Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: Joanna_Plus »

wlo,
wlo pisze: 15 gru 2022, o 21:50 Nie korzystałem, więc nie mogę ani potwierdzić ani zanegować, ale mówił mi ktoś kto korzystał, że takiej gwarancji np. nie daje operator doładowań, z którym współpracuje Polkomtel ;-)
§ V – Realizacja Usługi
1. Ze względu na naturę Usługi Doładowania, której celem jest jak najszybsze zwiększenie limitu jednostek taryfowych, jej realizacja następuje na żądanie Użytkownika niezwłocznie po otrzymaniu przez Spółkę od Użytkownika kwoty nabywanego Doładowania w wyniku obciążenia Karty Płatniczej. Doładowanie realizowane jest niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od otrzymania przez Spółkę zapłaty od Użytkownika.
https://doladuj.plus.pl/files/plus/Regu ... n-Plus.pdf

plufor,
Włączona promocja „Rok ważności konta” nie zwalnia od ponoszenia opłat za Utrzymanie Numeru w sieci. W przypadku utraty ważności konta na połączenia wychodzące, opłata będzie pobierana z zablokowanych środków.
https://www.plus.pl/aktualnosci-i-komun ... t-na-karte
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

@Joanna_Plus
Ten zapis w nowych zasadach, które Plus chce wdrożyć od 7.02.2023r., jest znany, ale:
1. Odbiera on prawa nabyte przez konsumenta do "Roku Ważności Konta", tym którzy nabyli to prawo wcześniej, przez wejściem w życie nowych zasad, gdy Plus nie zmuszał klienta do wydania miesięcznie co najmniej 5 zł, a to jest działanie niezgodne z fundamentalnymi zasadami wypływającymi z art.2 Konstytucji RP.
2. Minimalna opłata 5 zł za utrzymanie numeru jest sprzeczna z ideą Roku Ważności Konta (skoro ktoś ma prawo do RWK, to nie można go dodatkowo zmuszać do wydawania minimum 5 zł miesięcznie). W tym kontekście cytowany zapis ma charakter abuzywny - naruszający Prawo Konsumenckie i z bardzo dużym prawdopodobieństwem będzie podstawą do nałożenia wysokiej kary przez UOKiK na Polkomtel (może nawet 10% obrotu).

Dlatego sugeruję, abyście się poważnie w Polkomtel zastanowili nad zmianą tego zapisu.

A jeszcze lepiej, zastanówcie się nad sensem tych nowych regulacji dotyczących tzw. opłaty za utrzymanie numeru gdyż, moim zdaniem, ktoś w Polkomtel błędnie oszacował sytuację, alowiem:
- Nie zmusicie tych, którzy dotychczas płacili mniej niż 5 zł miesięcznie do płacenia więcej. Te osoby - wcześniej czy później - od Was odejdą i przejdą do konkurencji (i wtedy ona a nie Polkomtel będzie na nich zarabiał).
- Straty wizerunkowe Polkomtela wynikające z wprowadzenia tych nowych zasad, spowodują, że zmniejszy się ilość nowych klientów, chcących kupić nowe startery Plusa (i znowu zyski Polkomtela spadną).
Słowem - te zmiany są szkodliwe dla Polkomtela.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2022, o 21:54 przez plufor, łącznie zmieniany 1 raz.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

Joanna_Plus - no właśnie... 5 godzin!!
Mnie nie o doładowanie jako takie chodziło, ale o cykliczne doładowanie. O doładowanie automatyczne. Jak np. z konta abonenckiego - tyle, że to się odbywa w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego - więc co 30 dni ale też co 31 dni a czasem 28/29 dni. Rozumiem, a nawet jestem pewien, że to nie spełnia warunku opłaty za utrzymanie numeru. W związku z tym pytam jeszcze raz - o CYKLICZNE zasilenie gwarantujące, że nie ponosić będę opłaty za utrzymanie numeru? Zlecenie takiego zasilania konta pośrednikowi nie gwarantuje, że dokładnie co 720 godzin będzie się ono odbywać.

