Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 53
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Dzwonił telefon ale bardzo krótko, że nie zdążyłem odebrać, a oddzwonić się nie da. Nie wiem czy to był DUK czy ktoś inny ale jeśli DUK to proszę przekazać prośbę o ponowienie kontaktu, najlepiej po 16:30 i więcej niż 1 próbę gdybym nie odbierał. Staram się odbierać, ale czasami praca nie pozwala. :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Kolejoman,
Kolejoman pisze: 21 lip 2022, o 15:12 proszę przekazać prośbę o ponowienie kontaktu
poprosiłam o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gienek
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 9 lip 2013, o 18:44
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gienek »

Basia_Plus wysłałem wiadomość z prośbą o kontakt DUK.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

gienek,
gienek pisze: 29 lip 2022, o 11:34 wysłałem wiadomość z prośbą o kontakt DUK.
Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gienek
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 9 lip 2013, o 18:44
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gienek »

Dziękuję Marta_Plus, sprawa załatwiona. :)
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1184
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

Wytłumaczcie mi dlaczego nie działa okienko do przedłużania umowy na stronie, gdzie po wpisaniu numeru telefonu w celu sprawdzenia oferty, wyskakuje info - Kup przez telefon!
Jest to celowe działanie i wprowadzające w błąd. Nie ma już opcji sprawdzenia przez internet?

https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Ron,

w celu weryfikacji opisanej sprawy, proszę Cię o kontakt ze sklepem internetowym.. Jeśli prześlesz mailem zapytanie i podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1184
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

@Marta_Plus
Coś mi sie wydaje, że to jest ogólnie tak ustawione :roll: , ale ok podaje numer CASE/220801/1088
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Ron,
Ron pisze: 1 sie 2022, o 14:47CASE/220801/1088
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr1991
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 sty 2016, o 15:08
Lokalizacja: Wadowice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Piotr1991 »

Witam
Proszę o kontakt Dział Utrzymania Klienta lub Dział Rezygnacji.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Piotr1991,

Piotr1991 pisze: 2 sie 2022, o 11:13 Proszę o kontakt Dział Utrzymania Klienta lub Dział Rezygnacji.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cinomistrz2
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 sie 2022, o 21:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cinomistrz2 »

Kiedyś człowiek nie mógł się doczekać aż będzie mógł przedłużyć umowę. Nowe możliwości, oferta, telefony, a teraz? Kilkanaście lat w Plusie i propozycja przedłużenia umowy na gorszych warunkach niż te które posiadam obecnie, haha. Bardziej się opłaca zakończyć umowę i wziąć nowe numery....
Dotychczas BOK proponowało gorszą ofertę niż obecnie, a DUK w końcu nie zadzwonił po 17tej.

Umowy ważne jeszcze miesiąc, choć chyba czas na zmiany.
Ponoć każda zmiana jest dobra :)
Pozdrawiam forumowiczów

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

cinomistrz2,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cinomistrz2
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 sie 2022, o 21:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cinomistrz2 »

Naaapisalem e-mail. Dziękuję
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

cinomistrz2,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