Strona 53 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 18 sty 2020, o 20:34
autor: misiu-182
Dzień dobry.
Mam pytanie dlaczego po wyczerpaniu pakietu internetu w "Nowym Plush-u", promocja "No limit" za 25 zł, zaczęły być naliczane opłaty? Do tej pory tak się nie działo gdyż zawsze działał "lejek".
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.

Re: Pakiet internetowy problem

: 19 sty 2020, o 14:14
autor: Ron
misiu-182 pisze:Dzień dobry.
Mam pytanie dlaczego po wyczerpaniu pakietu internetu w "Nowym Plush-u", promocja "No limit" za 25 zł, zaczęły być naliczane opłaty? Do tej pory tak się nie działo gdyż zawsze działał "lejek".
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Z jakiego dokładnie pakietu korzystasz ?? Sprawdź kodami *121# i połączenie, tak samo kod *136# i połączenie

Re: Pakiet internetowy problem

: 19 sty 2020, o 22:37
autor: misiu-182
To telefon syna szwagierki. Korzysta z promocji rozmowy, SMS/MMS, i 10 GB za 25 zł. Ale już przed chwilą sprawę wyjaśniłem. Szwagierka zapomniała powiedzieć mi, że wysłała syna z ojcem do Holandii w ramach ferii. Także te naliczenia są prawidłowe, bo młody jeszcze przed wyjazdem z Polski miał wykorzystane całe 10 GB i korzystał z lejka. Jak wjechał do Niemiec to zaczęło naliczać opłaty roamingowe a potem skończyły się pieniądze. Tak więc przepraszam za zamieszanie. Wszystko jasne.
Pozdrawiam.
P.S. Opiekuję się kilkunastoma telefonami w sieci bo tylko ja w rodzinie coś kumam. Nawet mój 27 letni syn "spuszcza" się w tym względzie na mnie. Nie zawsze o wszystko rozpytam i dlatego takie kwiatki.

Co jest z tym LTE

: 12 lut 2020, o 15:29
autor: MarcinPB
Dzień dobry. Od około miesiąca moje LTE zwolniło do 0,80Mbps. Żadne pakiety jednorazowe nie pomagają, zrobiłem już kilka razy uzupełnienie i dostaję sms-a z wiadomością "Pakiet internetowy został uzupełniony, masz teraz 78675346kB. Prędkość transferu została przywrócona" Niby fajne ale jak sprawdzam ilość pozostałego pakietu internetowego *121# Dostaję wiadomość Aktywne pakiety: Bonus Internet 12GB_kon (0KBYTES) O co chodzi ???? Zaczynam żałować że przedłużyłem umowę, nigdy nie było problemów, pierwszy raz piszę z prośbą o pomoc .. a jestem w plusie od 2004 roku..

W aplikacji PLUS ONLINE mam https://i.imgur.com/aQQmj2g.jpg"target= ... et="_blank

Re: Pakiet internetowy problem

: 12 lut 2020, o 16:46
autor: Joanna_Plus
Witaj MarcinPB,

kiedy ten pakiet został wykupiony? Nie jest widoczny pod kodem *136#?

Re: Pakiet internetowy problem

: 12 lut 2020, o 17:12
autor: MarcinPB
kiedy ten pakiet został wykupiony?
wczoraj wysłałem kod i dzisiaj 2x, *121*11*12# i dalej internet leci przez tkz. lejek jest przycięty, straciłem już 60 zł :roll:
Nie jest widoczny pod kodem *136#?
dostaję taka wiadomość "Aktywne promocje: Pakiet kompletny 80_kon 29.03.2020"

Re: Pakiet internetowy problem

: 13 lut 2020, o 11:00
autor: Joanna_Plus
MarcinPB,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.

Re: Pakiet internetowy problem

: 13 lut 2020, o 15:32
autor: MarcinPB
Wysłane :)

Re: Pakiet internetowy problem

: 13 lut 2020, o 15:41
autor: Joanna_Plus
MarcinPB,

podaj proszę numer zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji.

Internet 25 mb oraz ważność konta

: 5 maja 2020, o 19:12
autor: Zbigniew
Witam,
Taryfa: JA +NA KARTE I
Numer tel na karte
Dłuższy czas temu korzystałem z internetu 25 mb, cośnie wiem już co aktywowałem. Potem chciałem zdezaktywować internet 25 mb i wyskakuje komunikat: "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."

A druga sprawa. Jak dałem jakie mam promocje to przyszedł sms: "Aktywne promocje: Ja+ Rok ważności konta - znacznik 18-04-2021 21:49, Ja+ rok ważności konta 17-05-2020 10:34"
Mam rozumieć, że mam dwie takie same promocje czy o co chodzi?

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 maja 2020, o 10:30
autor: Joanna_Plus
Witaj Zbigniew,
Zbigniew pisze:Taryfa: JA +NA KARTE I
Zbigniew pisze:Dłuższy czas temu korzystałem z internetu 25 mb, cośnie wiem już co aktywowałem. Potem chciałem zdezaktywować internet 25 mb i wyskakuje komunikat: "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
Taki pakiet w tej taryfie nie jest dostępny. Pakiety i promocje, które można aktywować w tym planie cenowym, znajdziesz w naszym FAQ.
Zbigniew pisze:Ja+ Rok ważności konta - znacznik 18-04-2021 21:49, Ja+ rok ważności konta 17-05-2020 10:34"
Mam rozumieć, że mam dwie takie same promocje czy o co chodzi?
Pierwsza usługa jest to promocja techniczna. Druga zaś informuje do kiedy należny zasilić konto, aby ważność numeru została nadana na +365 dni. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 maja 2020, o 16:32
autor: Zbigniew
Chcę zdaktywowac 25mb bo pobiera mi kasę za przedłużenie.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 maja 2020, o 16:55
autor: Joanna_Plus
Zbigniew,

jeżeli chcesz dokonać dezaktywacji tego pakietu, to opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dokonają wówczas jego wyłączenia.

Re: Pakiet internetowy problem

: 6 maja 2020, o 21:59
autor: Zbigniew
Wypełniony i wysłany formularz.

Wracając do tego rok ważności konta. Jeśli dobrze orientuje, gdzieś czytałem to powinnem mieć darmowe sms i rozmowy a opłaty są pobierane normalnie.

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 maja 2020, o 05:41
autor: sl@w_es
Zbigniew pisze:(...) Wracając do tego rok ważności konta. Jeśli dobrze orientuje, gdzieś czytałem to powinienem mieć darmowe sms i rozmowy a opłaty są pobierane normalnie.
Chcąc korzystać z darmowych rozmów i SMS-ów należy aktywować wybraną promocję, a z tego co napisałeś wcześniej nie masz promocji, które umożliwiałyby wysyłkę SMS-ów i rozmowy za free; korzystanie z RWK nie daje takiej możliwości.

Promocje dla Twojej taryfy opisane są w poście:
Taryfa: JA + NA KARTĘ I