reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
howhigh91
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2023, o 13:10

Re: reklamacja

Post autor: howhigh91 »

Witam

Prośba jeszcze o reklamację CASE/240812/945 :-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

howhigh91,

także przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aneta457
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 sie 2024, o 17:35

Re: reklamacja

Post autor: aneta457 »

moja sprawa rozumiem poszła w kosmos tak ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

aneta457,
Joanna_Plus pisze: 9 sie 2024, o 10:00 To jest także numer zamkniętej już sprawy. Departament Reklamacji zajął stanowisko w przedmiotowej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PioterZmiasta
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 wrz 2024, o 14:20

Re: reklamacja

Post autor: PioterZmiasta »

Witam,

Proszę o rozpatrzenie reklamacji CASE/240916/567 Re: CASE/240916/412 Nieaktywna promocja „Rabat za przeniesienie 100%”.
Po przeniesieniu w dniu 12.09 wniosek 14.09 pierwsze logowanie w sieci Plus w taryfie Prosto na Kartę brak promocji rabat 100% pod kodem *136# i nie można aktywować pakietów z promocji. Komunikat usługa niedostępna
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj PioterZmiasta,

na forum nie rozpatrujemy reklamacji.
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższe korespondencje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PioterZmiasta
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 wrz 2024, o 14:20

Re: reklamacja

Post autor: PioterZmiasta »

Dziekuje bardzo za pomoc. Niestety dwie próby na czacie iPlus nadwątliły moją wiarę w kompetencje i chęć pomocy dla nowego użytkownika.
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: reklamacja

Post autor: sql »

Proszę o przekazanie zgłoszenia
CASE/240917/366
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

sql,

prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TKR
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 paź 2024, o 10:25

Re: reklamacja

Post autor: TKR »

Poproszę o przyspieszenie zgłoszenia CASE/241005/204 oraz potwierdzenie czy będąc abonentem Plush zgłoszenie reklamacyjne z poziomu aplikacji iplus będzie w ogóle rozpatrywane.
W formularzu reklamacyjnym zaznaczyłem plus abonament, bo opcji plush oczywiście nie było, a nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie gdzie i w jaki sposób składać reklamację będąc abonentem Plush. Skoro mój numer i usługi na nim obsługiwane są z poziomu aplikacji iplus, to logiczne wydaje się złożenie reklamacji również z tego poziomu, ale chcę się upewnić że moje zgłoszenie nie trafi w próżnię i ktoś go sobie nie zamknie pod pretekstem niewłaściwie zaadresowanego pytania.
imarcin0409
Moderator
Posty: 262
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10

Re: reklamacja

Post autor: imarcin0409 »

No nie ma, jest tylko Plus Abonament (Plush Abonament w domyśle ;-) ).
Sam tak wybieram, przesyłając jakieś zapytanie i jest ono przyjmowane/rozpatrywane.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

TKR,
TKR pisze: 5 paź 2024, o 21:51 Poproszę o przyspieszenie zgłoszenia CASE/241005/204
Prośba przekazana dalej.
TKR pisze: 5 paź 2024, o 21:51 czy będąc abonentem Plush zgłoszenie reklamacyjne z poziomu aplikacji iplus będzie w ogóle rozpatrywane.
Jak najbardziej.
TKR pisze: 5 paź 2024, o 21:51 gdzie i w jaki sposób składać reklamację będąc abonentem Plush.
Informacje tutaj: https://bok.plus.pl/article/85
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 290
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: reklamacja

Post autor: sql »

CASE/241008/634
Proszę o przekazanie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

sql,
sql pisze: 8 paź 2024, o 10:42CASE/241008/634
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pewues
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 wrz 2024, o 03:15

Re: reklamacja

Post autor: pewues »

Bardzo proszę o przyśpieszenie odpowiedzi na reklamację numer 25682611.
ODPOWIEDZ