Przedłużenie umowy...

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
michal452756
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 cze 2011, o 10:45

Przedłużenie umowy...

Post autor: michal452756 »

Witam wszystkich !
Mam takie pytanie do was czy orientujecie się może czy w przypadku przedłużenia umowy (Mix) dostajemy jakieś promocje, tańsze rozmowy,smsy, a może telefony są tańsze? Jestem kompletnie zielony w tym ponieważ umowę będę przedłużał pierwszy raz. A i jeszcze doładowałem konto przez 24 miesiąće po 30 zł.
Bardzo prosiłbym o odpowiedz.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
shadow
PlusManiak
Posty: 76
Rejestracja: 14 cze 2011, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: shadow »

Jedna z promocji dla przedłużających umowę to automatycznie aktywowana "stała opłata 29 gr za całą rozmowę w plusie". Można ją oczywiście wyłączyć. Dla nowych użytkowników jest "stała opłata 39 gr za całą rozmowę w plusie".

Wybierając przedłużenie bez telefonu dostaniesz dodatkową kasę do wykorzystania na różne usługi.

Oferta dla przedłużających umowę bez telefonu

Jeżeli pójdziesz do salonu firmowego (nie autoryzowanego przedstawiciela) to możesz negocjować ceny telefonów.

To chyba wszystkie korzyści dla przedłużających umowę.
Obrazek
Awatar użytkownika
konrado7
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 29 maja 2011, o 15:21

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: konrado7 »

michal452756 pisze:Witam wszystkich !
Mam takie pytanie do was czy orientujecie się może czy w przypadku przedłużenia umowy (Mix) dostajemy jakieś promocje, tańsze rozmowy,smsy, a może telefony są tańsze? Jestem kompletnie zielony w tym ponieważ umowę będę przedłużał pierwszy raz. A i jeszcze doładowałem konto przez 24 miesiąće po 30 zł.
Bardzo prosiłbym o odpowiedz.
Pozdrawiam :)
Przedłużając umowę przejdziesz na taryfę Plus Mix V.
Stawka za minutę będzie zależała od kwoty zasilenia, którą wybierzesz.
I tak, jesli podpiszesz umowę na zasilanie kartą 30 zł to stawka za minutę
do dużych sieci wyniesie 0,49 zł, jesli kartą 40 zł to stawka 0,39zł/minuta,
a jeśli kartą 50zł lub wyższą to stawka 0,29zł/minuta.
Dodatkowo masz automatycznie aktywowaną STAŁĄ OPŁATĘ ZA ROZMOWĘ -
opisuję ją w punkcie 8. Każda rozmowa w Plusie to 0,29 za całą rozmowę bez względu na czas trwania, aż się rozłączysz. Ponadto masz ponizej promocje, z których
mozesz korzystać - nawet wszystkie na raz. Nic się nie wyklucza z zastrzeżeniem,
że jeżeli włączysz Tanie Popołudnia (punkt 5 poniżej) to w godzinach działania usługi
NIE DZIAŁA STAŁA OPŁATA czyli z pakietu schodzi tyle minut ile rozmawiasz a nie jedna minuta. Natomiast poza godzinami działania usługi STAŁA OPŁATA pobiera tylko 0,29 za rozmowę w Plusie. Poniżej masz wszystkie promocje, które Ci przysługują po przedłużeniu umowy:
Punkt 7 Cię NIE DOTYCZY, dotyczy Cię punkt 8.
1. 500 sms do Plus - cykliczny (sam się przedłuża co miesiąc). Można aktywować 5 pak. miesięcznie, ale aby aktywować następny trzeba dezaktywować poprzedni.
Aktywacja: *121*11*01# (koszt 5,00 zł) dezaktywacja: *121*00*01#

2. 250 sms do wszystkich - raz na 31 dni (tylko do komórkowych)
Aktywacja: *121*11*02# (koszt 10,00 zł) dezaktywacja: *121*00*02#

3. Wybrane numery Plus i stacjonarne - darmowe rozmowy - koszt 5,00 zł miesięcznie za kazdy wybrany darmowy numer.
Aktywacja numeru: *106*11*48numer# dezaktywacja: *106*00*48numer#

4. Nowe pakiety internetowe: są dwa rodzaje
- zwykły - po wykorzystaniu danych naliczane opłaty 0,49 zł za 100kB
- non-stop - po wykorzystaniu danych brak opłat, ale zmniejszenie prędkości.
Wszystkie pakiety same się przedłużają co 31 dni.
Zwykły 25 MB - koszt 5,00 miesięcznie
Aktywacja: *121*11*05# dezaktywacja: *121*00*05#
Zwykły 125 MB - koszt 6,00 zł miesięcznie
Aktywacja: *121*11*04# dezaktywacja: *121*00*04#
Non-stop 150 MB koszt 9,00 zł miesięcznie
Aktywacja: *136*11*11# dezaktywacja: *136*00*11#
Non-stop 500 MB koszt 15,00 zł miesięcznie
Aktywacja: *136*11*12# dezaktywacja: *136*00*12#

5. Tanie Popołudnia i weekendy: za 100 minut rozmów do Plusa i na stacjonarne płaciosz 5,00 zł. Codziennie od 16 do 8 rano nast. dnia oraz w weekendy od 16 w piatek do 8 rano w poniedziałek. Pakiet się nie przedłuża. Możesz aktywować do 4 razy w miesiącu
Aktywacja: *121*11*03# dezaktywacja: automatycznie po 30 dniach (jedyna promocja która się nie przedłuża - trzeba aktywować za kazdym razem).

6. Wybrane numery w innych sieciach (Era- T-Mobile, Orange) rozmowy po 0,19 zł/minuta. Opłata 5,00 zł za każdy tani numer. Każdy numer przedłuża się atomatycznie co 31 dni z opłatą 5,00 zł.
Aktywacja: *106*12*48numer# dezaktywacja: *106*02*48numer#

7. Stała opłata za rozmowe - WERSJA DLA NOWYCH KLIENTÓW (przedłużający nie ruszać bo stracie szansę na tanią usługę)
Każda rozmowa do Plusa po 0,39 zł bez względu na czas rozmowy.
Koszt 1,00 zł jednorazowo, korzystanie- darmo, rezygnacja- darmo
Aktywacja: *136*11*01# dezaktywacja: *136*00*01#

8. Stała opłata za rozmowę - WERSJA DLA TYCH CO PRZEDŁUŻYLI UMOWĘ
Usługa JEST AKTYWOWANA AUTOMATYCZNIE (nic nie robić to będzie).
Każda rozmowa w Plusie to 0,29 zł bez względu na czas rozmowy.
Można zrezygnować, ale ponowna aktywacja już tak jak dla nowych
patrz punkt 7.
Rezygnacja: *136*00*02#
Po rezygnacji NIE MA POWROTU do usługi za 0,29 zł.

-------------------------------------------------------------------------
Usługi Bezlik Rozmów, Bezlik SMS, 50sms darmo do wszystkich, 150 sms darmo do Plusa, pakiety 21 minut darmo za 6,00 zł - były dostęone w poprzednim Mix Plus IV.
TE USŁUGI NIE SĄ DOSTĘPNE w Plus Mix V. Dostępne promocje w pkt. 1-8 powyżej.
Teraz już wiesz wszystko, prawda? Pozdrawiam.
Plus - daj o siebie zadbać
diabeleekk18
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 1 cze 2011, o 09:37

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: diabeleekk18 »

Ja już mam dosc.. :( tyle rzeczy wychodzi z czasem po podpisaniu umowy ze szok ;( :-/ :-/
lvrkc
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 lip 2011, o 12:47

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: lvrkc »

