Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
simoneczunieczek
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lut 2015, o 23:04

Problem z INTERNETEM PLUSH

Post autor: simoneczunieczek »

Witam, Mam problem z internetem w plush, pomimo, iz transfer nie zostal wykorzystany, internet działa bardzo wolno. Proszę o pomoc, mój numer telkefonu to 721XXXXXX, Pozdrawiam, simoneczunieczek
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, o 16:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj simoneczunieczek,
simoneczunieczek pisze:internet działa bardzo wolno
Jak wolno? Nie ma tutaj żadnych systemowych ograniczeń.

Pamiętaj na forum nie podajemy numerów telefonów ani danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
simoneczunieczek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 lut 2015, o 23:04

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: simoneczunieczek »

Wiem, że ogranmiczen nie ma, ale kiedys juz mialem podobny problem, napisalem na forum i zostal on rozwiazany. strona internetowa laduje się średnio 30 sekund, więc dość długo, wczesniej działał znacznie szybciej,
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

simoneczunieczek,

tak jak pisałam powyżej, tym razem takie systemowe ograniczenia nie są nałożone. Prędkość samej transmisji, jest uzależniona od wielu czynników. Jakiej technologii dotyczy problem, o którym piszesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
n.n
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 kwie 2015, o 22:31

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: n.n »

cześć, mam problem z internetem bo kiedy kupowałam telefon pani od usługi mi wyłączyła internet a teraz gdy kupiłam pakiet internetowy to nie mam internetu i nie wiem co zrobić żeby był :-)
Awatar użytkownika
krzyss79
Szalony PlusManiak
Posty: 229
Rejestracja: 3 lut 2013, o 23:15
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: krzyss79 »

Zapewne wyłączony został gprs
Kod aktywacyjny *101*11*02#

Masz tu linka

http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody- ... e-na-karte
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj n.n,

pamiętaj też o włączeniu transmisji danych bezpośrednio w telefonie. A jaki pakiet internetowy została aktywowany?

krzyss79,

dziękuje za pomoc :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
n.n
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 kwie 2015, o 22:31

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: n.n »

25MB a jak włączyć tą transmisję danych? :-D
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2015, o 14:48 przez n.n, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

n.n,
n.n pisze:25MB
To pamiętaj proszę o tym, że nie jest to pakiet typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, dalsze rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie główny.

Rozumiem, że transmisja danych już działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
krzyss79
Szalony PlusManiak
Posty: 229
Rejestracja: 3 lut 2013, o 23:15
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: krzyss79 »

n.n pisze:25MB a jak włączyć tą transmisję danych? :-D
Ustawienia-wiecej-sieci komórkowe- transmisja danych
Joanna_Plus pisze:
To pamiętaj proszę o tym, że nie jest to pakiet typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, dalsze rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie główny.
zdecydowanie zmień pakiet.
kolezankamala
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 12:57

mix 6 internet

Post autor: kolezankamala »

mam problem odnośnie internetu. wyłączyłam pakiet 1gb i chciałam go włączyć z powrotem niestety bez powodzenia i tak chyba trzy razy. pakiet w końcu się włączył, ale pobrało mi za to ok. 150 zł z konta łącznie. da się odzyskać jakoś te pieniądze z konta ?
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2015, o 13:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

kolezankamala,

a jaki kod był wpisywany na jego aktywację?
Pomiędzy jednym a drugim pakietem, transmisja danych w telefonie była włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kmicic.jacek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 5 maja 2014, o 22:56

Złe naliczanie transferu.

Post autor: kmicic.jacek »

Witam. Dzisiaj popołudniu przy korzystaniu z sieci cały czas byłem przekierowany na stronę plusa. Ztestartowalem telefon i wszystko wrócilo do normy. O godz 14.30 miałem ok. 1.9 GB. Sprawdziłem teraz 16.00 i mam 1.5 GB. Według licznika w tel. zużycie transferu to zaledwie 65 Mega B. Mam wykupiony pakiet który cyklicznie się odnawia 17 każdego miesiąca.
Pisze tutaj ponieważ jest to pierwsza taka sytuacja. W aplikacji plusa nic już można sprawdzić. Według niej od 17 wogole nie korzystałem z sieci.
Do BOK nie będę na razie zgłaszał ponieważ tam mogę czekać i się nie doczekać. Zresztą jak ktoś ciekawy można przejrzeć mój profil. Dużo niema.

Dziękuję, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kmicic.jacek,
kmicic.jacek pisze:O godz 14.30 miałem ok. 1.9 GB. Sprawdziłem teraz 16.00 i mam 1.5 GB.
Weryfikacja pozostałych jednostek dokonywana była przy wyłączonej transmisji danych?
kmicic.jacek pisze:Według licznika w tel. zużycie transferu to zaledwie 65 Mega B.
Pamiętaj proszę, że rozliczenia następują za każde rozpoczęte 100 kB odebranych i wysłanych danych naliczane oddzielnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kedrak24170
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22

Plush na kartę. Pakiet Internet + SMS

Post autor: kedrak24170 »

Witam. Po ponownym uruchomieniu pakietu Internet+SMS, prędkość nie powróciła. Nadal jest limit 32kb. Po wpisaniu *136#, widać pełen pakiet. Telefon resetowany, apn'y też prawidłowe.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 17:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
ODPOWIEDZ