Strona 1 z 1

Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

: 15 lis 2023, o 07:51
autor: patrix-83
W dniu wczorajszym tj. 14.11.2023 dla numeru na kartę 450............. aktywowałam krótkim kodem *101*11*555# usługę TIDAL na 12 miesięcy gratis i dostałem zaraz potwierdzenie aktywacji smsem.

Wykonując następnie wszystkie kroki zgodnie z regulaminem niniejszej promocji: https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... 0.2023.pdf czyli po wejściu na strone https://www.plus.pl/tidal/konto i wpisując powyższy numer telefonu na którym aktywowano TIDAL i kod który przychodzi w sms to następuję błędne przekierowanie z powrotem na stronę https://www.plus.pl/tidal?lang=pl zamiast na stronę do założenia konta TIDAL i nie można tym samym przypisać subskrypcji sieci PLUS do konta TIDAL.

Proszę poprawić prawidłowe przekierowanie usługi na stronie https://www.plus.pl/tidal/konto tak aby po wpisaniu numeru telefonu i kodu z sms z w/w numeru z aktywną subskrypcją TIDAL kierowało do założenia konta TIDAL a nie z powrotem do strony z opisem promocji TIDAL - macie Państwo błąd w przekierowaniu po aktywacji tej usługi i to nie zależnie z której przeglądarki się korzysta bo próbowałem na kilku i to nawet po uprzednim wyczyszczeniu cookies bo co z tego ze mam aktywny TIDAL na 12 miesięcy na numerze jak nie mogę go powiązać z kontem TIDAL ani założyć konta TIDAL bo źle działa przekierowanie na w/w stronie.

Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22 i proszę o pomoc konsultantów działających tu na forum w sprawie powyższego.

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

: 15 lis 2023, o 11:00
autor: Joanna_Plus
patrix-83,
patrix-83 pisze: 15 lis 2023, o 07:51 Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22

Przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź w powyższej sprawie.

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

: 15 lis 2023, o 11:09
autor: patrix-83
Dziękuję, czekam na odpowiedź, weryfikację i usunięcie problemu bo problem ewidentnie jest po stronie Plusa z tą promocja Tidal.

Email z powyższym problemem oprócz adresu bok@plus.pl poszedł również na adres specjalista_plus@plus.pl

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

: 15 lis 2023, o 12:44
autor: Joanna_Plus
patrix-83,
patrix-83 pisze: 15 lis 2023, o 11:09 Email z powyższym problemem oprócz adresu bok@plus.pl poszedł również na adres specjalista_plus@plus.pl
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Wszelka korespondencja w tym temacie, powinna być kierowana na adres bok@plus.pl

Re: Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.

: 20 lis 2023, o 14:42
autor: patrix-83
Problem z Tidal elegancko rozwiązany z powyższym zgłoszeniem przez bok@plus.pl po Twojej interwencji Joanna_Plus :-D
Dziękuję bardzo :-)

Wątek można zamknąć jeśli je w ogóle zamykacie ;-)