Światłowód, pomoc techniczna
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 sie 2023, o 10:33
Światłowód, pomoc techniczna
Tydzień temu, 26 lipca, został u mnie podłączony światłowód i router. Pan który podłączał powiedział, że dostępu do internetu nie ma ponieważ na słupie jest słaby sygnał, ale że do poniedziałku (31 lipca) przyjadą i naprawią. Dzwoniłem też na infolinię, powiedziano mi tylko że mam czekać na kontakt. Ale ile tego czekania? Trzy słupy do sprawdzenia według montera a czekania nie wiadomo ile. Żadnych konkretów.
Re: Światłowód, pomoc techniczna
A skąd my mamy wiedzieć? Napisałeś post w dziale forum gdzie udzielają się zwykli ludzie, tacy sami jak Ty, a nie pracownicy operatora. Pytaj operatora i jego pracowników, a nie nas
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Światłowód, pomoc techniczna
W tej kwestii to nawet nie wiem czy na forum ci pomogą - bo wątpie by mieli podgląd na takie rzeczy, ale mogę się mylić. Kiedy ostatnio dzwoniłeś do obsługi? Robiłeś reset routera (może już to zrobili ale bez przelogowania urządzenia nie zadziała?)
Na Twoim miejscu cisnął bym ludzi na infolinii i po prostu zgłaszał niedziałającą usługę.
Na Twoim miejscu cisnął bym ludzi na infolinii i po prostu zgłaszał niedziałającą usługę.
Re: Światłowód, pomoc techniczna
Pytam, bo może ktoś miał podobnie i wie, ile czekał na ten magiczny kontakt od techników.
Na infolinię dzwoniłem w piątek i poniedziałek, z konsultantem przez iPlus pisałem w środę. Każe mi dzwonić na infolinię Netii, bo to na ich linii, a jak dzwonię do Netii to mnie przekierowują do Plusa. Przecież to śmieszne. xD
Na infolinię dzwoniłem w piątek i poniedziałek, z konsultantem przez iPlus pisałem w środę. Każe mi dzwonić na infolinię Netii, bo to na ich linii, a jak dzwonię do Netii to mnie przekierowują do Plusa. Przecież to śmieszne. xD