Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PrzemekD
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sty 2024, o 18:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PrzemekD »

Dzień dobry,
Podpisałem aneks do umowy drogą elektroniczną jednak w między czasie po kliknięciu w link aneksu postanowiłem, że kolor, który wybrałem mi nie odpowiada. Miało dojść do zmiany niestety telefon w złym kolorze został wysłany. Moje pytanie jest następujące, co jeśli nie odbiorę telefonu od kuriera ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj PrzemekD,

umowa zostanie anulowana i będziesz mógł na nowo zamówić po kilku dniach urządzenie w innym kolorze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarM
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 23 wrz 2019, o 10:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarM »

Witam, w rozmowie z konsultantem przedłużyłam umowę, w trakcie rozmowy było uzgodnione że przyjdzie kurier z umową itd. jak zawsze. Następnego dnia dostałam sms's i maila w sprawie aneksu do umowy i że mam kliknąć w linka po przeczytaniu aneksu, dokument pdf w mailu jest zablokowany hasłem więc nie mogę go otworzyć i przeczytać. Próbowałam się przez 4 dni skontaktować (dzwoniąc na numer podany w mailu lub na ten z którego do mnie dzwoniono). Pierwszego dnia miałam co prawda 4 telefony z tego numeru ale 1 sygnał i koniec tak że nie dało się normalnie odebrać, więc dzwoniąc pod odpowiedni numer prosiłam o kontakt - 0 odzewu. Drugi dzień też 0 odzewu. Trzeciego dnia spróbowałam na stronie plusa użyć "prośby o rozmowę z konsultantem" jakiś pan zadzwonił na mój drugi numer (którego używa mąż, nie wiem czemu na ten bo go nie podawałam) i powiedział że to jego kolega załatwiał i ten kolega do mnie oddzwoni następnego dnia jak będzie w pracy. Dziś od rana czekałam na kontakt ale nic, więc spróbowałam kolejny raz parę razy zadzwonić pod numer z maila ale nadal była tylko informacja że ktoś oddzwoni.
Poprzednia umowa już się skończyła, kuriera nie ma, aneksu przeczytać nie mogę... ogólnie nie wiem co mam robić dalej...
rafal_RR
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 gru 2020, o 18:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rafal_RR »

Witam,
Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj MarM,

przepraszam za napotkane niedogodności.
MarM pisze: 11 sty 2024, o 20:45 Następnego dnia dostałam sms's i maila w sprawie aneksu do umowy i że mam kliknąć w linka po przeczytaniu aneksu, dokument pdf w mailu jest zablokowany hasłem więc nie mogę go otworzyć i przeczytać.
Hasłem jest numer PESEL/NIP.

W kwestii związanej z umową, skontaktuj się proszę z kanałem sprzedaży, w jakim była realizowana umowa lub z Działem Obsługi Klienta.


Witaj rafal_RR,
rafal_RR pisze: 11 sty 2024, o 23:46 Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarM
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 23 wrz 2019, o 10:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarM »

Marta_Plus pisze: 12 sty 2024, o 11:34 Witaj MarM,

przepraszam za napotkane niedogodności.
MarM pisze: 11 sty 2024, o 20:45 Następnego dnia dostałam sms's i maila w sprawie aneksu do umowy i że mam kliknąć w linka po przeczytaniu aneksu, dokument pdf w mailu jest zablokowany hasłem więc nie mogę go otworzyć i przeczytać.
Hasłem jest numer PESEL/NIP.

W kwestii związanej z umową, skontaktuj się proszę z kanałem sprzedaży, w jakim była realizowana umowa lub z Działem Obsługi Klienta.
Jak pisałam, 4 dni próbowałam i cały czas że zajęte i oddzwonicie...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

MarM,

prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarM
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 23 wrz 2019, o 10:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarM »

Marta_Plus pisze: 12 sty 2024, o 15:40 MarM,

prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dzięki, w między czasie udało się załatwić sprawę pozdrawiam.
adrmar89.89
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 17 mar 2014, o 19:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adrmar89.89 »

Dzien dobry, skończyła się umowa abonamentu na telefon i oferta jaką otrzymałem z salonu jest nie do przyjęcia jako wieloletniego klienta. Proszę o propozycję z DUK.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj adrmar89.89,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafal_RR
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 gru 2020, o 18:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rafal_RR »

Marta_Plus pisze: 12 sty 2024, o 11:34

Witaj rafal_RR,
rafal_RR pisze: 11 sty 2024, o 23:46 Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt. Pozdrawiam również.
Mógłbym prosić o przyspieszenie sprawy? już tydzień czekam na jakiś kontakt...
pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

rafal_RR,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafal_RR
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 gru 2020, o 18:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rafal_RR »

Joanna_Plus pisze: 22 sty 2024, o 11:09 rafal_RR,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Udało się. Dziękuję za pomoc :)
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Napisalem maila na adres specjalista_plus@plus.pl z prośbą o kontakt z Działem Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy wraz z zakupem telefonu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

matti100,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