EDIT:
plufor pisze: 23 gru 2022, o 21:50 A jeszcze lepiej, zastanówcie się nad sensem tych nowych regulacji dotyczących tzw. opłaty za utrzymanie numeru gdyż, moim zdaniem, ktoś w Polkomtel błędnie oszacował sytuację, alowiem:
- Nie zmusicie tych, którzy dotychczas płacili mniej niż 5 zł miesięcznie do płacenia więcej. Te osoby - wcześniej czy później - od Was odejdą i przejdą do konkurencji (i wtedy ona a nie Polkomtel będzie na nich zarabiał).
Ja płaciłem mniej niż 5 zł miesięcznie - bo tylko 5 zł rocznie. Nie korzystam z numerów, które chcę zachować. Czy odejdę? Wątpię. Tylko jeśli bym przenosił podstawowe numery abonamentowe - 5 mam takich (na 4 użytkowników).
O tym, jak bym widział możliwość utrzymania numerów już pisałem. Sposób na bezkosztowe utrzymanie moich 3 numerów prepaid a łącznie z pozostałymi w najbliższej rodzinie 5 numerów prepaid, już mam ;-) Wiąże się z powyższym pytaniem o GWARANTOWANE cykliczne doładowanie konta i na nim bazuje ;-) No - o ile operatorowi nie przyjdzie do głowy zlikwidować teleprzelew ;-)

A co do tych praw nabytych... No przesadzasz i to bardzo ;-) To, że to są (były) promocje, które łącznie wykorzystywane przez użytkowników dawały jakieś określone możliwości... Ale to jednak TYLKO promocje, w żaden sposób ze sobą nie związane ;-) Ale daj znać jaki skutek Twoja skarga do jakiegoś organu, gdzie tam napiszesz, przyniesie ;)
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

@wlo: Nie każdy dysponuje taką wiedzą jak Ty, determinacją i odpowiednią ilością numerów na kartę i abonamentowych, aby zbudować zaawansowaną strukturę, która (być może) umożliwi Ci uniknąć tej nowej wymuszonej opłaty.
Skoro u wielu innych operatorów nie ma tego typu wymuszeń, to większość osób potrafiąca liczyć, wcześniej czy później się tam przeniesie (na czym Polkomtel na pewno straci).
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: mariusz9a »

plufor pisze: 23 gru 2022, o 22:34 Skoro u wielu innych operatorów nie ma tego typu wymuszeń
A u wielu innych są i raczej ci którzy tego nie mają pójda w kierunku opłat a nie ich znoszenia. Tanio już było i albo się z tym trzeba pogodzić albo się skończy na kozetce z jakąś paranoją:-D świat się zmienia na gorsze i uważam że szkoda nerwów na takie pierdoły jak 5zł. Można chwilowo zmienić operatora, ale i ten "nowy" też wprowadzi prędzej czy później opłaty... Raczej bym się nagle nie spodziewał deflacji na poziomie 20% i to przez kilka lat. Także "drogo" już zostanie na zawsze...
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

@mariusz9a
Nie analizowałem dotychczas wysokości tej wymuszonej opłaty, więc zrobię to poniżej.
To, na co wcześniej zwracałem uwagę, to bezprawne działania operatora, wykorzystującego swoją pozycję i wymuszającego na konsumentach nieuzasadnioną i etycznie wątpliwą opłatę.

