Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

szuetam20@tlen.pl,

prześlij proszę numer telefonu, na którym kończy się umowa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poprosimy wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie aktualnie dostępnych ofert.
szuetam20@tlen.pl pisze: 1 lis 2022, o 23:31 Dodatkowo dziś od kilku godzin brak łączności z siecią.
Jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
UncleTom2007
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 cze 2020, o 10:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: UncleTom2007 »

Dzień dobry!
Wysłałem miesiąc temu za pośrednictwem bok@plus.pl wypowiedzenie umowy na abonament. Dostałem informację zwrotną, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Niestety do tej pory nie miałem żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta. Rozmawiałem natomiast z Biurem obsługi lecz przedstawione oferty są droższe niż to co posiadam obecnie i w mojej ocenie gorsze niż dla nowych klientów. Tym bardziej, że jestem z Państwem od 2001 roku i liczyłem na coś przynajmniej na poziomie obecnie posiadanej przeze mnie umowy.
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj UncleTom2007,
UncleTom2007 pisze: 2 lis 2022, o 18:47 Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
Jak najbardziej. Podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jrfs
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 6 lis 2018, o 21:12

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jrfs »

Chcę przedłużyć umowę abonamentową na telefon. Nie wiem jakie są proponowane warunki i gdzie je mogę znaleźć? Na razie nikt od Was się nie kontaktował. Mam pisać na adres: specjalista_plus@plus.pl?
pozdrawiam
jrfs
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

jrfs,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dred81
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 lip 2018, o 09:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dred81 »

Dziękuję. Czy mogę prosić o podbicie tematu u konsultanta DUK, bo na razie nikt nie dzwonił?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

dred81,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
UncleTom2007
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 cze 2020, o 10:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: UncleTom2007 »

UncleTom2007 pisze: 2 lis 2022, o 18:47 Dzień dobry!
Wysłałem miesiąc temu za pośrednictwem bok@plus.pl wypowiedzenie umowy na abonament. Dostałem informację zwrotną, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Niestety do tej pory nie miałem żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta. Rozmawiałem natomiast z Biurem obsługi lecz przedstawione oferty są droższe niż to co posiadam obecnie i w mojej ocenie gorsze niż dla nowych klientów. Tym bardziej, że jestem z Państwem od 2001 roku i liczyłem na coś przynajmniej na poziomie obecnie posiadanej przeze mnie umowy.
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
Czy mogę prosić o ponowienie prośby? Do tej pory nikt z BOK się ze mną nie kontaktował. Z góry dziękuję!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

UncleTom2007,

UncleTom2007 pisze: 7 lis 2022, o 20:43 Czy mogę prosić o ponowienie prośby? Do tej pory nikt z BOK się ze mną nie kontaktował. Z góry dziękuję!
Już ponowiłam prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dred81
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 lip 2018, o 09:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dred81 »

Dostałem z Duk ofertę mało satysfakcjonującą. Otóż kończy mi się umowa na 2 numery. Duk proponuje na pierwszy numer abonament no limit za 65zl z 120 GB netu na 27 miesięcy i na drugi numer no limit za 30 zł też na 27 miesiecy, czyli to, co jest aktualnie na stronie plusa, ale umowa dłuższa o 3 miesiące. Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem. Generalnie jest skłonny przenieść numer do lajtmobile, gdzie bez łaski i kontraktu na 2 lata za 60 zł jest no limit i 200GB, a na drugi numer wziąłbym 30zl miesięcznie jest nol imit i 60GB. Pytanie czy jest szansa na lepszą ofertę bez składania wypowiedzenia?

Ps. Druga oferta jaką dostałem, to abo 60zl z 60GB na 15 miesięcy i na drugi numer abo 30 zł z 30 GB przez pierwsze 6 miesięcy i 40 zł przez kolejne 9 miesięcy, więc jeszcze gorzej niż pierwsza oferta.
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Wszystko zależne czego i ile potrzebujesz oraz na ile chcesz podpisać umowę.
Lata w plusie byłem, później Plush dał lepsza ofertę, teraz chcą dawać dłuższe umowy i jestem na wypowiedzeniu właśnie. Przejdę do premium mobile na bezterminowa umowę.
przemek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 sty 2015, o 22:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: przemek1 »

Witam.Prosiłbym o kontakt konsultanta DUK.Skonczyły mi się umowy na 2 numery i chciałbym ciekawa oferte.pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj przemek1,
przemek1 pisze: 15 lis 2022, o 21:15 Prosiłbym o kontakt konsultanta DUK.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Typ
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 maja 2022, o 20:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Typ »

Dzień dobry, dostaje dziwne oferty od Plusa, umowa 27 miesięcy a nie 24? Telefon S22 droższy niż np w Media Expert o ponad 700zł lub ponad 900zł, to chyba żart! Proszę o kontakt i normalną ofertę, inaczej będę zmuszony zmienić operatora.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Typ,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