Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

sirpiotr,
sirpiotr pisze:Umów na Internet i Telefon nie ruszałem pomimo tego automatycznie straciłem rabaty na internet i telefon, za które płacę 100% ceny, o której dowiedziałem się przy wystawieniu faktur.
możesz złożyć w tej sprawie reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamację. Podaj nam później numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

gienek,

doprecyzowując poprzedni mój wpis - w momencie gdy zawrzesz aneks tylko na jedną usługę (telefon lub Internet), to zmieniony zostanie rabat tylko na umowie, na której został zawarty aneks. Pozostałe rabaty pozostaną niezmienne pod warunkiem, że nadal będą spełnione warunki Programu SmartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Witam,

Czy prośba o kontakt z DUK odbywa się teraz po przez wysłanie wiadomości na adres specjalista_plus@plus.pl ?

Kiedy oferta PLUS dla Firm - RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ obowiązująca od 24.08.2018 r. do odwołania, będzie dostępna dla osób przedłużających umowę ? (Niedostępna w salonach, telefonicznie, w DUK i na stronie WWW)
Ostatnio zmieniony 29 sie 2018, o 17:53 przez TPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj TPiotr,
TPiotr pisze:Czy prośba o kontakt z DUK odbywa się teraz po przez wysłanie wiadomości na adres specjalista_plus@plus.pl ?
Zgadza się, w temacie maila należy dodawać: FORUM oraz swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Czy oferta PLUS dla Firm - RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ obowiązującej od 24.08.2018 r. do odwołania (Dostępnej pod adresem: http://www.plus.pl/documents/16/1315787 ... a_Firm.pdf), będzie również dostępna dla osób przedłużających umowę na telefon?
sirpiotr
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 6 maja 2016, o 09:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sirpiotr »

sirpiotr pisze:Umów na Internet i Telefon nie ruszałem pomimo tego automatycznie straciłem rabaty na internet i telefon, za które płacę 100% ceny, o której dowiedziałem się przy wystawieniu faktur.
możesz złożyć w tej sprawie reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Podaj nam później numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Reklamacja złożona ale, numeru zgłoszenia nie otrzymałem. Zastanawiający jest status zlecenia, że sprawa zrealizowana.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

TPiotr,
TPiotr pisze:będzie również dostępna dla osób przedłużających umowę na telefon?
oferta dotyczy nowych aktywacji.

sirpiotr,
sirpiotr pisze:Reklamacja złożona
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Witam,

Mam jeszcze pytanie odnośnie umowy telefonicznej:

Czy jako klient Plusa ze stażem daleko ponad 10 lat z 3 abonamentami + telewizja, bez żadnych zwłok i zaległości w fakturach, opłacający ekspresowo faktury może liczyć przy przedłużaniu umowy na równe traktowanie, jakie jest w przypadku dostępności urządzeń dla osób z nową aktywacją (Dokładniej chodzi o udostępnienie mi w ofercie sprzętu z cennika "PLUS dla Firm - RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ") ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj TPiotr,

już przekazałam zapytanie do konsultanta DUK i poprosiłam o przedstawienie Ci wszystkich dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szrajbendorf
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 lip 2014, o 02:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szrajbendorf »

W jaki sposób można otrzymać ofertę przedłużeniową na email. Mam kilka telefonów w Plusie do tego telewizja i internet. Większość już na czas nieokreślony. Przedłużanie umowy przez telefon i kuriera nie wchodzi w grę?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

szrajbendorf,
szrajbendorf pisze:W jaki sposób można otrzymać ofertę przedłużeniową na email
ofertę możesz uzyskać po kontakcie telefonicznym z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt. Wówczas po weryfikacji danych będzie można wygenerować ofertę na wskazany przez Ciebie adres mailowy.
szrajbendorf pisze:Mam kilka telefonów w Plusie
Ilu numerów sprawa dotyczy, czy telefony są zarejestrowane na firmę i posiadasz przydzielonego opiekuna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szrajbendorf
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 lip 2014, o 02:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szrajbendorf »

Basia_Plus pisze:szrajbendorf,
szrajbendorf pisze:Mam kilka telefonów w Plusie
Ilu numerów sprawa dotyczy, czy telefony są zarejestrowane na firmę i posiadasz przydzielonego opiekuna?
Mam dwa numery na abonament, dwa na kartę, internet i telewizję.

Na chwile obecna chciałbym przedłużyć dwa telefony na abonament oraz przenieść jedne numer z karty na abonament jeśli całościowa oferta będzie atrakcyjna.

Niemniej jednak do tej pory miałem chyba z dwa telefony z BOK ale oferta nie różniła się niczym od oferty którą dostałby każdy kto zaszedłby do salonu Plusa.

Z Plusem związany już jestem co najmniej 14 lat.

Osoba prywatna
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

szrajbendorf,
szrajbendorf pisze: chciałbym przedłużyć dwa telefony na abonament oraz przenieść jedne numer z karty na abonament jeśli całościowa oferta będzie atrakcyjna.
jeśli chciałbyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numery telefonów, pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fl3ex
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 7 lis 2015, o 11:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fl3ex »

fl3ex pisze:Basia_Plus dziękuję za szybką reakcję. Propozycja z DUK to omawiany przez Was wcześniej pakiet no limit + 8GB internetu za 25zł, lecz niestety w umowie na 26 miesięcy - na co zgodzić się nie mogę. Chyba bez dostarczenia wypowiedzenia się nie obejdzie, aby załatwić umowę na czas nieokreślony jak koledzy parę postów wcześniej. Szkoda, że Plus traktuje tak swoich długoletnich klientów (13 lat w Plusie).
W czwartek ponowny kontakt z DUK i tym razem dali to co wyżej z umową na czas nieokreślony. Teraz tylko czekać na potwierdzenie listowne nowych warunków umowy :)
TPiotr
PlusManiak
Posty: 51
Rejestracja: 17 lip 2013, o 17:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: TPiotr »

Witam,

Jako klient Plusa ze stażem daleko ponad 10 lat z 3 abonamentami + telewizja, bez żadnych zwłok i zaległości w fakturach,
zwracam się z prośbą o udzielenie mi oficjalnej informacji, z którą problem ma konsultant, DUK i bok Plusa (pomimo prośby o odpowiedź e-mailową odsyła mnie do konsultanta, który nic nie wie na ten temat).

W cenniku "PLUS dla Firm - RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ obowiązującej od 24.08.2018 r. do odwołania" dostępnym pod adresem:
http://www.plus.pl/documents/16/1315787 ... a_Firm.pdf
Nowi abonamenci mogą wybrać w abonamencie telefonicznym laptop HP Omen 15-ce008nw, a stali klienici przedłużający umowę nie.

Podobnie jest w cenniku "Plus Internet LTE ze sprzętem na 24/36/48 rat za 0 zł na start – 6 abonamentów gratis” dostępnym pod adresem:
https://www.plus.pl/documents/16/131303 ... t_6abo.pdf
Nowi abonamenci mogą wybrać w abonamencie internetowym najnowszy laptop HP Omen 15-dc0005nw, a stali klienici przedłużający umowę nie.

Proszę dokładnie sprawdzić czy to są błędy w cennikach, a może jeszcze brak odświeżonej oferty dla stałych klientów przedłużających umowę.
Czy może tak już postępuje się ze stałymi klientami, że nowi klienci mają więcej i lepsze urządzenia w ofercie do wyboru ?

PS. Mam 2 umowy telefoniczne do przedłużenia i za 2 miesiące internetową, a podobną sytuację z niedostępnością sprzętu w ofercie miałem 4 lata temu ze sprzętem Lenovo Yoga 2 Pro 13,3, ale po wielu telefonach do Plusa, wpisach na forum i wizytach w salonie udało mi się go dostać.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2018, o 14:39 przez TPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

"Oferta dla nowych klientów może różnić się od blablabla....". Cały Plus.
ODPOWIEDZ