Jakoś nie bardzo mi się pali do przedłużania umowy. A śmiesznym jest, że ceny podawane w sklepie internetowym różnią się od tych z salonow. Dla mnie to jest zwykłe oszustwo i naciąganie nieuważnych klientów. Mam do Plusa sentyment, to już 7 lat. Ale jeżeli po wakacjach i przejęciu przez Solorza nic się nie zmieni to podziękuje za współpracę. Dodatkowo oburza mnie traktowanie stałych klientów. Przecież to jest śmieszne, że człowiek który jest 7 lat w Plusie jest tak samo traktowany jak ktoś kto dopiero podpisuje pierwszy raz umowę, a nie raz i gorzej. Bo już się spotkałem z sytuacjami, że konsultańci starali mi się wepchnąć fona po cenach zawyżonych w stosunku do nowego klienta. Jak już jesteśmy przy cenach telefonów to zachęcam ludzi odpowiedzialnych za ich ustalanie odwiedzenie Allegro i porównanie cen. Bo w niektórych przypadkach po lekkim porównaniu bardziej opłaca się kupić telefon na Allegro niż w Plusie. Nie mówię już o doliczeniu zobowiązania.
Nie rozumiem polityki sieci, przecież do niedawna to właśnie Plus dyktował warunki wśród siecie telfonicznych. To plus zapoczątkował mixy, to plus wprowadził pakiety sms, bezliki i inne super promocje. A teraz oddaje polę Palyowi a nawet już i TMobile. Tak więc srogo się zawiodłem na mojej jakże ulubionej sieci.
Awatar użytkownika
konrado7
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 29 maja 2011, o 15:21

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: konrado7 »

lvrkc pisze:Jakoś nie bardzo mi się pali do przedłużania umowy. A śmiesznym jest, że ceny podawane w sklepie internetowym różnią się od tych z salonow. Dla mnie to jest zwykłe oszustwo i naciąganie nieuważnych klientów.
Jako pracownik Plusa powiem Ci, ze nikt w salonie nie ustala cen, tylko ma je w systemie i zmienić ich nie może, chyba, że dopłaci z własnej kieszeni. Nie pisz więc proszę "próbowali mi spedać" po wyższej cenie niż dla nowego - tylko taką cenę mieli w systemie.
W sklepie internetowym wszystkie telefony są przeważnie ok. 50 zł tańsze niż w salonie i nie jest to oszustwo tylko celowe założenie Plusa. Kupując w sklepie internetowym masz 10 dni na odstąpienie od umowy - wtedy NA WŁASNY KOSZT odsyłasz telefon, niepodpisaną umowę i druk odstapiuenia od niej. Gdyby się okazało, że warunki są inne niż przedstawiono Ci przez telefon, lub przysłali trochę inny telefon niż chciałeś to PONOSISZ KOSZTY odsełania i odstąpienia od umowy. Dlatego w razie czego masz niższą cenę przez internet, żeby w razie czego zrekompensować Ci te koszty. Telefon przez internet NIE JEST Z SALONU PLUSA i nikt w salonie Ci nie poprawi umowy ani nie wymieni aparatu, ani nie odstapi od umowy tylko musisz to sam na własny koszt zrobić i odesłać TAM skad przyszedł np. z firmy zewnętrznej, która ma umowę z Plusem i Ci go sprzedała. Dlatego przez internet masz taniej, najczęściej ok. 50 zł czesm trochę więcej. Chyba, że cena w promocji jest mniejsza niż 50 to wtedy różnica np. w salonie za 29 zł to przez internet 1 zł. To wszystko jest w regulaminach, dlatego na stronach Plusa pod promocją masz dwa odrębne regulaminy w PDF. Zwykły oraz ten sam tylko w sklepie internetowym. W obu są RÓŻNE ceny. Te niższe przez internet i te wyższe w salonie. Natomiast ceny podawane na stronie plusa przy obrazku z modelem danego telefonu są cenami przez inernet. W salonie będzie drożej o ok. 50 zł. Dokładną cenę z salonu sprawdzisz schodząc na sam dół strony opisującej daną promocję i otwierając regulamin w PDF - tylko ten właściwy - bez napisu w tytule "w sklepie internetowym". Tam masz ceny jakie obowiązują w salonach. Pozdrawiam.
Plus - daj o siebie zadbać
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: szewol »

lvrkc pisze:Mam do Plusa sentyment, to już 7 lat. Ale jeżeli po wakacjach i przejęciu przez Solorza nic się nie zmieni to podziękuje za współpracę. Dodatkowo oburza mnie traktowanie stałych klientów. Przecież to jest śmieszne, że człowiek który jest 7 lat w Plusie jest tak samo traktowany jak ktoś kto dopiero podpisuje pierwszy raz umowę, a nie raz i gorzej.
Hehehehe.
Zrozumcie, że dla operatorów nie jest istotne ile jesteście w sieci, tylko ile płacicie :mrgreen: A poważniej mówiąc jesli już w ofercie są tzw. promocje przedłużeniowe. Żaden operator nie oferuje więcej bo jesteś XX lat w ich sieci, tylko dlatego,że przedłużasz umowę. W abonamencie Plusa np. przyznawany jest miesięcy dodatkowy pakiet minut do wszystkich za przedłużenie umowy. W przypadku Plus Mix czasami są tańsze telefony dla przedłużających, ale nie zawsze. Ale w tej chwili jest jakaś promocja dla przedłużających 29 groszy za rozmowę w Plusie (bez względu na jego czas).
lvrkc
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 lip 2011, o 12:47

