Strona 1 z 1

Ładowarka - padła po pierwszym ładowaniu

: 22 sie 2012, o 23:22
autor: cesarz87
Jak w temacie awarii ładowarki po niecałych 2 tygodniach od zakupu. Czy można zanieść do salonu Plusa samą ładowarkę (+ gwarancja z dokumentem zakupu) w celu "naprawy gwarancyjnej", czy trzeba cały zestaw łącznie z telefonem? W gwarancji jest napisane, że wystarczy uszkodzoną część aczkolwiek do autoryzowanego serwisu. Jak jest w salonach Plusa?

Re: Ładowarka - padła po pierwszym ładowaniu

: 10 wrz 2012, o 17:46
autor: Amix
Nie wiem jaką masz ładowarkę, ale uniwersalne w marketach kosztują i widziałem od 3 do 5 zł, na mikro USB, więc dałbym sobie spokój. Szkoda zachodu.

Re: Ładowarka - padła po pierwszym ładowaniu

: 10 wrz 2012, o 22:43
autor: Dev
Na akcesoria masz 6 miesięczną gwarancje więc śmiało zanieś ją do punktu biorąc ze sobą oczywiście dowód zakupu i karte gwarancyjną.

Re: Ładowarka - padła po pierwszym ładowaniu

: 27 paź 2012, o 00:40
autor: dymeq
Dev zapomniał dodać, że telefon też musi być wysłany razem z ładowarką.

Nowa ładowarka nie działa

: 23 sty 2015, o 18:01
autor: mati239
Witam.
3 tygodnie temu przedłużyłem umowę z Plusem i kurier przyniósł mi nowiutką nokie lumie 630. Dopiero wczoraj ją rozpakowałem gdyż wcześniej nie mogłem (studia w innym mieście). Problem polega na tym, że ładowarka nie działa. Sprawdzałem Lumie na innej ładowarce i wszystko działa poprawnie. Próbowałem ładować tą nową ładowarką inny telefon i także nie działa. Czy jak pójdę do Plusa to na gwarancję oddam tylko samą ładowarkę czy cały pakiet (telefon+ładowarka) będę musiał oddać na czas naprawy?
Pozdrawiam.

Re: Nowa ładowarka nie działa

: 24 sty 2015, o 16:40
autor: JohnyTwice
Tak, musisz oddać cały pakiet czyli ładowarka + telefon.