Przedłużenie umowy...

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
michal452756
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 cze 2011, o 10:45

Przedłużenie umowy...

Post autor: michal452756 »

Witam wszystkich !
Mam takie pytanie do was czy orientujecie się może czy w przypadku przedłużenia umowy (Mix) dostajemy jakieś promocje, tańsze rozmowy,smsy, a może telefony są tańsze? Jestem kompletnie zielony w tym ponieważ umowę będę przedłużał pierwszy raz. A i jeszcze doładowałem konto przez 24 miesiąće po 30 zł.
Bardzo prosiłbym o odpowiedz.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
shadow
PlusManiak
Posty: 76
Rejestracja: 14 cze 2011, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: shadow »

Jedna z promocji dla przedłużających umowę to automatycznie aktywowana "stała opłata 29 gr za całą rozmowę w plusie". Można ją oczywiście wyłączyć. Dla nowych użytkowników jest "stała opłata 39 gr za całą rozmowę w plusie".

Wybierając przedłużenie bez telefonu dostaniesz dodatkową kasę do wykorzystania na różne usługi.

Oferta dla przedłużających umowę bez telefonu

Jeżeli pójdziesz do salonu firmowego (nie autoryzowanego przedstawiciela) to możesz negocjować ceny telefonów.

To chyba wszystkie korzyści dla przedłużających umowę.
Obrazek
Awatar użytkownika
konrado7
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 29 maja 2011, o 15:21

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: konrado7 »

michal452756 pisze:Witam wszystkich !
Mam takie pytanie do was czy orientujecie się może czy w przypadku przedłużenia umowy (Mix) dostajemy jakieś promocje, tańsze rozmowy,smsy, a może telefony są tańsze? Jestem kompletnie zielony w tym ponieważ umowę będę przedłużał pierwszy raz. A i jeszcze doładowałem konto przez 24 miesiąće po 30 zł.
Bardzo prosiłbym o odpowiedz.
Pozdrawiam :)
Przedłużając umowę przejdziesz na taryfę Plus Mix V.
Stawka za minutę będzie zależała od kwoty zasilenia, którą wybierzesz.
I tak, jesli podpiszesz umowę na zasilanie kartą 30 zł to stawka za minutę