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: lvrkc »

Dzięki za info. Na początku wyjaśnię, iż nie stwierdziłem że ceny telefonów są ustalane w salonie. Jak sądzę błędnie zinterpretowałeś moją wypowiedź. Miałem na myśli osoby odpowiedzialne za ustalanie cen w tym przypadku dla całej sieci, nie mów mi, że robi to główny komputer operacyjny Plusa bo nie uwierzę. Obstawiam, że to jakiś oderwany od rzeczywistości "specjalista", którem jak zasugerwoałem przydała by się wizyta na Allegro bo naprawdę z cenami niektórych telefonów to grubo przesadza. Ogólnie w tym aspekcie to jest w Plusie drożyzna jakiej nie ma w żadnej z innych sieci. Ceny telefonów są niekonkurencyjne w stosunku do innych sieci co mnie dziwi spoglądając na historię Mixa w Plusie. Dodatkowo nie uzyskałem odpowiedzi dlaczego jako klient będący już 7 lat związny z siecią Plus nie widzę jakiegokolwiek racjonalnego programu lojalnościowego ani dodatkowych bonusów. Nie przyjmuję tłumaczenia, iż są super promocje ceny płączeń 29gr za min. itp. Tego typu tłumaczenia mnie nie przekonują dletego, iż co meisiąc wykupuję pakiety, które znacznie przebijają te super 29 gr i inne tego typu promocje. Większość klientów przy przedłużaniu umowy chce wymienić telefon na nowy i ja jestem jednym z nich. Jestem zły, zdegustowany i rozgoryczony dlatego, że właśnie w tym aspekcie nie widzę szacunku ze strony sieci Plus dla klienta, który związany jest z Wami już siedem długich lat. Jeżeli ceny telefonów dla osób przedłużających umowę i osób podpisujących pierwszy raz niczym sie nie różnią to dlaczego mam się tak nie czuć??? Jako klient związany z Plusem 7 długich lat, w tym jakże delikatnym czasie podpisania umowy oczekuję specjalnego traktowania i specjalnych promocji. Nie mówię tutaj o Galaxy S II za 1 zł w doładowaniu 36/30 bo to jest nierealne ale mówię tutaj o przynajmniej tańszym zakupie telefonu. Nie musi to być nie wiadomo ile, ale parę zł. zawsze inaczej wygląda jak nic. Szczerze to nie chodzi mi w tym momencie o pieniądze ale o szacunek jakiego nie dostrzegam. Przy obecnej polityce sieci Plus czuję się zrównany z kimś kto nigdy nie był w Plusie. Takie traktowanie mi nie odpowiada .
I tak będę co do tego podawania 2 cen się czepiał. Wchodząc na stronę Plusa oczekuję, iż będę miał możliwość sprawdzenia ceny telefonu a nie ceny telefonu w magicznym sklepie internetowym. Zacznijmy od poczatku, a wiec strona internetowa Plusa jak sama nazwa mówi z założenia powinna oferować telefony dostępne w sieci Plus, usługi i promocje sieci Plus oraz całą inną paletę rozwiązań dostępnych dla klientów sieci Plus. Tak więc pytam się dlaczego strona Plusa oferuje cennik telefonów zewnętrznego podmiotu? Zapewne współpracującego z Plusem ale nadal dla mnie jest to nie zrozumiałe. Gdyż Plus ma swój cennik telefonów jaki oferuje klientom w salonie, więc dlaczego cennik Plusa nie znajduje się na stronie internetowej Plusa. Jeżeli sytuacje jest tak skomplikowana, że jako klient nie mogę sprawdzić ceny telefonu klikając na wybrany model tylko muszę latać i szukać po jakiś pdfach to utwórzcie nową stronę z informacją handlową. Nie będzie to trudne bo wystarczy przerzucić i opublikować pdfa i po problemie. A tak niepotrzenie uprzykrzacie życie klientom. Mniej utrudnień to lepszy humor klienta, a zadowolony klient to dobry klient. Tak więc moim zdaniem ktoś odpowiedzialny za to powienien sie tym niezwłocznie zająć. Bo takie opinie, to jest nie tylko moje zdanie lecz także Waszych pracowników w salonach, którzy muszą tłumaczyć zdegustowanym klientom całą tą procedure i dlaczego tak bardzo różnią się ceny. To wprowadza niepewność wśród klient i nieufność w obec sieci.
Awatar użytkownika
konrado7
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 29 maja 2011, o 15:21

