Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lut 2015, o 23:04
Problem z INTERNETEM PLUSH
Witam, Mam problem z internetem w plush, pomimo, iz transfer nie zostal wykorzystany, internet działa bardzo wolno. Proszę o pomoc, mój numer telkefonu to 721XXXXXX, Pozdrawiam, simoneczunieczek
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, o 16:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj simoneczunieczek,
Pamiętaj na forum nie podajemy numerów telefonów ani danych.
Jak wolno? Nie ma tutaj żadnych systemowych ograniczeń.simoneczunieczek pisze:internet działa bardzo wolno
Pamiętaj na forum nie podajemy numerów telefonów ani danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 4 lut 2015, o 23:04
Re: Pakiet internetowy problem
Wiem, że ogranmiczen nie ma, ale kiedys juz mialem podobny problem, napisalem na forum i zostal on rozwiazany. strona internetowa laduje się średnio 30 sekund, więc dość długo, wczesniej działał znacznie szybciej,
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
simoneczunieczek,
tak jak pisałam powyżej, tym razem takie systemowe ograniczenia nie są nałożone. Prędkość samej transmisji, jest uzależniona od wielu czynników. Jakiej technologii dotyczy problem, o którym piszesz?
tak jak pisałam powyżej, tym razem takie systemowe ograniczenia nie są nałożone. Prędkość samej transmisji, jest uzależniona od wielu czynników. Jakiej technologii dotyczy problem, o którym piszesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
cześć, mam problem z internetem bo kiedy kupowałam telefon pani od usługi mi wyłączyła internet a teraz gdy kupiłam pakiet internetowy to nie mam internetu i nie wiem co zrobić żeby był
Re: Pakiet internetowy problem
Zapewne wyłączony został gprs
Kod aktywacyjny *101*11*02#
Masz tu linka
http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody- ... e-na-karte
Kod aktywacyjny *101*11*02#
Masz tu linka
http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody- ... e-na-karte
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj n.n,
pamiętaj też o włączeniu transmisji danych bezpośrednio w telefonie. A jaki pakiet internetowy została aktywowany?
krzyss79,
dziękuje za pomoc .
pamiętaj też o włączeniu transmisji danych bezpośrednio w telefonie. A jaki pakiet internetowy została aktywowany?
krzyss79,
dziękuje za pomoc .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
25MB a jak włączyć tą transmisję danych?
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2015, o 14:48 przez n.n, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
n.n,
Rozumiem, że transmisja danych już działa?
To pamiętaj proszę o tym, że nie jest to pakiet typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, dalsze rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie główny.n.n pisze:25MB
Rozumiem, że transmisja danych już działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Ustawienia-wiecej-sieci komórkowe- transmisja danychn.n pisze:25MB a jak włączyć tą transmisję danych?
zdecydowanie zmień pakiet.Joanna_Plus pisze:
To pamiętaj proszę o tym, że nie jest to pakiet typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, dalsze rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie główny.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 12:57
mix 6 internet
mam problem odnośnie internetu. wyłączyłam pakiet 1gb i chciałam go włączyć z powrotem niestety bez powodzenia i tak chyba trzy razy. pakiet w końcu się włączył, ale pobrało mi za to ok. 150 zł z konta łącznie. da się odzyskać jakoś te pieniądze z konta ?
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2015, o 13:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
kolezankamala,
a jaki kod był wpisywany na jego aktywację?
Pomiędzy jednym a drugim pakietem, transmisja danych w telefonie była włączona?
a jaki kod był wpisywany na jego aktywację?
Pomiędzy jednym a drugim pakietem, transmisja danych w telefonie była włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 23
- Rejestracja: 5 maja 2014, o 22:56
Złe naliczanie transferu.
Witam. Dzisiaj popołudniu przy korzystaniu z sieci cały czas byłem przekierowany na stronę plusa. Ztestartowalem telefon i wszystko wrócilo do normy. O godz 14.30 miałem ok. 1.9 GB. Sprawdziłem teraz 16.00 i mam 1.5 GB. Według licznika w tel. zużycie transferu to zaledwie 65 Mega B. Mam wykupiony pakiet który cyklicznie się odnawia 17 każdego miesiąca.
Pisze tutaj ponieważ jest to pierwsza taka sytuacja. W aplikacji plusa nic już można sprawdzić. Według niej od 17 wogole nie korzystałem z sieci.
Do BOK nie będę na razie zgłaszał ponieważ tam mogę czekać i się nie doczekać. Zresztą jak ktoś ciekawy można przejrzeć mój profil. Dużo niema.
Dziękuję, pozdrawiam.
Pisze tutaj ponieważ jest to pierwsza taka sytuacja. W aplikacji plusa nic już można sprawdzić. Według niej od 17 wogole nie korzystałem z sieci.
Do BOK nie będę na razie zgłaszał ponieważ tam mogę czekać i się nie doczekać. Zresztą jak ktoś ciekawy można przejrzeć mój profil. Dużo niema.
Dziękuję, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj kmicic.jacek,
Weryfikacja pozostałych jednostek dokonywana była przy wyłączonej transmisji danych?kmicic.jacek pisze:O godz 14.30 miałem ok. 1.9 GB. Sprawdziłem teraz 16.00 i mam 1.5 GB.
Pamiętaj proszę, że rozliczenia następują za każde rozpoczęte 100 kB odebranych i wysłanych danych naliczane oddzielnie.kmicic.jacek pisze:Według licznika w tel. zużycie transferu to zaledwie 65 Mega B.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22
Plush na kartę. Pakiet Internet + SMS
Witam. Po ponownym uruchomieniu pakietu Internet+SMS, prędkość nie powróciła. Nadal jest limit 32kb. Po wpisaniu *136#, widać pełen pakiet. Telefon resetowany, apn'y też prawidłowe.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 17:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.