Mamy inflację i nie byłoby z mojej strony zastrzeżeń, gdyby operator jedynie podniósł odpowiednio ceny za świadczone usługi, tj. za minutę, SMSa, pakiety GB itd. A ponieważ cześć z tych opłat idzie na utrzymanie infrastruktury, Zarządu itd. i to funkcjonowało przez lata, to żadna nowa opłata za rzekome utrzymanie numeru nie była potrzebna.
Jednak wprowadzenie opłaty za rzekome utrzymanie numeru w wysokości 5 zł miesięcznie, gdzie faktyczne jednostkowe koszty obsługi numery, to są grosze (a gdy numer nie jest prawie używany i nie loguje się do sieci np. przez 360 dni w roku, to są to koszty rzędu ułamka grosza) odbieram jako nieuzasadniony skok na kasę klienta i mydlenie mu oczu.
Jest to szczególnie rażące w przypadku klientów, którzy korzystali wcześniej z RWK i kumulowali swoje środki (aby je wydać w przyszłości - odpowiednio do swoich potrzeb), a teraz Polkomtel za pomocą tej wymuszonej opłaty, będzie im sukcesywnie ściągał zł z konta.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

plufor pisze: 24 gru 2022, o 20:38 @mariusz9a
Nie analizowałem dotychczas wysokości tej wymuszonej opłaty, więc zrobię to poniżej.
To, na co wcześniej zwracałem uwagę, to bezprawne działania operatora, wykorzystującego swoją pozycję i wymuszającego na konsumentach nieuzasadnioną i etycznie wątpliwą opłatę.
[...]
Jest to szczególnie rażące w przypadku klientów, którzy korzystali wcześniej z RWK i kumulowali swoje środki (aby je wydać w przyszłości - odpowiednio do swoich potrzeb), a teraz Polkomtel za pomocą tej wymuszonej opłaty, będzie im sukcesywnie ściągał zł z konta.
Takie wymuszone opłaty mają wszyscy operatorzy (no, może MVNO mniej, bo też na innych zasadach funkcjonują), więc systemowo właściwe organy powinny się tym zająć, jeśli działają bezprawnie. Najważniejsze, żeby im otworzyć oczy na takie działania operatorów. Ja nie mam zamiaru pisać, Ty... No w sytuacji gdy mówisz o bezprawnych działaniach - powinieneś ;-)
Ja korzystam z RWK tylko żeby utrzymać numery, które w przyszłości mogą być mi potrzebne. Nie, nie chodzi o byle jakie numery - taki można w kiosku na ulicy kupić w każdej chwili. Skarbonka? No jest - jeśli się nie używa, to się zawsze jakieś środki kumulują. Jednak ja nie robię tego "na przyszłość", i nie sądzę by przeciętny użytkownik na przyszłość doładowywał konto. A jeśli tak, to teraz ma okazję - 5 zł co 30 dni żeby nie płacić, natomiast przy okazji stan konta na przyszłość sobie doładuje ;-)
mariusz9a pisze: 24 gru 2022, o 14:10 Tanio już było i albo się z tym trzeba pogodzić albo się skończy na kozetce z jakąś paranoją:-D świat się zmienia na gorsze i uważam że szkoda nerwów na takie pierdoły jak 5zł.
Sorry, ale pierdoły mówisz... 5 zł tu, 5 zł tam... I się robi kilkadziesiąt albo i kilkaset złotych miesięcznie... Nie, to nie są pierdoły. Ja uważam, co zresztą wcześniej nie raz mówiłem przy różnych okazjach, że operator lepiej powinien analizować przyczyny i skutki. Rozumiem, ze utrzymanie numeru to są koszty. Ale też uważam, że jako klienci mamy prawo za uczciwą cenę utrzymać numery, na których nam zależy. Jeśli klient chce mieć taki numer cały czas aktywny... Jeśli klient ma nieużywany numer w sensie korzystania z płatnych usług wychodzących, a ma go jedynie do odbierania połączeń/wiadomości... Niech płaci za taką "nieaktywność" czy "utrzymanie numeru". Ale są też tacy jak ja, którzy "mrożą" numer i odkładają go do szuflady. Ja mogę zapłacić za takie utrzymanie numeru - ale raz w roku a nie co miesiąc i na dodatek pilnować terminu co do godziny.
Nie daje mi uczciwej oferty operator? Trudno - ja utrzymam i tak te numery, tyle, ze operator nie będzie miał z tego grosza. A numery będą i tak aktywne, będą w często włączanych telefonach. System billingowy będzie musiał je obsłużyć. Będzie to wymagało większego zaangażowania z mojej strony, ale znowu bez przesady - da się wszystko "zautomatyzować" różnymi metodami ;-)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: mariusz9a »

