doładowania

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: doładowania

Post autor: Marta_Plus »

Witaj some1,

upłynął zapewne okres ważności połączeń wychodzących. W celu weryfikacji sytuacji na koncie i ewentualnego odblokowania numeru, prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
some1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 paź 2022, o 16:58

Re: doładowania

Post autor: some1 »

Marta_Plus pisze: 5 paź 2022, o 17:30 Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
W porządku. Zapytanie zadałem w imieniu osoby, która ma problem z numerem i poprosiła mnie o pomoc. Tekst wysłany w podanym formularzu jest więc w formie "żeńskiej" zgodnie z danymi tej osoby. Wspomniałem o tym, żeby nie było niejasności.
Numer zagadnienia: "CASE/221005/1507 Zasilenia".
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

some1,
some1 pisze: 5 paź 2022, o 18:04 Numer zagadnienia: "CASE/221005/1507 Zasilenia".

Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
some1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 paź 2022, o 16:58

Re: doładowania

Post autor: some1 »

Joanna_Plus pisze: 6 paź 2022, o 10:03 some1,
some1 pisze: 5 paź 2022, o 18:04 Numer zagadnienia: "CASE/221005/1507 Zasilenia".

Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę korespondencję.
Dziękuję za pomoc. Konto jest już odblokowane, doładowania działają.

Pozdrawiam.
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: doładowania

Post autor: marek-20 »

witam
zakupiłem kilka zdrapek telekod plusa. Cztery z nich nie działają tzn. wyskakuje komunikat "niepoprawny telekod". Próbowałem na kilku nr telefonu. Napisałem reklamację do plusa. W odpowiedzi dostałem taki bełkot od plusa:


"Szanowna Pani

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 15.1.2023 r., dotyczące telekart o numerach ......... informuję, że zapoznałam się z nadesłaną korespondencją.

Informuję, iż przedmiotowymi telekartami nie można dokonać zasilenia, a ten fakt należy zgłosić u sprzedawcy telekarty. Bowiem zgodnie z art. 560 par. 1 Kodeksu Cywilnego: Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
Należy dodać, że rękojmia za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej odpowiada sprzedawca – Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne). Zasady tej odpowiedzialności są określone w Kodeksie Cywilnym - art. 556. Wobec powyższego zaistniałe sytuacje należy zgłaszać do bezpośredniego sprzedawcy/dostawcy telekart, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa to sprzedawca ponosi odpowiedzialność.

Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia, nie mam podstawy do uznania Pani roszczeń.

Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie. Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r., poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1648, 1933, 2581) oraz ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823).

Z poważaniem
Xxxxxx Xxxxxx
Doradca Klienta

Polkomtel Sp. z o. o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
www.plus.pl"


Skontaktowałem się ze sprzedawcą, który twierdzi, że zdrapki były oryginalnie zafoliowane i nie zdrapane i żebym kontaktował się z plusem. Ja mam to samo zdanie co sprzedawca. I tak jedni odsyłają mnie do drugich.
Plus odpisał takim bełkotem. Zapłaciłem, dostałem oryginalnie zapakowane zdrapki a że nie działają to już mój problem i najlepiej żebym spier.... A sprzedawca nie produkował zdrapek, żeby błędnie w nich wydrukowac telekod.
Powiedzcie czy mieliście taki problem i co robić w takiej sytuacji? Widzę że będe musał pisac do rzecznika praw konsumenta no i zgloszenie na policje.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2023, o 12:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: doładowania

Post autor: imarcin0409 »

Może minęła ich ważność? Na każdej masz informację, do kiedy karta jest ważna.
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: doładowania

Post autor: marek-20 »

Są ważne do końca 2023 r.
Ogólnie zagranie i odpowiedz ze strony Plusa olewackie i bardzo słabe.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: doładowania

Post autor: mariusz9a »

Moim zdaniem dobrze odpisali - kontaktuj się ze sprzedawcą i jemu złóż reklamację. A argument że sprzedawca nie produkował zdrapek jest... kiepski. Sprzedawca też nie produkował telewizora a jednak reklamacje nie niego przyjmuje, czyż nie tak?

