Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

MichalZet,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ipatszy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2022, o 12:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ipatszy »

Dzień dobry,
mam plan zero i złożone wypowiedzenie. Zastanawiam się nad pozostaniem w sieci i przekształceniem numeru na Plus Internet. Czy mogę prosić o kontakt DUK?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj ipatszy,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta DUK, który oddzwoni i przedstawi dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paskuda
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 sie 2022, o 12:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Paskuda »

Marta_Plus pisze: 11 sie 2022, o 17:27 Paskuda,
Paskuda pisze: 11 sie 2022, o 16:10 Dziękuję za wyjaśnienie,
mail z prośbą o kontakt wysłany.
Dziękuję - wiadomość dotarła. Już przekazałam prośbę o kontakt.
Dzień dobry,
konsultant zadzwonił, jednakże jego propozycja była, mówiąc delikatnie, nikczemnie słaba.
Na pewno DUK ma potencjał - ale z niego nie korzysta.
Szukam nowego operatora dla trzech numerów z mojego konta - jeden z Waszych konkurentów ma teraz atrakcyjne rabaty na nowy sprzęt...
miłego dnia!
krystianm121
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2022, o 15:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: krystianm121 »

Witam potrzebna pomoc w przedłużeniu umowy z telefonem oraz przeniesie numeru
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj krystianm121,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jazuch1982
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jazuch1982 »

Dzień dobry.
Miesiąc temu podpisałem aneks na przedłużenie Umowy w Plus Abonament, w związku z czym zachowałem ciągłość usługi, gdzie w aneksowanej umowie przysługiwał Benefit 50% na abo. smartDOM4. Nie dokonywałem żadnych zmian w usługach i produktach uprawniających w Programie smartDOM. Konsultant z Działu Utrzymania Klienta zapewniał mnie, że nie strace przysługujących mi rabatów, tylko że po zmianie regulaminu programu smartDOM4 na smartDOM5, nie będzie to już benefit 50% tylko rabat 25zł. To już drugi raz kiedy aneksuję umowę na tym nr tel. i za pierwszym razem nie było problemu z naliczeniem benefitu na pierwszej fakturze, tym bardziej zdziwiło mnie to, że teraz nie został on naliczony. W związku z tym złożyłem reklamację, a że zaraz dobiega koniec kolejnego okresu rozliczeniowego boję się, że reklamacja nie zdąży zostać rozpatrzona do wystawienia kolejnej faktury. Dlatego proszę, jeśli to możliwe, o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi. Nr zgłoszenia CASE/220811/763.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
speedy123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2018, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: speedy123 »

Witam. W niedługim czasie kończy mi się umowa na dwóch numerach w sieci Plus. Na kolejnym już od pewnego czasu minął okres oznaczony umowy. Złożone zostało wypowiedzenie dla tych nr ale póki co jest brak kontaktu z strony Plusa. Czy jest szansa na kontakt z DUK?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze: 19 sie 2022, o 19:49 Nr zgłoszenia CASE/220811/763.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.

Witaj speedy123,

podeślij proszę numery telefonów, których dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cinomistrz2
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 sie 2022, o 21:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cinomistrz2 »

jazuch1982 pisze: 19 sie 2022, o 19:49 Dzień dobry.
Miesiąc temu podpisałem aneks na przedłużenie Umowy w Plus Abonament, w związku z czym zachowałem ciągłość usługi, gdzie w aneksowanej umowie przysługiwał Benefit 50% na abo. smartDOM4. Nie dokonywałem żadnych zmian w usługach i produktach uprawniających w Programie smartDOM. Konsultant z Działu Utrzymania Klienta zapewniał mnie, że nie strace przysługujących mi rabatów, tylko że po zmianie regulaminu programu smartDOM4 na smartDOM5, nie będzie to już benefit 50% tylko rabat 25zł. To już drugi raz kiedy aneksuję umowę na tym nr tel. i za pierwszym razem nie było problemu z naliczeniem benefitu na pierwszej fakturze, tym bardziej zdziwiło mnie to, że teraz nie został on naliczony. W związku z tym złożyłem reklamację, a że zaraz dobiega koniec kolejnego okresu rozliczeniowego boję się, że reklamacja nie zdąży zostać rozpatrzona do wystawienia kolejnej faktury. Dlatego proszę, jeśli to możliwe, o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi. Nr zgłoszenia CASE/220811/763.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Ja podpisałem aneks 14dni temu. Przyszła faktura, która nie uwzględnia żadnych rabatów smartfon. Dodatkowo dobrany 1 nowy numer wraz z telefonem. Miał być za 1 zł, a jest za 26....
CASE/220821/968
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

cinomistrz2,
cinomistrz2 pisze: 22 sie 2022, o 12:23 CASE/220821/968

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kokoshaglava
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kokoshaglava »

Marta_Plus pisze: 18 lip 2022, o 10:04 Witaj WiTT,
WiTT pisze: 17 lip 2022, o 11:59 Wysłałem mail w związku z przedłużeniem umowy abonamentowej. Poproszę o kontakt z DUK.

Pozdrawiam
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam Twoją prośbę do DUK. Pozdrawiam również.

Witaj kokoshaglava,
kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem)
Z poycji forum mogę jedynie zaproponować kontakt z konsultantem DUK, który przedstawi Ci wszystkie aktualne oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?

Dzień dobry,

pisałem na forum w sprawie przedłużenia umowy.
Potem zgodnie z sugestią przesłałem numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodałem słowo: FORUM oraz zawarłem też moją nazwę użytkownika.

Mimo to nikt się ze mną nie skontaktował.

Co czynić?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

kokoshaglava,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jazuch1982
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jazuch1982 »

Joanna_Plus pisze: 22 sie 2022, o 10:01 Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze: 19 sie 2022, o 19:49 Nr zgłoszenia CASE/220811/763.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Dziękuję za przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi. Reklamacja została uznana :-)
Pozdrawiam.
koziolmsw2
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 sie 2022, o 16:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: koziolmsw2 »

Przez niewielkie niedopatrzenie zostałem można powiedzieć oszukany przez Państwa sieć. W skrócie: posiadałem i w sumie dalej posiadam u państwa 3 usługi. Łączone były w ramach starego programu Smart dom które przeszły na czas nieokreślony. Umowa 1 tv 2 telefon a 3 internet. Dzięki promocji płaciłem za 2 telefon 25 zł a 3 internet miałem za 1 zł . Dałem się nabrać na podwyższenie abonamentu 2 z 25 na 30 zł, jednakże to podwyższenie w Państwa mniemaniu stanowiło obniżenie w stosunku do pierwotnej kwoty ( 50zl ) automatycznie przestał się naliczać więc rabat na internet a zobowiązanie wzrosło do 49 zł . W ten sposób zostałem wydy**** bo nie dość że jako stały klient musiałem podpisać umowę na 27 miesięcy takie to profity to teraz lnternet mogę podpisać jako stały klient na gorszych warunkach niż klient nowy. Też 27 MSC nie 24 i bez miesiąca za darmo a najniższy wyjdzie 25 zł. Teraz pytanie czy mam szanse jakoś wybrnąć z tej sytuacji jest opcja uzyskania lepszej oferty na usługę internetu albo wycofania umowy na telefon ?
ODPOWIEDZ