@wlo, poważnie? I mówi to człowiek który w komentarzach na telepolis broni zaciekle wprowadzenia klauzul inflacyjnych do umów... :roll: A teraz będzie kombinowała jak nie powiem co, o 5zł. Aż tak mało cenisz swój czas że będziesz siedział i rozkminiał żeby tylko 5zł nie zapłacić? Ale podwyższanie cen ludziom którzy podpisali umowy Ci już nie przeszkadza? Możesz "co tydzień" zmieniać operatora - usługa (zmiana operatora) jest darmowa i nigdy nic nie zapłacisz za utrzymanie numeru. Jak masz tylko czas...

Ja nigdzie nie napisałem że te opłaty są w porządku. Tylko szkoda nerwów o głupie 5zł. A w zasadzie jak ktoś używa numeru to jego w ogóle temat nawet nie dotyczy... A opłaty ma każdy lub będzie miał każdy :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Gomer
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 cze 2022, o 14:47

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: Gomer »

Pytanko: czy zakup pakietu za bonusowe środki otrzymane w promocji „4 doładowania i gratis” będzie wydatkiem na koncie abonenta, czy nie?
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

mariusz9 - no przesadzasz i to bardzo. Nie bronię, bo bronić nie ma czego. Mówię tylko, że nie widzę w tym nic "zdrożnego" ;-) Jako przykład podają moją umowę licencyjną na specjalistyczne oprogramowanie branżowe, gdzie od 22 lat już lat mam taką klauzulę i co pół roku (bo tak mam umówioną płatność za licencję) mam zmienianą kwotę opłaty (zależną od tego oficjalnego wskaźnika wzrostu cen i usług). No fakt, jest to umowa B2B, ale taką umowę mają też ludzie nie prowadzący działalności gospodarczej - konsumenci ;-) Wszystko jest do uregulowania. Nie, nie lubię kiedy mi Vectra podnosi opłatę co 5 złotych - już regularnie co rok praktycznie - ot tak, po prostu niemal, bez żadnych klauzul w umowie z tego co pamiętam. Wolę, kiedy mam w umowie jasno napisane kiedy i o ile wzrosną opłaty. To mówię. Nic innego. Generalnie chciałbym co 2 lata umowę z niższa opłatą abonamentową. Naprawdę ;-)
Jeśli czytasz inne moje komentarze, to z pewnością wiesz, że czasem mówię o tankowaniu. Tak - jedno tankowanie w roku mniej i nie dość, że mi na te wszystkie opłaty wystarczy - na wszystkie numery moje i te, którymi zarządzam - to jeszcze mi zostanie reszta ;-)
A co do straty czasu na rozkminianie... Nie straciłem więcej niż potrzeba na szybką analizę mojej wiedzy o Plusie (która jest dość ogólna - znam człowieka, który naprawdę bardziej szczegółowo zna tajniki wszelkich pakietów itp. nie tylko w Plusie ale u wielu MVNO nawet). Więcej czasu zajęło mi pisanie o tym tutaj ;-)
A propos (kolejna edycja postu...)! Ceny w cennikach prepaidów rosną od dwóch lat u wszystkich operatorów. Widzisz falę protestów? Ja tak - potok pustych słów na listach dyskusyjnych!
Ja mam umowy od 6 lat i nikt mi cen nie podniósł! Jak miałem za minutę 19 groszy netto (rozmowy/esemesy/ememesy - krajowe), tak w najnowszej wersji cennika mam 19 groszy netto ;-) I wiesz? Jestem pewien, że ani mi nie wprowadzą takiej klauzuli, ani opłat nie podniosą. A co przyniesie ew. kolejna umowa? Zobaczymy, kiedy będę ją zawierał ;-)

