Nie można włączyć LTE w iplus
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 sie 2023, o 01:14
Nie można włączyć LTE w iplus
Witam serdecznie. Staram się od kilku dni pomóc wujkowi (63 lata) w uruchomieniu LTE. Jest on w plusie od 22 lat, nigdy nie korzystał z internetu w telefonie. Ostatnio kupił jednak sobie Xiaomi redmi 12, ma nową kartę SIM 3w1. Telefon skonfigurowany prawidłowo, mam taki sam i też jestem w plusie a mimo to u niego nie działa LTE. Internet 3g śmiga bez problemu. Ma aktywny pakiet za 35zl gdzie jest 25giga i reszta bez limitu. Jedyne co mnie zastanawia to że w aplikacji iplus w zakładce usługi/pakiety nie można aktywować LTE, wyskakuje błąd że się nie powiodło. Usługa GPRS jest aktywna ale LTE nie można aktywować ani z poziomu aplikacji ani po zalogowaniu się przez www. Jakieś pomysły jak to rozwiązać? Próbowałem to aktywować w różne dni o różnych godzinach i za każdym razem to samo. Infolinia jest bezradna. Dodam też, że jego karta w moim telefonie też nie ma LTE a moja w jego działa bez problemu także to nie jest wina telefonu. Obstawiam tutaj na brak aktywnej usługi LTE której nie można z jakiegoś powodu aktywować.
Dodam też, że po wpisaniu kodu *101*11*24# jest odpowiedź 'usługa niedostępna'.
Dodam też, że po wpisaniu kodu *101*11*24# jest odpowiedź 'usługa niedostępna'.
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
Z jakiej taryfy korzysta wujek, bo może tu tkwi problem?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
W aplikacji iplus pokazuje, że Simplus. Natomiast po kliknięciu zmień taryfę jest komunikat taki jak na screen poniżej. Całe szczęście, że mogę się logować do jego konta z mojej aplikacji, znacznie to ułatwi ewentualne sprawdzanie w iplus.
Ostatnio zmieniony 14 sie 2023, o 10:26 przez Pan.P, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
Simplus to bardzo stara taryfa i z tego co pamiętam nie obsługuje LTE.
Stan środków na koncie?
Zmiana taryfy jest płatna.
Stan środków na koncie?
Zmiana taryfy jest płatna.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
Na koncie ma ok 65zl bo doładował sobie za 100zl i od razu kupił pakiet za 35zl. Czy ewentualna zmiana taryfy może spowodować, że aktualny pakiet przestanie działać?
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
Tak, jeśli pakiet nie ma odpowiednika w nowej taryfie to następuje dezaktywacja; sugerowałbym korzystanie z niego do końca ważności i pod koniec tego terminu kontakt z DOK w celu zmiany taryfy.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
Dobrze rozumiem, że plus na kartę ma dwie taryfy? Ja osobiście mam taryfę Nowy Plush. Wujkowi włączyłbym Plus Elastyczna na kartę *147*27# co ciekawe widzę, że zarówno taryfa elastyczna i ta druga Prosto na kartę w swoich pakietach też mają ten który wujek ma aktualnie w Simplus aktywny bo właśnie z tego kodu została ona włączona jak na screen niżej. Czy zatem jest szansa, że uda się zmienić taryfę bez utraty pakietu?
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
Dwie taryfy które widzisz to opcja migracji z taryfy aktualnie posiadanej - nie zmienisz taryfy na starszą. Ze starszej na nowszą możesz zmigrować, choć w przedstawionym przez Ciebie przypadku nie znam przyczyn braku możliwości takiej zmiany.
Co do szans zachowania pakietu po zmianie taryfy to nie mogę dać jednoznacznej pozytywnej odpowiedzi, ponieważ różnie to w Plusie bywa, niemniej gdyby pakiet został zdezaktywowany przedstawione tu argumenty możesz wykorzystać w ewentualnej reklamacji do której zawsze masz (wujek) prawo nawet gdy stoisz na przegranej pozycji.
Co do szans zachowania pakietu po zmianie taryfy to nie mogę dać jednoznacznej pozytywnej odpowiedzi, ponieważ różnie to w Plusie bywa, niemniej gdyby pakiet został zdezaktywowany przedstawione tu argumenty możesz wykorzystać w ewentualnej reklamacji do której zawsze masz (wujek) prawo nawet gdy stoisz na przegranej pozycji.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Nie można włączyć LTE w iplus
Nie będziemy ryzykowali i po prostu jak będzie zbliżał się koniec ważności aktualnego pakietu to zmienię wujkowi taryfę na elastyczną albo tak jak ja mam na nowego plusha i wtedy wybierze się jeden z dostępnych pakietów. W każdym razie i tak bardzo dziękuję za pomoc bo za diabła nie wpadłbym na to, że LTE nie działa z powodu taryfy Simplus. Wujek jest od ponad 20 lat w tej sieci i tak jak był Simplus tak został w tej taryfie. Jeszcze wielkie dzięki za pomoc :) Temat można zamknąć bo otrzymałem już wszystkie odpowiedzi na moje pytania.