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: konrado7 »

lvrkc pisze:Dzięki za info..... Wchodząc na stronę Plusa oczekuję, iż będę miał możliwość sprawdzenia ceny telefonu a nie ceny telefonu w magicznym sklepie internetowym. .... wystarczy przerzucić i opublikować pdfa i po problemie. .... To wprowadza niepewność wśród klient i nieufność w obec sieci.
Jeszcze raz informuję, że pod każdą promocją na dole strony znajduje się regulamin, w którym znajdziesz tabelkę z cenami telefonów w salonach Plusa. Taki PDF jest zawsze opublikowany na stronie, wiec jest mozliwość sprawdzenia ceny obowiązującej w salonie.
Plus - daj o siebie zadbać
Awatar użytkownika
konrado7
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 29 maja 2011, o 15:21

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: konrado7 »

lvrkc pisze:..... Miałem na myśli osoby odpowiedzialne za ustalanie cen w tym przypadku dla całej sieci, nie mów mi, że robi to główny komputer operacyjny Plusa bo nie uwierzę. Obstawiam, że to jakiś oderwany od rzeczywistości "specjalista", którem jak zasugerwoałem przydała by się wizyta na Allegro bo naprawdę z cenami niektórych telefonów to grubo przesadza.
Ceny telefonów różnią się w różnych sieciach i to bardzo w zaleznosci od warunków umowy z producentem sprzętu. Na przykład Nokia C3-01 u nas jest bardzo tania a w T-Mobile i Orange bardzo droga, a SE X10 mini u nas jest drogi a tam tani. Nikt nie ustala ceny w oparciu o Allegro, bo tam są osoby, które chcą szybko sprzedać telefon i oferuja go w takiej cenie, w jakiej mają szansę sprzdać, w cenie czesto niższej niż 100% wartości w salonie Nokia czy Sony Ericsson. Wzięli telefon na umowę z salonu sieci komórkowej i dają taką cenę, żeby im się opłacało. Plus nie może patrzeć, że na Allegro jest taka a nie inna cena, ale patrzy w jakiej cenie w stosunku do ceny zakupu aparatu mu się opłaca oferować dany model
Plus - daj o siebie zadbać
kasik_k21
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lip 2011, o 19:52

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: kasik_k21 »

Witam serdecznie
mam pytanko .
Przedłużyłam umowę w plusie , miałam jeszcze 4 doładowania ze starej umowy.
rozumiem,że te doładowania przechodzą mi do nowej umowy i nie muszę ich wykorzystać przed uruchomieniem nowej umowy ??
I jeszcze jedno pytanie
podpisałam umowę gdy mijał termin doładowania, wstrzymałam się z doładowaniem i jest już po terminie.( nie chciałam tracić dwa razy kasy ) mam doładować konto czy czekać na sms-a od operatora,??
dodam ,że umowę przedłużałam z konsultantem telefonicznym ;-/
Bardzo proszę o pomoc, bo jestem zielona w tym temacie
Z góry dziękuję ;-)
Awatar użytkownika
konrado7
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 29 maja 2011, o 15:21

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: konrado7 »

kasik_k21 pisze:Witam serdecznie
mam pytanko .
Przedłużyłam umowę w plusie , miałam jeszcze 4 doładowania ze starej umowy.
rozumiem,że te doładowania przechodzą mi do nowej umowy i nie muszę ich wykorzystać przed uruchomieniem nowej umowy ??
I jeszcze jedno pytanie
podpisałam umowę gdy mijał termin doładowania, wstrzymałam się z doładowaniem i jest już po terminie.( nie chciałam tracić dwa razy kasy ) mam doładować konto czy czekać na sms-a od operatora,??
dodam ,że umowę przedłużałam z konsultantem telefonicznym ;-/
Bardzo proszę o pomoc, bo jestem zielona w tym temacie
Z góry dziękuję ;-)
Czekaj na SMS-a informującego o wejsciu w zycie umowy, którą przedłużyłaś. Gdy go otrzymasz to od razu doładuj konto kwotą minimalną jaką zobowiązałaś się doładowywać w nowej umowie. Pamiętaj, że w ciągu trzydziestu dni od wejścia umowy w zycie musisz doładować koto dwa razy tą kwotą, z czego pierwsze doładowanie NIE PRZEDŁUŻA wazności konta, ale liczy się jako pierwsze zasilenie tzn. pomniejsza liczbę zasileń pozostałych do końca umowy. W skrócie wygląda to tak:
1. Podpisujesz umowę przedłużeniową (ANEKS PWA Mix)
2.Aneks wchodzi w zycie do 7 dni od podpisania (lecz w przypadku umopwy przez telefon Aneks moze zostać później zatwierdzony w systemie co oznacza, że te 7 dni liczy się od dnia, w którym Aneks został zatweirdzony w systemie - dlatego może to trwać troche dłużej.
3.Aneks wchodzi w życie - otrzymujesz SMS z informacją o zmianie taryfy na Plus Mix V
- w momencie otrzymania tego SMS-a poprzednie okresy wazności konta i pozostała liczba doładowań zostają skasowane, więc jeśli Twoje konto było ważne np. 3 miesiące do przodu to już tej wazności NIE MA.
Z chwilą otrzymania SMS-a zostaje ustanowiona ważność konta na 30 dni na przód od dnia, w którym otrzymałaś SMS o wejściu umowy i zmianie taryfy. Liczba doładowań zostaje ustalona na sume doładowań, na które podpisałaś umowę oraz doładowań, które pozostały do końca poprzedniego kontraktu. Środki przechodzą na nową umowę - nie tracisz kasy.
4.Od tego momentu masz NOWĄ UMOWĘ - (MOMENT ZMIANY UMOWY)
- wazność konta 30 dnia na przód
- obowiązek zasilenia dwa osobne razy kwotą minimalną z czego pierwsze zasilenie nie przedłuża ważności - tych zasileń trzeba dokonać w ciągu 30 dni (tak aby nie upłynął okres ważności konta)
- masz na koncie środki, które przeszły z poprzedniej umowy.
UWAGA: Dokonanie zasilenia przed MOMENTEM ZMIANY UMOWY (patrz punkt 4) nie liczy się do nowej umowy - tzn. i tak trzeba bedzie po wejsciu umowy w zycie zasilić dwa razy kwotą minimalną w ciągu 30 dni.
UWAGA: Może być tak, że zasilisz konto o godz. 12,00 a o godz. 12,15 jest MOMENT ZMIANY UMOWY. Lepiej więc poczekać na zmianę i zasilać konto po zmianie.
A co jeśli przegapiłam SMS?
Sprawdzisz taryfę kodem *147# - bezpłatnie. Jeśli masz MixV to znaczy, że umowa weszła w życie i możesz spokojnie zasilać konto. Chyba, że wcześniej zmieniałaś taryfę za opłatą 10,00 zł na MixV, to wtedy pozostaje sprawdzić liczbę doładowań do końca umowy - powinna być sumą doładowań pozostających ze starej umowy i doładowań z nowego kontraktu.
Bardziej szczegółowo się już nie da, mam nadzieję, że inni co przedłużają umowę nie będą już pytać:
- kiedy doładować
- czy ważność konta mi przepadnie
- od kiedy te dwa zasilenia
- dlaczego nie przedłużyło mi ważności konta
- czy stracę środki na koncie
- dlaczego skasowano mi wazność konta choć było ważne jeszcze pół roku
itd.
Pozdrawiam.
Plus - daj o siebie zadbać
jarark
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 16 maja 2011, o 17:31

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: jarark »

