Problemy z usługą TIDAL po aktywacji krótkim kodem - nie da się utworzyć konta TIDAL i korzystać.
: 15 lis 2023, o 07:51
W dniu wczorajszym tj. 14.11.2023 dla numeru na kartę 450............. aktywowałam krótkim kodem *101*11*555# usługę TIDAL na 12 miesięcy gratis i dostałem zaraz potwierdzenie aktywacji smsem.
Wykonując następnie wszystkie kroki zgodnie z regulaminem niniejszej promocji: https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... 0.2023.pdf czyli po wejściu na strone https://www.plus.pl/tidal/konto i wpisując powyższy numer telefonu na którym aktywowano TIDAL i kod który przychodzi w sms to następuję błędne przekierowanie z powrotem na stronę https://www.plus.pl/tidal?lang=pl zamiast na stronę do założenia konta TIDAL i nie można tym samym przypisać subskrypcji sieci PLUS do konta TIDAL.
Proszę poprawić prawidłowe przekierowanie usługi na stronie https://www.plus.pl/tidal/konto tak aby po wpisaniu numeru telefonu i kodu z sms z w/w numeru z aktywną subskrypcją TIDAL kierowało do założenia konta TIDAL a nie z powrotem do strony z opisem promocji TIDAL - macie Państwo błąd w przekierowaniu po aktywacji tej usługi i to nie zależnie z której przeglądarki się korzysta bo próbowałem na kilku i to nawet po uprzednim wyczyszczeniu cookies bo co z tego ze mam aktywny TIDAL na 12 miesięcy na numerze jak nie mogę go powiązać z kontem TIDAL ani założyć konta TIDAL bo źle działa przekierowanie na w/w stronie.
Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22 i proszę o pomoc konsultantów działających tu na forum w sprawie powyższego.
Wykonując następnie wszystkie kroki zgodnie z regulaminem niniejszej promocji: https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... 0.2023.pdf czyli po wejściu na strone https://www.plus.pl/tidal/konto i wpisując powyższy numer telefonu na którym aktywowano TIDAL i kod który przychodzi w sms to następuję błędne przekierowanie z powrotem na stronę https://www.plus.pl/tidal?lang=pl zamiast na stronę do założenia konta TIDAL i nie można tym samym przypisać subskrypcji sieci PLUS do konta TIDAL.
Proszę poprawić prawidłowe przekierowanie usługi na stronie https://www.plus.pl/tidal/konto tak aby po wpisaniu numeru telefonu i kodu z sms z w/w numeru z aktywną subskrypcją TIDAL kierowało do założenia konta TIDAL a nie z powrotem do strony z opisem promocji TIDAL - macie Państwo błąd w przekierowaniu po aktywacji tej usługi i to nie zależnie z której przeglądarki się korzysta bo próbowałem na kilku i to nawet po uprzednim wyczyszczeniu cookies bo co z tego ze mam aktywny TIDAL na 12 miesięcy na numerze jak nie mogę go powiązać z kontem TIDAL ani założyć konta TIDAL bo źle działa przekierowanie na w/w stronie.
Utworzono w tej sprawie zgłoszenie nr CASE/231115/22 i proszę o pomoc konsultantów działających tu na forum w sprawie powyższego.