Gomer pisze: 26 gru 2022, o 22:16 Pytanko: czy zakup pakietu za bonusowe środki otrzymane w promocji „4 doładowania i gratis” będzie wydatkiem na koncie abonenta, czy nie?
Z moich obserwacji wynika, że będzie. Odnowienie pakietu z kwoty bonusowej za 4 doładowania (na numerze mojego teścia w tym roku już dwa razy taka sytuacja miała miejsce, a 31 grudnia będzie trzeci raz) - przy braku dodatkowych płatnych połączeń, nie była pobierana opłata za brak aktywności. Nie zauważyłem w regulaminie tej nowej opłaty nic co by mogło tę zasadę zmienić. No ale różnie może być ;-)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: mariusz9a »

@wlo, ta dyskusja prowadzi donikąd. Kompletnie nie kapuję Twojego toku rozumowania - opłata za brak aktywności jest "be" ale w klauzulach inflacyjnych nie ma nic "zdrożnego"... Za to według Ciebie przesadzam tylko nie wiem z czym.

PS. Nie czytam Twoich komentarzy, tamten temat był wyjątkiem gdyż mnie po prostu zainteresował ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

wlo pisze: 26 gru 2022, o 14:05 Takie wymuszone opłaty mają wszyscy operatorzy (no, może MVNO mniej, bo też na innych zasadach funkcjonują), więc systemowo właściwe organy powinny się tym zająć, jeśli działają bezprawnie.
I miejmy nadzieję, że organy się tym zajmą.

Nie zgadzam się jednak, że "mają wszyscy operatorzy".
Niestety, negatywnym leaderem tych zmian jest Plus, który wprowadza te negatywne dla klienta zmiany we wszystkich swoich taryfach i submarkach! O ile aktualna (do 6.02.2022) wersja tej opłaty była do zaakceptowania, i na swój sposób uczciwa, gdyż zwalniała z tej opłaty, jeśli się korzystało z zakupionych pakietów/promocji, o tyle nowa wersja (od 7.02.2022) nie uwzględniająca tego, że ktoś wcześniej nabył RWK, czy korzysta z usług za które wcześniej zapłacił, jest działaniem nie fair względem klienta i podwójnym obciążaniem go (co też chyba jest na bakier z prawem).

Wśród pozostałych kilkudziesięciu operatorów tylko dwóch wprowadziło podobne - niekorzystne dla klienta - opłaty.
Jeden, u którego opłata wygląda podobnie do tej aktualnej (do 6.02.2022) w Plus - na swój sposób uczciwej, gdyż zwalnia z tej opłaty, jeśli się korzysta z zakupionych pakietów/promocji.
Drugi - wprowadził podobną opłatę do tej nowej Plusa, jednak TYLKO w jednej swojej taryfie, gdzie są darmowe minuty i SMSy do abonentów wszystkich sieci działających na nadajnikach tego operatora, więc dla wielu użytkowników nawet z tą opłatą, ta taryfa jest jeszcze do zaakceptowania (mają tu "marchewkę" której brakuje w Plus).

Gomer pisze: 26 gru 2022, o 22:16 Pytanko: czy zakup pakietu za bonusowe środki otrzymane w promocji „4 doładowania i gratis” będzie wydatkiem na koncie abonenta, czy nie?
W poprzedniej wersji tej "opłaty" nie było to taktowane jako płatna aktywność, więc obawiam się, że teraz - analogicznie - może być podobnie:
https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=274366#p274366
Najlepiej zapytać Specjalistki Plusa.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

mariusz9a pisze: 26 gru 2022, o 23:18 @wlo, ta dyskusja prowadzi donikąd. Kompletnie nie kapuję Twojego toku rozumowania - opłata za brak aktywności jest "be" ale w klauzulach inflacyjnych nie ma nic "zdrożnego"... Za to według Ciebie przesadzam tylko nie wiem z czym.