Rynek telekomunukacyjny w Polsce to jest biznes i jestem w stanie zrozumieć że nikt nikomu za darmo nic nie da. Mimo wszystko zgadzam się, że oferta dla stałego klienta nie jest ofertą marzeń i to nie tylko moich. Nie jestem nawiedzonym fanem opłaconym przez Playa czy Orange tylko stałym klientem w sieci i w tym roku w końcu po latach stwierdziłem, że mam takie widzimisię i chcę znaleźć ofertę, która spełni moje oczekiwania. Niestety jedyna oferta, która daje szansę na nieprzepłacanie comiesięcznego abonamentu to oferta sieci Play. Nie będę tu robił pełnego porównania co i za ile, zachęcam do porównania oferty za 59 zł i w Plus i w Play. Rozumiem, że jeżeli jest się spoza dużej aglomeracji to rozmieszczenie nadajników play wygląda dość blado i czasami "dopchanie" się do połączenia przez nadajniki Plus jest trudne. Pisano o tym, że Play nie rozwija sieci itp.

Nie przeczę, że jakość usług jest niewiadomą ale nie mam złudzeń, że najmłodszy gracz na naszym rynku będzie dawał radę w każdej części tego kraju.

Moim zdaniem ważniejsze dla sporej części abonentów jest to, że zapłacą te 6 dyszek na miesiąc i maja w nosie czy się zagadali z kimś albo wysłali 200 esów i co to będzie na fakturze. Płacą i są zadowoleni a nie patrzą na zegarek.

W porównaniu do syberyjskich czy bezliku obiektywnie ilość minut bardzo wzrosła ale perspektywa bólu wysłania 120 esów (bo nie chce Ci się gadać, nie możesz się dodzwonić, nie możesz rozmawiać) w zamian za 120 minut abonamentu w którym nie masz marnych 250mb jest co najmniej denerwująca - ale to może tyko dla mnie?

Wiem że pracownicy plusa (ci w salonach) są bogu ducha winni. Może rzeczywiście plus idzie w stronę mobilnego internetu non stop i dzwonienia przez skype ze smartphoneów ale zanim to nastąpi mogliby trochę przemodelować ofertę i myślę, że i wilk by pozostał syty a i owca cała.

Moja propozycja to abo 250 (250 min + 250 sms + 250mb) i za to te rzeczone 60 zeta. Oferta telefonów z małym przegięciem co do Galaxy Ace przy kwocie 60 zł jest akceptowalna. No chyba że jestem kosmitą i to są nierealne marzenia wobec 2 siły telekomunikacyjnej w Polsce.

Rozpisałem się ale wydaje mi się że nie są to oderwane od rzeczywistości potrzeby.

A tak na marginesie przy przedłużeniu umowy bez telefonu też nam się trafia "okazja" możemy płacić tyle samo za te same usługi co wybierając telefon tyle że przez 12 miesięcy.

Czyli jak to jest z tymi telefonami? Nie biorę telefonu a płacę tyle samo jakbym wziął i spłacam połowę niewziętego telefonu? Chyba nikt mi nie wmówi, że telefon za 1zł faktycznie kosztuje 1zł. ;] Ktoś kto bierze jak mniemam ciężką kasę za tworzenie ofert i ten kto je zatwierdza powinien częściej zaglądać i na forum i na oferty innych sieci.

Jeśli ktoś to przeczytał to szacun.

Pozdrawiam
kasik_k21
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lip 2011, o 19:52

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: kasik_k21 »

super
śliczne dzięki za odpowiedz;-)
już myślałam,że czekają mnie jakieś kary finansowe za brak terminowego doładowania..-/poczekam na tego sms-a ;-)
Jeszcze raz dzięki za odpowiedz !!
lvrkc
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 lip 2011, o 12:47

Re: Przedłużenie umowy...

Post autor: lvrkc »

Po wielkich trudach i wojażach w końcu przedłużyłem umowę. Skłonił mnie do tego przedwczorajszy nowy cennik jaki został wprowadzony. Od razu MAM PYTANIE na które prosiłbym o jaknajszybszą odpowiedź. Jak aktywować bezlik sms w MIX V bo miałem poprzednio MIX IV DUO a teraz nie mam czasu szukać i sprawdzać. POMOŻE KTOŚ???
ODPOWIEDZ