TIDAL
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 51
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
- Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta
TIDAL
W dniu wczorajszym tj. 14.11.2023 dla numeru na kartę 450............. aktywowałam krótkim kodem *101*11*555# usługę TIDAL na 12 miesięcy gratis i dostałem zaraz potwierdzenie aktywacji smsem.
Wykonując następnie wszystkie kroki zgodnie z regulaminem niniejszej promocji: https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... 0.2023.pdf czyli po wejściu na strone https://www.plus.pl/tidal/konto i wpisując powyższy numer telefonu na którym aktywowano TIDAL i kod który przychodzi w sms to następuję błędne przekierowanie z powrotem na stronę https://www.plus.pl/tidal?lang=pl zamiast na stronę do założenia konta TIDAL i nie można tym samym przypisać subskrypcji sieci PLUS do konta TIDAL.
Proszę poprawić prawidłowe przekierowanie usługi na stronie https://www.plus.pl/tidal/konto tak aby po wpisaniu numeru telefonu i kodu z sms z w/w numeru z aktywną subskrypcją TIDAL kierowało do założenia konta TIDAL a nie z powrotem do strony z opisem promocji TIDAL - macie Państwo błąd w przekierowaniu po aktywacji tej usługi i to nie zależnie z której przeglądarki się korzysta bo próbowałem na kilku i to nawet po uprzednim wyczyszczeniu cookies bo co z tego ze mam aktywny TIDAL na 12 miesięcy na numerze jak nie mogę go powiązać z kontem TIDAL ani założyć konta TIDAL bo źle działa przekierowanie na w/w stronie.
Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22 i proszę o pomoc konsultantów działających tu na forum w sprawie powyższego.
Wykonując następnie wszystkie kroki zgodnie z regulaminem niniejszej promocji: https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... 0.2023.pdf czyli po wejściu na strone https://www.plus.pl/tidal/konto i wpisując powyższy numer telefonu na którym aktywowano TIDAL i kod który przychodzi w sms to następuję błędne przekierowanie z powrotem na stronę https://www.plus.pl/tidal?lang=pl zamiast na stronę do założenia konta TIDAL i nie można tym samym przypisać subskrypcji sieci PLUS do konta TIDAL.
Proszę poprawić prawidłowe przekierowanie usługi na stronie https://www.plus.pl/tidal/konto tak aby po wpisaniu numeru telefonu i kodu z sms z w/w numeru z aktywną subskrypcją TIDAL kierowało do założenia konta TIDAL a nie z powrotem do strony z opisem promocji TIDAL - macie Państwo błąd w przekierowaniu po aktywacji tej usługi i to nie zależnie z której przeglądarki się korzysta bo próbowałem na kilku i to nawet po uprzednim wyczyszczeniu cookies bo co z tego ze mam aktywny TIDAL na 12 miesięcy na numerze jak nie mogę go powiązać z kontem TIDAL ani założyć konta TIDAL bo źle działa przekierowanie na w/w stronie.
Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22 i proszę o pomoc konsultantów działających tu na forum w sprawie powyższego.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2024, o 09:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniono temat wątku.
Powód: Zmieniono temat wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22440
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
patrix-83,
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź w powyższej sprawie.
Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
Dziękuję, czekam na odpowiedź, weryfikację i usunięcie problemu bo problem ewidentnie jest po stronie Plusa z tą promocja Tidal.
Email z powyższym problemem oprócz adresu bok@plus.pl poszedł również na adres specjalista_plus@plus.pl
Email z powyższym problemem oprócz adresu bok@plus.pl poszedł również na adres specjalista_plus@plus.pl
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22440
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
patrix-83,
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Wszelka korespondencja w tym temacie, powinna być kierowana na adres bok@plus.plpatrix-83 pisze: ↑15 lis 2023, o 11:09 Email z powyższym problemem oprócz adresu bok@plus.pl poszedł również na adres specjalista_plus@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
Problem z Tidal elegancko rozwiązany z powyższym zgłoszeniem przez bok@plus.pl po Twojej interwencji Joanna_Plus
Dziękuję bardzo
Wątek można zamknąć jeśli je w ogóle zamykacie
Dziękuję bardzo
Wątek można zamknąć jeśli je w ogóle zamykacie
Tidal plus na karte
Witam,
Przy próbie aktywacji rocznej subskrypcji Tidal poprzez wykonanie połączenia na numer *101*11*555# otrzymuję sms o treści "Usługa niedostępna..." Prosze o rozwiązanie problemu
Marcin
Przy próbie aktywacji rocznej subskrypcji Tidal poprzez wykonanie połączenia na numer *101*11*555# otrzymuję sms o treści "Usługa niedostępna..." Prosze o rozwiązanie problemu
Marcin
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22440
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
Witaj JaPlus,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
Dzień dobry,
mam dokładnie ten sam problem z uruchomieniem usługi. Jak widzę nie jestem sam. Liczba wpisów na Forum w tej sprawie powinna chyba skłonić operatora do systemowego rozwiązania problemu...
Ale póki co, czy mógłby ktoś napisać, gdzie leży przyczyna problemu i jak ja obejść?
Pozdrawiam,
mam dokładnie ten sam problem z uruchomieniem usługi. Jak widzę nie jestem sam. Liczba wpisów na Forum w tej sprawie powinna chyba skłonić operatora do systemowego rozwiązania problemu...
Ale póki co, czy mógłby ktoś napisać, gdzie leży przyczyna problemu i jak ja obejść?
Pozdrawiam,
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22440
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
Witaj shaman,
Powyżej mamy wpisy dwóch Użytkowników i dotyczą zupełnie innych kwestii związanych z jedną usługą.
Odpowiedź w moim wcześniejszym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
Witaj Joanna_Plus,
Pozdrawiam,
Problem na Forum opisywany jest nie tylko w tym wątku. Wystarczy wpisać "tidal" w wyszukiwarce. Nie są to tylko 2 przypadki.Joanna_Plus pisze: ↑18 sty 2024, o 11:00 Witaj shaman,Powyżej mamy wpisy dwóch Użytkowników i dotyczą zupełnie innych kwestii związanych z jedną usługą.
Złożyłem już chyba z 5 reklamacji. Żadna odpowiedź nie była pomocna na tyle, żeby pozwolić mi korzystać z usługi. Czekam na kolejną. Chociaż liczyłem po cichu na to, że może na Forum ktoś napisze jak krok po kroku postępować, aby ostatecznie zadziałała subskrypcja Hi-Fi.
Pozdrawiam,
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22440
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
shaman,
Podaj proszę numer tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
aktualna: CASE/240117/1782
Pozdrawiam,
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22440
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
shaman,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi.
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
mam to samo, nie moge aktywowac tidala w plushu
wniosek: nigdy wiecej plus
wniosek: nigdy wiecej plus
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22440
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
revegov,
Joanna_Plus pisze: ↑11 gru 2023, o 11:04 prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