Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

emarti,
emarti pisze: 13 paź 2022, o 10:35 A jaki jest numer telefonu do Działu Utrzymania Klienta?
numer do Działu Utrzymania Klienta to 2699 lub 601102699 (bezpłatnie, jeśli korzystasz z usługi nielimitowanych połączeń z siecią Plus). Jeśli chciałbyś, aby konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emarti »

Te numery nie działają. Po wybraniu tych numerów jest powitanie sieci Plus i informacja z prośbą o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Potem następuje rozłączenie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

emarti,

trudno mi powiedzieć czym jest to spowodowane. Moja powyższa propozycja pozostaje aktualna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Łucja
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 paź 2022, o 13:17

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Łucja »

Witam, chcę wycofać rezygnację z umowy . Chcę pozostać w dalszym ciągu Waszym klientem .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Łucja,

wycofanie rezygnacji jest możliwe poprzez:
- złożenie wniosku w dowolnym punkcie Plusa: https://www.plus.pl/znajdz-salon,
- kontakt telefoniczny z Działem Utrzymania Klienta pod bezpłatnym numerem 2699. Połączenie możliwe z numeru telefonu, którego dotyczy sprawa,
- skorzystanie z przedłużenia umowy (automatyczne anulowanie rezygnacji),
- wysłanie listu na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Wycofanie rezygnacji".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: emarti »

Basia_Plus Jednak nawet po kilku dniach nadal jest wspomniany przeze mnie komunikat. "W celu uzyskania informacji w sprawie numeru telefonu spod którego dzwonisz prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601." Może to problem u wszystkich? Może warto zgłosić sprawę aby problem został wyjaśniony? A być może Dział Utrzymania Klienta zablokował możliwość kontaktowania się z nim bezpośrednio z poziomu numeru abonenta?
frank4a
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 15:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: frank4a »

Umowa w zasadzie się kończy ale pierwsza oferta słabsza niż to co teraz mam - czy mogę dostać sensowna propozycje ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

emarti,

jeżeli kontakt następował z numeru, na którym kończy sie umowa (warunek konieczny), prześlij proszę krotki opis sprawy wraz z numerem telefonu poprzez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.

frank4a,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
frank4a
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 15:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: frank4a »

Basia_Plus
e-mail wysłany - dotyczy to dwóch numerów pierwszy numer bezpośrednio do mnie
Ostatnio zmieniony 25 paź 2022, o 16:34 przez frank4a, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

frank4a,

wiadomość dotarła - dziękuję. Prośba o kontakt do konsultanta DUK przekazana. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
frank4a
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 15:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: frank4a »

Basia_Plus pisze: 25 paź 2022, o 16:34 frank4a,

wiadomość dotarła - dziękuję. Prośba o kontakt do konsultanta DUK przekazana. :->
Kolejny dzienni cisza, nikt się nie kontaktował ze mna ..
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

frank4a,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dred81
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 lip 2018, o 09:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dred81 »

Dzień dobry. Kończą mi się 2 umowy na telefon. Proszę o kontakt z DUK.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dred81,

dziękuję za wiadomość. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

dred81 pisze: 30 paź 2022, o 11:32 Dzień dobry. Kończą mi się 2 umowy na telefon. Proszę o kontakt z DUK.
Mnie również kończy się powoli umowa na dwa numery Plush, teraz się już nikt nie zajmuje takimi klientami?
Oferta jaka proponują to 5zl droższy abonament za 5gb więcej. Jaki sens? Skoro taki pakiet 5gb za 5zl mogę sam sobie wykupic jak znajdzie się taka potrzeba.
Dodatkowo dziś od kilku godzin brak łączności z siecią. Totalne zero
Załączniki
Screenshot_20221101_223106.jpg
ODPOWIEDZ