pakiet nie został dodany, ponieważ z tego co widać na Twoim screenie, nie było aktywnej promocji Plush Internet Promo BS. Zgodnie z regulaminem:
3. Promocja jest aktywna na koncie Abonenta do momentu jej wyłączenia przez Abonenta zgodnie z § 2 ust. 4 lub odwołania przez POLKOMTEL zgodnie z § 4 ust. 2 („Okres Ważności Promocji”).
(...)
1. Włączenie Promocji
W celu włączenia Promocji należy:
1) wpisać na klawiaturze telefonu krótki kod *136*11*01# zatwierdzony przyciskiem „zadzwoń” lub
2) zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod nr 6011026014 lub
3) zalogować się do Mobilnego Plus Online.
Włączenie Promocji nastąpi najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania przez POLKOMTEL krótkiego kodu, kontaktu z konsultantem lub aktywacji Promocji w aplikacji Mobilny Plus Online.
Momentem aktywacji Promocji jest dzień i godzina, kiedy POLKOMTEL wysłał do Abonenta wiadomość tekstową SMS potwierdzającą włączenie Promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wczoraj skończyły się dane w GigaBanku. Doładowałem i dostaje potwierdzenie, że obecnie mam około 4GB. Niestety internet nie wrócił do wcześniejszej prędkości. Działa, tak jak by nadal był zablokowany. Restart urządzenia nie pomaga. BOK zrestartowało dzisiaj transmisje po swojej stronie, też nie pomogło. Kilka miesięcy temu miałem to samo, czyli doładowanie po skończonym limicie i wolna transmisja, wtedy musiałem wykonać kilka telefonów do BOK, aby rozwiązać problem. Czy ktoś, wie co można zrobić poza dzwonieniem do BOK, aby transmisja wróciła do normy ?
Ostatnio zmieniony 16 sie 2023, o 09:50 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
136:
Aktywne promocje: Pakiet Socjal 90 dni 14.10.2023 18:07. Rozmawiaj bez limitu 15.08.2023 18:07 GigaBank w PLUS.
121:
Aktywnej pakiety GIGABANK około 6GB 14.10.2023.
6GB bo jeszcze doładowałem.
[/quote]
Co konkretnie masz tutaj na myśli? O jakich prędkościach mowa?
[/quote]
- nie mozna wyswietlić praktycznie żadnej strony, google.pl informacyjnych, o speedtescie tez mozna zapomniec
- aplikacje od fotowoltaiki i pompy ciepla nie moga pobrac danych
Wszystko działało dobrze do czasu blokady wynikającej ze zużycia danych. Doładowałem i już nie wróciło do tego co było parę godzin wcześniej.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Proszę o uruchomienie pakietu beż limitu 20GB 5G internet za pr,eniesienie numeru . Rabat 100% na 3 miesiące został przyznany tak pisze w aplikacji ,pr,y przeniesieniu numeru w pierwszym miesiącu uruchomił się sam beż limitu 20GB 5G internetu teraz w drugim miesiącu też sms przyszedł że został pakiet odnowiony a niestety nie mam beż limitu bo pobiera z konta i nie ma nawet w aplikacji. Próbowałem uruchomić ręcznie ale też nie idzie a powinno być przyznane z automatu bo spełniam warunki 100% na 3 miesiące a rozpoczął się drugi miesiąc i niestety nie otrzymałem a sms przyszedł, że przyznano beż limitu 20GB 5G.
Numer reklamacji CASE/230817/1608 Brak odnowienia beż limitu 20GB 5G internet
Nie zmieniałem.
Aktywne promocje: Pakiet 2000 GB (82,76 GB), GIGA BANK w PLUS, Rabat za przeniesienie 100% 23-10-2023 02:01.
Brak aktywnych pakietow.
To mi pokazało przy tych kodach