Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
laurka90
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 paź 2015, o 10:32

Re: Cesja

Post autor: laurka90 »

Czy do wniosku muszę także dołączyć zmianę z taryfy biznesowej na taryfę indywidualną?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

laurka90,
- nie mamy specjalnych druków.
W przypadku przepisania numeru z jednoosobowej działalności gospodarczej na Ciebie, jako osobę indywidualną nie jest wymagana zmiana taryfy. Dokładniejsze informacje znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
FHPSJ
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2015, o 17:11

Re: Cesja

Post autor: FHPSJ »

Ewa_Plus pisze:FHPSJ ,
- przepraszam za powstałe niedogodności.
Czy składałeś może w tej sprawie reklamację?
Mógłbyś podesłać mi swój numer przez ten formularz wraz ze swoimi danymi (imię i nazwisko, adres zamieszkania)?
Tak reklamacja była składana wszędzie gdzie było to możliwe. Zacząłem od reklamacji w salonie PLUS która złożył pracownik salonu który przeprowadzał zmieni danych. Kolejne reklamacje przez infolinię, na adres bok@... oraz przez formularze na koncie w PLUS'ie do wszystkich działów. Na ten moment otrzymałem tylko jedna odpowiedź informująca mnie o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Dane wysłałem przez formularz
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

FHPSJ,
- otrzymałam Twojego maila. Już zgłosiłam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
laurka90
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 paź 2015, o 10:32

Re: Cesja

Post autor: laurka90 »

Dzisiaj otrzymałam maila, że została wykonana aktualizacja danych na moim koncie, czyli przepisanie nr firmowego na mnie. Niestety oferta przedłużenia umowy dalej widnieje jako abonament dla firm. Kiedy nastąpi zmiana tej oferty na indywidualną?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

laurka90,
- wyczyść proszę pliki cookies, zamknij i otwórz przeglądarkę.
Jeśli dalej oferta się nie zmieni, to podeślij mi swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JanStan
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 09:15

Re: Zmiana właściciela numeru.

Post autor: JanStan »

Tak
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

JanStan ,
- szczegółowe informacje na temat cesji numeru znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misieq35
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 lis 2015, o 11:18

Re: Cesja

Post autor: misieq35 »

Witam,
czy jest możliwość podpisania cesji w 2 miastach tzn jedna osoba w Jeleniej Górze a druga w Poznaniu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

misieq35,

przy realizacji umowy cesji konieczna jest obecność przyszłego i obecnego właściciela numeru w punkcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
19W10
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2021, o 12:11

Re: Cesja

Post autor: 19W10 »

Dzień dobry,

w dniu 14.01 żona scedowała na mnie trzy numery będące we wspólnej taryfie "Rodzina 110". Już następnego dnia dwa z nich pojawiły się na moim koncie, trzeci niestety do dnia dzisiejszego nie - pomimo upływu już 7 dni. Trochę to dziwne, że numery będące w jednym planie przechodzą osobno.

Na infolinii rozkładają ręce mówiąc że nie zajmują się cesjami i należy skontaktować się z punktem w którym cesję podpisywaliśmy.
W punkcie natomiast otrzymaliśmy informację, że numer który nie został przeniesiony trafił do "ręcznej weryfikacji" i trzeba czekać!!!

Chciałbym się w takim razie dowiedzieć jak mogę skontaktować się z działem odpowiedzialnym za "ręczną weryfikacje" cesji?
Nadmienię, że na tym numerze od tygodnia nie można korzystać z jakichkolwiek aplikacji, gdyż pakiet danych został zablokowany.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj 19W10,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w korespondencji zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
19W10
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2021, o 12:11

Re: Cesja

Post autor: 19W10 »

Dziękuję za odpowiedź.
Numer zgłoszenia to: [#1988855]
Basia_Plus pisze:Witaj 19W10,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w korespondencji zwrotnej.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

19W10,
19W10 pisze:Numer zgłoszenia to: [#1988855]
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpilawka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2021, o 19:24

Przedłużenie umowy a zamknieta firma

Post autor: mpilawka »

Witam. Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy w sieci Plus. Niedawno przedłużyłem umowę dla firm, wraz z telefonem, poprzez sklep internetowy. Wszystko poszło bez problemu, ze sprzetu korzystam, jest ok. Uświadomiłem sobie jednak że, działalność na ktorą byla zawarta umowa, jest już zakończona. Była to firma żony, działa teraz w innej branży. Umowę przedłużyliśmy z "rozpędu" nie myśląc o tym. Moje pytanie w takim razie, co z tym zrobić, żeby miało to ręce i nogi. Przepisać te umowe na obecną firmę, zrobić cesje na prywatną osobę, czy może zostawić to jak jest i płacic. Czy to samo mozna zrobić z ratami za sprzęt, bo teraz to chyba osobna sprawa. Proszę o odpowiedź i witam wszystkich, gdyż jest to mój pierwszy post.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2021, o 15:11 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
ODPOWIEDZ