Teraz jest 10 sie 2020, o 16:25


Zostaw Kontakt



Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4336
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lip 2020, o 12:29

Witaj tatasiek,

tatasiek napisał(a):Dziękuję za pomoc w uzyskaniu oferty i pozdrawiam

cieszę się, że mogłam pomóc w sfinalizowaniu umowy. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline

Andrzej62

Szalony PlusManiak

  • Posty: 204
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 lip 2020, o 17:27

Basia_Plus napisał(a):Witaj Andrzej62,

Andrzej62 napisał(a):czy mogę prosić o kontakt konsultanta DUK

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika..

------------------------------------------------------------------------------
Kontakt był, niestety oferta NIE DO PRZYJĘCIA. Jeżeli jednemu abonentowi (patrz wpis użytkownika tatasiek) proponuje się oferte na 15 m-cy a mnie oferte (oczywiście super wyjątkową) na 26 m-cy BEZ TELEFONU, to ja już nic nie rozumiem. Oczywiście jeśli mnie gdzieś nie chcą, to ja się nie będę narzucał. Dostawca mediów od którego mam tv + multiroom, internet, telefon stacjonarny za 114,9 całość kusi mnie ofertą za dodatkowe 24,90 z no limit + 10GB + 2,64GB w roamingu i to wszystko na 12 m-cy!! to raczej nie pozostawiacie mi wyboru. Po iluś tam. nawet nie pamiętam ilu latach w Plusie, czas się rozstać. Jakoś przeżyje zmiane numeru. Dziękuje za uwage

edit.
Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa?? Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Offline
Avatar użytkownika

speedy123

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 14 sty 2018, o 20:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lip 2020, o 01:40

Witam. W niedługim czasie kończy mi się umowa na jednym z numerów. Złożone zostało wypowiedzenie dla tego numeru oraz klika zgłoszeń o pogorszeniu zasięgu w miejscu gdzie jest używany. Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału. Czy jest szansa na kontakt z DUK i z osobą którą doradzi co zrobić z problem sygnału? Czy raczej rozglądać się u konkurencji, u której może warunki są gorsze ale za to zasięg jest zdecydowanie lepszy?
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1847
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lip 2020, o 12:38

Andrzej62,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.

Andrzej62 napisał(a):Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa??
Tak. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Andrzej62 napisał(a):Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Nie ma gotowego wzoru. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wita speedy123,

speedy123 napisał(a): Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału.
Podaj proszę więcej szczegółów i opisz sytuację związaną z zasięgiem w tym wątku. W kwestii przedłużenia umowy, możesz przesłać mi wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline

Andrzej62

Szalony PlusManiak

  • Posty: 204
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post16 lip 2020, o 17:06

Marta_Plus napisał(a):Andrzej62,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.

Ale ja nie miałem wygórowanych oczekiwań. Nie oczekiwałem 100GB internetu, prosiłem tylko o zachowanie tego co mam, za tyle samo co płace teraz, PRZEZ REALNY OKRES TRWANIA UMOWY. Niestety konsultant tylko POINFORMOWAŁ mnie, że NIE MA krótszych umów i to nie podlega negocjacjom. I tyle. Wypowiedzenie złożone, umowa kończy się 20.08. I tyle.
Offline
Avatar użytkownika

dominik2312

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 lip 2018, o 14:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post28 lip 2020, o 15:26

Drodzy Specjaliści Plusa,
Po raz kolejny pragnę skorzystać z Waszej pomocy w kontakcie z DUK.
Wysłałam e-mail zgodnie z podawanymi wcześniej wytycznymi.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1847
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post28 lip 2020, o 16:24

dominik2312 ,

dziękujemy, wiadomość dotarła - sprawdź proszę pocztę. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

malymephisto

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 7 lut 2015, o 08:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 29,90
  • Model telefonu: Xiaomi

Re: Przedłużenie umowy

Post29 lip 2020, o 16:07

Czy można online przejsc z abonamentu na kartę?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1847
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post29 lip 2020, o 16:34

malymephisto,

po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu kontraktu, numer abonamentowy automatycznie zostanie przeniesiony do oferty na kartę. Więcej na ten temat pisałam w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomek1255

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 26 lip 2015, o 09:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia XA2

Re: Przedłużenie umowy

Post29 lip 2020, o 18:34

Szanowne grono Administratorów mam do Was pytanie, wiadomo kiedy pojawi się w ofercie DUK telefon Xiaomi Mi Note 10 Lite ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1847
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 lip 2020, o 15:42

tomek1255,

dowiadujemy się, damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomek1255

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 26 lip 2015, o 09:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia XA2

Re: Przedłużenie umowy

Post2 sie 2020, o 11:26

Marta_Plus napisał(a):tomek1255,

dowiadujemy się, damy znać.


Udało się może coś ustalić ? :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4336
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 391 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sie 2020, o 16:00

tomek1255,

niestety w najbliższym czasie nie ma w planach dostawy tego modelu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości