyby komuś przyszło do głowy (jeśli by wyszło, że to co pokazałem jest nie po myśli operatora) poprawiać system, prosiłbym, żeby fachowców do tego wziąć, a wcześniej porządnie przemyśleć "plan naprawczy"... Bo coś czuję, że może z tego jakaś kolejna katastrofa wyjść ;-)

EDIT:
poniedziałek 02 sty 2023, 11:41
OK, poczytałem, podzwoniłem (do banków)... W związku z tym, że niestety moje banki nie świadczą usługi cyklicznego doładowania telefonu, chyba będę musiał skorzystać z usługi doładowania bezpośrednio od operatora.. Mam jednak pytanie - nie wyczytałem tego z regulaminu doładowań cyklicznych - czy mając konto w serwisie, mogę doładowywać dowolne numery w ten sposób? Z regulaminu usługi konta plus.pl wynika, że niezbędne do rejestracji jest posiadanie adresu e-mail. Numer telefonu dodatkowo - do niektórych serwisów. Czy to dotyczy (wskazanie numeru) doładowań? Czy tylko ten numer będzie możliwy do doładowania? Chyba nie?

Czy będę dostawał fakturę za takie cykliczne zasilenia? Wydaje się, że tak - usługę świadczy Blue Media, a ja mam u nich zarejestrowane numery telefonów, które doładowuję (za pośrednictwem bankowości elektronicznej - mój bank także z usług BM korzysta).
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: Joanna_Plus »

plufor,

polityka wewnętrzna firmy nie jest omawiana na tym forum.

wlo,
wlo pisze: 31 gru 2022, o 13:35 To wydatek spełniający warunek regulaminu opłaty za brak aktywności (za niedługo opłaty za utrzymanie numeru) jest czy nie?
Nie.
wlo pisze: 2 sty 2023, o 12:41 czy mając konto w serwisie, mogę doładowywać dowolne numery w ten sposób?
Tak (numery w Plusie).
wlo pisze: 2 sty 2023, o 12:41 Z regulaminu usługi konta plus.pl wynika, że niezbędne do rejestracji jest posiadanie adresu e-mail
Tak.
wlo pisze: 2 sty 2023, o 12:41 Czy tylko ten numer będzie możliwy do doładowania?
Nie.
wlo pisze: 2 sty 2023, o 12:41 Czy będę dostawał fakturę za takie cykliczne zasilenia?
https://bok.plus.pl/article/236
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

Joanna_Plus pisze: 2 sty 2023, o 16:57 plufor,

polityka wewnętrzna firmy nie jest omawiana na tym forum.
Szkoda..
W takim razie proszę o przekazanie decydentom w Polkomtelu uwag zawartych w poście https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278146#p278146 .
Mam nadzieję, że odczyta to ktoś rozsądny i raz jeszcze przeanalizuje sensowność wprowadzanie zmian od 7.02 w kontekście ich potencjalnej szkodliwości dla Polkomtela.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

Joanna_Plus pisze: 2 sty 2023, o 16:57
wlo pisze: 31 gru 2022, o 13:35 To wydatek spełniający warunek regulaminu opłaty za brak aktywności (za niedługo opłaty za utrzymanie numeru) jest czy nie?
Nie.
Dlaczego więc nie została pobrana opłata z brak aktywności?
Od razu powiem, że cieszę się z tego, że nie została pobrana. I niech nikt tam nie miesza teraz ;-)
Ale jeśli powinna... No cóż. Plus sam nie bardzo wie co robi... ;-)
Joanna_Plus pisze: 2 sty 2023, o 16:57
wlo pisze: 2 sty 2023, o 12:41 Czy będę dostawał fakturę za takie cykliczne zasilenia?
https://bok.plus.pl/article/236
Od wielu lat mam "zarejestrowaną" firmę w serwisie pośrednika, mam też podane wszystkie numery telefonów, za których doładowanie faktura mnie interesuje. Wyczerpuje to wymagania określone w podanym artykule wg mnie, więc rozumiem, że faktury będę dostawał - podobnie jak przy zasileniach "bankowych" (których pośrednikiem jest także ta sama firma)?

EDIT:
plufor pisze: 2 sty 2023, o 18:37 Mam nadzieję, że odczyta to ktoś rozsądny i raz jeszcze przeanalizuje sensowność wprowadzanie zmian od 7.02 w kontekście ich potencjalnej szkodliwości dla Polkomtela.
Ty naprawdę uważasz, że to w jakikolwiek sposób zaszkodzi Polkomtelowi?
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

wlo pisze: 2 sty 2023, o 19:14 Ty naprawdę uważasz, że to w jakikolwiek sposób zaszkodzi Polkomtelowi?
Celem tego co pisałem, jest próba publicznego przekazania Polkomtelowi, że jego najnowszy pomysł nie jest dobry, zarówno dla wielu klientów, jak i szkodliwy dla operatora (utrata zysków od klientów, którzy odejdą + straty wizerunkowe = dalsze zmniejszenie zysków + potencjalna kara od UOKiK).
Jeśli trafiłoby to do rozsądnych decydentów, to zawsze jest jakaś szansa, że nastąpi zmiana na lepsze.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: Joanna_Plus »

wlo,
wlo pisze: 2 sty 2023, o 19:12 więc rozumiem, że faktury będę dostawał - podobnie jak przy zasileniach "bankowych" (których pośrednikiem jest także ta sama firma)?

Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: g-rs »

plufor pisze: 23 gru 2022, o 21:50
2. Minimalna opłata 5 zł za utrzymanie numeru jest sprzeczna z ideą Roku Ważności Konta (skoro ktoś ma prawo do RWK, to nie można go dodatkowo zmuszać do wydawania minimum 5 zł miesięcznie). W tym kontekście cytowany zapis ma charakter abuzywny - naruszający Prawo Konsumenckie i z bardzo dużym prawdopodobieństwem będzie podstawą do nałożenia wysokiej kary przez UOKiK na Polkomtel (może nawet 10% obrotu).
Moim zdaniem takich kwiatków jest więcej. Według informacji, które posiadam jeśli masz włączony pakiet cykliczny i równocześnie promocję 4 doładowania i gratis to w miesiącu, gdy opłata za pakiet zostanie pobrana ze środków promocyjnych a nie konta głównego, zapłacisz 5 zł za utrzymanie konta. Kompletny absurd. Korzystasz z pakietów cyklicznych - czyli wiadomo, że jesteś aktywnym użytkownikiem, bo żeby z nich korzystać musisz regularnie doładowywać konto. Dodatkowo korzystasz z promocji dla lojalnych użytkowników, która jest nagrodą za to, że doładowujesz konto ale za tą lojalność jesteś równocześnie karany opłatą za utrzymanie numeru. Dla mnie sytuacja kuriozalna i kompletnie niezrozumiała.
Żeby sytuacja była uczciwa i przejrzysta, z opłaty za utrzymanie numeru powinni być wyłączeni wszyscy, którzy mają włączony jakikolwiek płatny pakiet cykliczny. Opłata ta powinna dotyczyć wyłącznie tych, którzy z telefonu nie korzystają i wrzucają numer na rok do szuflady a nie być karą za lojalność.
Właśnie dlatego mnie nie dziwi, że Plus w ubiegłym roku stracił najwięcej użytkowników i sam, choć korzystam nieprzerwanie od 20 lat, coraz częściej rozważam przeniesienie się do innej sieci.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

g-rs pisze: 10 sty 2023, o 10:53 Moim zdaniem takich kwiatków jest więcej.
[...]
Żeby sytuacja była uczciwa i przejrzysta, z opłaty za utrzymanie numeru powinni być wyłączeni wszyscy, którzy mają włączony jakikolwiek płatny pakiet cykliczny.
[...]
Abstrahując od spraw podnoszonych przez jednego z Użytkowników, rzeczywiście nielogiczne są te działania. Jedno piszą (w regulaminach), dziwnie interpretują co napisali (każąc powtarzać Specjalistom nam głupoty czasem), co innego robią.

Ja do tych kwiatków dodam nielogiczną zasadę doładowania z konta abonenckiego - cykliczne doładowanie.
Doładowanie odbywa się ZAWSZE ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy - jak normalny człowiek wie - trwa 31, 30, 28, a czasem 29 dni... Jeśli więc 7 razy w roku doładowanie odbywa się po okresie 30 dni, podczas gdy użytkownik korzysta wyłącznie z pakietu bezlimitu (powiedzmy za 30 złotych i za 30 złotych jest doładowanie z aktywnym 4 i gratis i bonusem za doładowanie z abonamentu) mimo regularnego korzystania, regularnego doładowywania, poniesie karę te 7 razy w roku?

Rozszerzę swoją opinię... Nie tylko brak logiki tu widzę, ale to nieuczciwe jest najnormalniej w świecie ;-)
Awatar użytkownika
Plush
Starszy Plusmaniak
Posty: 166
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:46
Lokalizacja: Plush'akowo

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: Plush »

No i doczekaliśmy się, od dzisiaj, tj. od wtorku 7 lutego 2023 roku obowiązuje nowy cennik w ofertach na kartę.
Natomiast strona plushbezlimitu.pl nadal nie została zaktualizowana i pojawia się komunikat: Remont u Miśka. Trwa przebudowa stron.
Uwielbiam Plush'aka
starterplus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 2023, o 20:12

Co oznacza że za 10 opłata naliczona 24.01.2023-23.02

Post autor: starterplus »

Co trzeba Aby uniknąć takich jak tak ta "Zgodnie z cennikiem za 10 naliczymy opłatę za utrzymanie numeru za okres 24.01.2023 , 23.02.2023" .Bo chyba muszę zasilić za 10 zł i czy to pomoże i będe miał na rok.Proszę o pomoc
ODPOWIEDZ