PS. Nie czytam Twoich komentarzy, tamten temat był wyjątkiem gdyż mnie po prostu zainteresował ;-)
Nic nie poradzę, że tak jednoznacznie, nie wiem - skrajnie, interpretujesz moje wypowiedzi. Nie, ja nigdzie nie napisałem, że opłata za brak aktywności jest be. Ja uważam, że takie rozwiązanie nie jest dobre. Jest wygodne dla operatora. Ale jednak klienci różnie używają swoich numerów. Niektórzy nie używają nawet, ale chcą je utrzymać ;-) Dlatego mówię - ja mogę za to płacić. Ile? Nie wiem. Propozycja powinna wyjść od operatora raczej, nie? Nie podoba mi się podejście - masz numer, to z niego korzystaj, bo inaczej zapłacisz - 60 złotych rocznie i do tego 29 zł za roczną ważność konta. Myślę, że bez problemu można znaleźć inne rozwiązanie - korzystne dla operatora i klientów, którzy jasno zadeklarują - chcę tylko utrzymać numer i dlatego płacę określoną stawkę za określoną usługę! Jeśli zacznę korzystać, użyję innego narzędzia "budzącego" numer. Jedyne czego potrzebuję to takich narzędzi własnie.

plufor pisze: 27 gru 2022, o 11:52 Nie zgadzam się jednak, że "mają wszyscy operatorzy".
Nie doczytałeś, że miałem na myśli MNO w tym kontekście?
Co do opłaty i rocznej ważności konta... Ja już w przypadku wprowadzenia opłaty 3 zł za brak aktywności wrażałem negatywną opinię o tej "usłudze". A teraz - w przypadku numerów, które nie są używane (bo przecież kluczowe są dla tych numerów te opłaty), podtrzymuję moją opinię. Nie jest to jasne?

plufor pisze: 27 gru 2022, o 11:52 W poprzedniej wersji tej "opłaty" nie było to taktowane jako płatna aktywność, więc obawiam się, że teraz - analogicznie - może być podobnie:
https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=274366#p274366
Najlepiej zapytać Specjalistki Plusa.
Nie potwierdzam tej opinii, nawet jeśli jest przez Specjalistę potwierdzona ;-) Doświadczenie pokazuje co innego. Specjalnie będę monitorował konto numeru teścia, żeby to zweryfikować 31 grudnia. Na dzisiaj stan konta jest następujący:

Dostępne środki: 234,91 zł
Termin ważności konta: 04.08.2023
Schowek01.jpg
30 zł - gratis za 4 poprzednie doładowania, 5 zł - gratis za ostatnie doładowanie z konta abonenckiego (5 zł z łącznej kwoty 35 zł przepadnie, bo nie ma na co wykorzystać).
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: plufor »

wlo pisze: 27 gru 2022, o 12:39 5 zł z łącznej kwoty 35 zł przepadnie, bo nie ma na co wykorzystać
Może uda się wykorzystać promocje z wysokim priorytetem na 30 dni?
Spróbuj może za 5 zł "Pakiet internet 3 GB" w Plus lub "Pakiet 5 GB" w Plush.
Obie promocje odnawialne - ew. trzeba potem odwołać.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zmiana w cennikach usług telekomunikacyjnych ofert na kartę

Post autor: wlo »

plufor pisze: 27 gru 2022, o 14:01
wlo pisze: 27 gru 2022, o 12:39 5 zł z łącznej kwoty 35 zł przepadnie, bo nie ma na co wykorzystać
Może uda się wykorzystać promocje z wysokim priorytetem na 30 dni?
Spróbuj może za 5 zł "Pakiet internet 3 GB" w Plus lub "Pakiet 5 GB" w Plush.
Obie promocje odnawialne - ew. trzeba potem odwołać.
A Ty widzisz ile teściuniunio ma internetu?
ODPOWIEDZ