Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj gsgs,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Regulamin masz na myśli umowę?
W umówię wzmianka na interesujący temat znajduje się na 42 stronie zaraz za regulaminem Tidal a przed regulaminem Smartdom (ciekawe umiejscowienie) wiec tych stronek jest znacznie więcej. Do ręki od Pani w salonie dostałem „papiery” do podpisania a nie umowę. Ta przyszła drogą mailową w trakcie już podpisywania. Do otworzenia dokumentu nie wystarczy byle czytnik PDF sprawdzałem na dwóch telefonach, wiec nie mając odpowiedniej aplikacji musimy ściągnąć te, która da radę.
Ps. Jestem marynarzem i zaraz po podpisaniu umowy znalazłem się na statku z dala od kraju, zasięgu telefonów wiec załatwianie spraw takich w moim przypadku nie należy do szybkich.
W umówię wzmianka na interesujący temat znajduje się na 42 stronie zaraz za regulaminem Tidal a przed regulaminem Smartdom (ciekawe umiejscowienie) wiec tych stronek jest znacznie więcej. Do ręki od Pani w salonie dostałem „papiery” do podpisania a nie umowę. Ta przyszła drogą mailową w trakcie już podpisywania. Do otworzenia dokumentu nie wystarczy byle czytnik PDF sprawdzałem na dwóch telefonach, wiec nie mając odpowiedniej aplikacji musimy ściągnąć te, która da radę.
Ps. Jestem marynarzem i zaraz po podpisaniu umowy znalazłem się na statku z dala od kraju, zasięgu telefonów wiec załatwianie spraw takich w moim przypadku nie należy do szybkich.
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuje za zainteresowanie sprawą.Basia_Plus pisze: ↑27 cze 2023, o 10:14 Witaj gsgs,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
CASE/230627/702
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
gsgs,
przekazałam prośbę o weryfikację i odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02
Re: Przedłużenie umowy
Witam, prośbą o ponowny kontakt DUK w celu przedłużenia umowy na mój numer tel. Wiadomość wysłana.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Damian2016,
wiadomość dotarła. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem e-mail na adres: specjalista_plus@plus.pl i bardzo bym prosił o pilny kontakt DUK 2699 w sprawie przedłużenia umowy w specjalnej ofercie bez telefonu, innej niż standardowa i na stronie www. Niestety, sam nie mogę się do nich dodzwonić.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
patrix-83,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.patrix-83 pisze: ↑4 lip 2023, o 09:26 Wysłałem e-mail na adres: specjalista_plus@plus.pl i bardzo bym prosił o pilny kontakt DUK 2699
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak, Marta_Plus, dostałem od Ciebie odpowiedź na e-mail, na razie nikt jeszcze nie dzwonił z DUK.Marta_Plus pisze: ↑4 lip 2023, o 10:05 patrix-83,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.patrix-83 pisze: ↑4 lip 2023, o 09:26 Wysłałem e-mail na adres: specjalista_plus@plus.pl i bardzo bym prosił o pilny kontakt DUK 2699
Takie pytanko - czy w Plusie można złożyć wypowiedzenie umowy telekomunikacyjnej bez wizyty w punkcie tzn. ustnie poprzez kontakt z infolinią lub w innej formie? Jeśli tak to jakiej?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
patrix-83,
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku (jeśli numer jest w kontrakcie).
nie.
Wypowiedzenie można przesłać pod adres: bok@plus.pl w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku (jeśli numer jest w kontrakcie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, obecnie skończyła mi się umowa abonamentowa w Plusie i chciałbym ją przedłużyć ale warunki jakie widzę na stronie internetowej oraz oferowane przez konsultantów są dla mnie niezadawalające (u konkurencji jest lepsza oferta). Dodatkowo chciałbym wziąć jeszcze jeden numer. Czy mógłbym prosić o jakiś kontakt do Działu Utrzymania Klienta?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Kultiks,
podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas prośbę o kontakt.
podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41
Re: Przedłużenie umowy
Dzień Dobry,
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, wysłałem maila na adres specjalista_plus@plus.pl
Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, wysłałem maila na adres specjalista_plus@plus.pl
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj dawid.skora,
wiadomość dotarła. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Proszę o kontakt z DUK, wysłaliśmy maila na adres specjalista_plus@plus.pl
Serdecznie dziękuję.
Proszę o kontakt z DUK, wysłaliśmy maila na adres specjalista_plus@plus.pl
Serdecznie dziękuję.