Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sty 2024, o 18:07
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Podpisałem aneks do umowy drogą elektroniczną jednak w między czasie po kliknięciu w link aneksu postanowiłem, że kolor, który wybrałem mi nie odpowiada. Miało dojść do zmiany niestety telefon w złym kolorze został wysłany. Moje pytanie jest następujące, co jeśli nie odbiorę telefonu od kuriera ?
Podpisałem aneks do umowy drogą elektroniczną jednak w między czasie po kliknięciu w link aneksu postanowiłem, że kolor, który wybrałem mi nie odpowiada. Miało dojść do zmiany niestety telefon w złym kolorze został wysłany. Moje pytanie jest następujące, co jeśli nie odbiorę telefonu od kuriera ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj PrzemekD,
umowa zostanie anulowana i będziesz mógł na nowo zamówić po kilku dniach urządzenie w innym kolorze.
umowa zostanie anulowana i będziesz mógł na nowo zamówić po kilku dniach urządzenie w innym kolorze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, w rozmowie z konsultantem przedłużyłam umowę, w trakcie rozmowy było uzgodnione że przyjdzie kurier z umową itd. jak zawsze. Następnego dnia dostałam sms's i maila w sprawie aneksu do umowy i że mam kliknąć w linka po przeczytaniu aneksu, dokument pdf w mailu jest zablokowany hasłem więc nie mogę go otworzyć i przeczytać. Próbowałam się przez 4 dni skontaktować (dzwoniąc na numer podany w mailu lub na ten z którego do mnie dzwoniono). Pierwszego dnia miałam co prawda 4 telefony z tego numeru ale 1 sygnał i koniec tak że nie dało się normalnie odebrać, więc dzwoniąc pod odpowiedni numer prosiłam o kontakt - 0 odzewu. Drugi dzień też 0 odzewu. Trzeciego dnia spróbowałam na stronie plusa użyć "prośby o rozmowę z konsultantem" jakiś pan zadzwonił na mój drugi numer (którego używa mąż, nie wiem czemu na ten bo go nie podawałam) i powiedział że to jego kolega załatwiał i ten kolega do mnie oddzwoni następnego dnia jak będzie w pracy. Dziś od rana czekałam na kontakt ale nic, więc spróbowałam kolejny raz parę razy zadzwonić pod numer z maila ale nadal była tylko informacja że ktoś oddzwoni.
Poprzednia umowa już się skończyła, kuriera nie ma, aneksu przeczytać nie mogę... ogólnie nie wiem co mam robić dalej...
Poprzednia umowa już się skończyła, kuriera nie ma, aneksu przeczytać nie mogę... ogólnie nie wiem co mam robić dalej...
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam
Proszę o kontakt w celu przedłużenia umowy. Email został wysłany. Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj MarM,
przepraszam za napotkane niedogodności.
W kwestii związanej z umową, skontaktuj się proszę z kanałem sprzedaży, w jakim była realizowana umowa lub z Działem Obsługi Klienta.
Witaj rafal_RR,
przepraszam za napotkane niedogodności.
Hasłem jest numer PESEL/NIP.
W kwestii związanej z umową, skontaktuj się proszę z kanałem sprzedaży, w jakim była realizowana umowa lub z Działem Obsługi Klienta.
Witaj rafal_RR,
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jak pisałam, 4 dni próbowałam i cały czas że zajęte i oddzwonicie...Marta_Plus pisze: ↑12 sty 2024, o 11:34 Witaj MarM,
przepraszam za napotkane niedogodności.
Hasłem jest numer PESEL/NIP.
W kwestii związanej z umową, skontaktuj się proszę z kanałem sprzedaży, w jakim była realizowana umowa lub z Działem Obsługi Klienta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
MarM,
prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki, w między czasie udało się załatwić sprawę pozdrawiam.Marta_Plus pisze: ↑12 sty 2024, o 15:40 MarM,
prześlij zatem proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 mar 2014, o 19:57
Re: Przedłużenie umowy
Dzien dobry, skończyła się umowa abonamentu na telefon i oferta jaką otrzymałem z salonu jest nie do przyjęcia jako wieloletniego klienta. Proszę o propozycję z DUK.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj adrmar89.89,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mógłbym prosić o przyspieszenie sprawy? już tydzień czekam na jakiś kontakt...Marta_Plus pisze: ↑12 sty 2024, o 11:34
Witaj rafal_RR,
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt. Pozdrawiam również.
pozdrawiam,
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
rafal_RR,
ponowiłam prośbę o kontakt.
ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Udało się. Dziękuję za pomoc :)
Re: Przedłużenie umowy
Napisalem maila na adres specjalista_plus@plus.pl z prośbą o kontakt z Działem Utrzymania Klienta w sprawie przedłużenia umowy wraz z zakupem telefonu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
matti100,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