Kiedyś miałem taki przypadek u innego operatora i reklamację przyjął sprzedawaca, a dokładniej wymienił kartę zdrapkę na inną. Co prawda było to około 20 lat temu, ale sprzedawca nie robił problemu (a w zasadzie "baba w kiosku").
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: doładowania

Post autor: sl@w_es »

marek-20 pisze: 22 lut 2023, o 11:28(...) wyskakuje komunikat "niepoprawny telekod". (...)
Faktycznie problem z zasileniem telekodem występuje.
Okazjonalnie zakupiłem zasilenie elektroniczne i próbowałem doładować sposobem na „raz-dwa-trzy” z numeru który miał być zasilony (*123*TELEKOD# i zielona słuchawka) - komunikat zwrotny "Niepoprawny telekod". Trochę podniosło mi się ciśnienie, ale spróbowałem zasilenia z innego numeru (*123*TELEKOD*NR_TELEFONU#) z tym samym telekodem i cud... zasilenie dokonane. "Telekod poprawny. Czekaj na potwierdzenie doładowania SMS-em".
Jeżeli dobrze pamiętam w odległej przeszłości również miałem problemy z zasileniem telekodem z numeru który miał być zasilony (zasileń telekodem używam sporadycznie), ale pomagało użycie innego numeru do wysłania telekodu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: doładowania

Post autor: marek-20 »

sl@w_es pisze: 9 mar 2023, o 08:54
marek-20 pisze: 22 lut 2023, o 11:28(...) wyskakuje komunikat "niepoprawny telekod". (...)
Faktycznie problem z zasileniem telekodem występuje.
Okazjonalnie zakupiłem zasilenie elektroniczne i próbowałem doładować sposobem na „raz-dwa-trzy” z numeru który miał być zasilony (*123*TELEKOD# i zielona słuchawka) - komunikat zwrotny "Niepoprawny telekod". Trochę podniosło mi się ciśnienie, ale spróbowałem zasilenia z innego numeru (*123*TELEKOD*NR_TELEFONU#) z tym samym telekodem i cud... zasilenie dokonane. "Telekod poprawny. Czekaj na potwierdzenie doładowania SMS-em".
Jeżeli dobrze pamiętam w odległej przeszłości również miałem problemy z zasileniem telekodem z numeru który miał być zasilony (zasileń telekodem używam sporadycznie), ale pomagało użycie innego numeru do wysłania telekodu.
dziękuję bardzo, udało się Twoim sposobem, nagle kody są poprawne, jestes wielki!!!

PS. niestety reklamacje nie pomogły - zarówno Plus jak i sprzedawca wypięli się na mnie. O plusie to bardzo zle swiadczy bo to ewidentnie problem po ich stronie. Dobrze że nie wyrzuciłem tych zdrapek. Ale chamstwo ze strony plusa za takie potraktowanie.
pgli
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49

Wyłączenie SMS o doładowaniu itp

Post autor: pgli »

Korzystam z Plush na kartę w centralce alarmu. Mam włączony pakiet 5 GB/30 dni, który z dużym zapasem starcza do działania. Problem mam z SMSami od Plusa (to jedyne, jakie tam przychodzą), bo jak doładuję konto albo dostaję inne powiadomienie z 119119, to jestem zasypywany SMSsami (każdy dzielony na kawałki po 70 znaków) co niepotrzebnie drenuje konto. Da się je jakoś wyłączyć? Bo nie widzę pakietu SMS bez limitu ważności, a taki by też załatwił sprawę. Bo przy tej liczbie SMSów ten pakiet SMS/MMS/1GB za 10 PLN wychodzi jednak drożej niż płacenie za pojedyncze wiadomości.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2024, o 18:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: doładowania

Post autor: Joanna_Plus »

pgli,
pgli pisze: 25 sty 2024, o 17:57 Da się je jakoś wyłączyć?

Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lebron
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 18 sty 2014, o 12:10

Re: doładowania

Post autor: Lebron »

Czemu wycofaliście plastikowe telekarty ze sprzedaży?! Teraz będę musiał jechać 12km do miasta, by doładować telefon >.> No co za bezsens.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: doładowania

Post autor: sl@w_es »

Chodzi Ci o taką kartę?

Doładowanie karta.jpg
Doładowanie karta.jpg (16.3 KiB) Przejrzano 345 razy

To był plastik? Ja cały czas byłem przekonany, że to papier lakierowany, laminowany (tekturka), ale to było tak dawno gdy z tego korzystałem, że mogłem coś pomylić, zapomnieć.

Poza tym nie przesadzaj z tym dojazdem po doładowanie; w dzisiejszych czasach, aby doładować numer w ofercie na kartę nie trzeba nawet nosa za drzwi wystawiać.

Zasilenie
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Lebron
PlusManiak
Posty: 54
Rejestracja: 18 sty 2014, o 12:10

Re: doładowania

Post autor: Lebron »

A co jest złego w takiej fizycznej karcie? Firma zbankrutuje jak będzie dostarczać je tam gdzie jest taka potrzeba?!
ODPOWIEDZ