W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 12 sie 2024, o 14:06
howhigh91 ,
także przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aneta457
Nowy
Posty: 7 Rejestracja: 6 sie 2024, o 17:35
Post
autor: aneta457 » 12 sie 2024, o 18:01
moja sprawa rozumiem poszła w kosmos tak ?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 13 sie 2024, o 10:00
aneta457 ,
Joanna_Plus pisze: ↑ 9 sie 2024, o 10:00
To jest także numer zamkniętej już sprawy. Departament Reklamacji zajął stanowisko w przedmiotowej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PioterZmiasta
Nowy
Posty: 2 Rejestracja: 16 wrz 2024, o 14:20
Post
autor: PioterZmiasta » 16 wrz 2024, o 14:27
Witam,
Proszę o rozpatrzenie reklamacji CASE/240916/567 Re: CASE/240916/412 Nieaktywna promocja „Rabat za przeniesienie 100%”.
Po przeniesieniu w dniu 12.09 wniosek 14.09 pierwsze logowanie w sieci Plus w taryfie Prosto na Kartę brak promocji rabat 100% pod kodem *136# i nie można aktywować pakietów z promocji. Komunikat usługa niedostępna
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 16 wrz 2024, o 14:38
Witaj PioterZmiasta ,
na forum nie rozpatrujemy reklamacji.
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższe korespondencje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PioterZmiasta
Nowy
Posty: 2 Rejestracja: 16 wrz 2024, o 14:20
Post
autor: PioterZmiasta » 16 wrz 2024, o 14:47
Dziekuje bardzo za pomoc. Niestety dwie próby na czacie iPlus nadwątliły moją wiarę w kompetencje i chęć pomocy dla nowego użytkownika.
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 290 Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: sql » 17 wrz 2024, o 10:48
Proszę o przekazanie zgłoszenia
CASE/240917/366
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 17 wrz 2024, o 11:03
sql ,
prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TKR
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 5 paź 2024, o 10:25
Post
autor: TKR » 5 paź 2024, o 21:51
Poproszę o przyspieszenie zgłoszenia CASE/241005/204 oraz potwierdzenie czy będąc abonentem Plush zgłoszenie reklamacyjne z poziomu aplikacji iplus będzie w ogóle rozpatrywane.
W formularzu reklamacyjnym zaznaczyłem plus abonament, bo opcji plush oczywiście nie było, a nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie gdzie i w jaki sposób składać reklamację będąc abonentem Plush. Skoro mój numer i usługi na nim obsługiwane są z poziomu aplikacji iplus, to logiczne wydaje się złożenie reklamacji również z tego poziomu, ale chcę się upewnić że moje zgłoszenie nie trafi w próżnię i ktoś go sobie nie zamknie pod pretekstem niewłaściwie zaadresowanego pytania.
imarcin0409
Moderator
Posty: 262 Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Post
autor: imarcin0409 » 6 paź 2024, o 10:28
No nie ma, jest tylko Plus Abonament (Plush Abonament w domyśle
).
Sam tak wybieram, przesyłając jakieś zapytanie i jest ono przyjmowane/rozpatrywane.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 7 paź 2024, o 10:02
TKR ,
TKR pisze: ↑ 5 paź 2024, o 21:51
Poproszę o przyspieszenie zgłoszenia CASE/241005/204
Prośba przekazana dalej.
TKR pisze: ↑ 5 paź 2024, o 21:51
czy będąc abonentem Plush zgłoszenie reklamacyjne z poziomu aplikacji iplus będzie w ogóle rozpatrywane.
Jak najbardziej.
TKR pisze: ↑ 5 paź 2024, o 21:51
gdzie i w jaki sposób składać reklamację będąc abonentem Plush.
Informacje tutaj:
https://bok.plus.pl/article/85
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 290 Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: sql » 8 paź 2024, o 10:42
CASE/241008/634
Proszę o przekazanie
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22608 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 8 paź 2024, o 11:28
sql ,
sql pisze: ↑ 8 paź 2024, o 10:42 CASE/241008/634
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pewues
Nowy
Posty: 2 Rejestracja: 28 wrz 2024, o 03:15
Post
autor: pewues » 10 gru 2024, o 12:45
Bardzo proszę o przyśpieszenie odpowiedzi na reklamację numer 25682611.