Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 lut 2024, o 14:49
Przedłużenie Umowy
Witam.
Mam problem z przedłużeniem umowy. Gdy chce przedłużyć umowę przez internet wyskakuje powiadomienie "Obecnie mamy dla Ciebie przygotowaną ofertę bez sprzętu. Czy chcesz się z nią zapoznać?" (Umowa kończy się za 2 miesiące) Problem powstał przez zadłużenie, które zostało spłacone. Nie ma problemu bym podpisała nową umowę i dostała telefon bo próbowałam tydzień temu, jednak nie potwierdziłam umowy bo nie chce zmieniać numeru telefonu. Kontaktowałam się mailowo i telefonicznie i nikt nie potrafi mi wyjaśnić dlaczego tak jest.
Mam problem z przedłużeniem umowy. Gdy chce przedłużyć umowę przez internet wyskakuje powiadomienie "Obecnie mamy dla Ciebie przygotowaną ofertę bez sprzętu. Czy chcesz się z nią zapoznać?" (Umowa kończy się za 2 miesiące) Problem powstał przez zadłużenie, które zostało spłacone. Nie ma problemu bym podpisała nową umowę i dostała telefon bo próbowałam tydzień temu, jednak nie potwierdziłam umowy bo nie chce zmieniać numeru telefonu. Kontaktowałam się mailowo i telefonicznie i nikt nie potrafi mi wyjaśnić dlaczego tak jest.
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, o 15:09 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3505
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Anaa181,
z pozycji forum nie mamy możliwości zweryfikowania powyższej kwestii. Tym samym proszę o kontakt z obsługą sklepu internetowego.
z pozycji forum nie mamy możliwości zweryfikowania powyższej kwestii. Tym samym proszę o kontakt z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Oni też nie wiedzą co z tym zrobić, dostałam taka odpowiedź "W zaistniałej sytuacji proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta nr. 601 102 601, aby wyjaśnić pojawiający się błąd."
Dział obsługi klienta też nie wie o co chodzi, zgłosili reklamacje do Działu Aktywacji, Dział Aktywacji też nie wie
Dział obsługi klienta też nie wie o co chodzi, zgłosili reklamacje do Działu Aktywacji, Dział Aktywacji też nie wie
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5386
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Anaa181,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, wysłałam maila na adres specjalista_plus@plus.pl w sprawie kontaktu z duk. Proszę o kontakt
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5386
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Klaudyyna,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Chcę przedłużyć umowę na dwóch numerach należących do mnie. Proszę o formularz zgłoszeniowy poprzez który uzyskam kontakt z DUK. Jakiś czas temu rozmawiałem z konsultantem podobno z DUK, dostałem ofertę którą miałem przemyśleć i konsultant miał się odezwać za dwa dni i do tej pory cisza. Dzwoniąc pod nr. 601102699 automat odpowiada że mój konsultant jest zajęty i oddzwoni jak to będzie możliwe. I tak kilka dni z rzędu. Z góry dziękuję za szybką rekcję. Pozdrawiam Sosna.
Chcę przedłużyć umowę na dwóch numerach należących do mnie. Proszę o formularz zgłoszeniowy poprzez który uzyskam kontakt z DUK. Jakiś czas temu rozmawiałem z konsultantem podobno z DUK, dostałem ofertę którą miałem przemyśleć i konsultant miał się odezwać za dwa dni i do tej pory cisza. Dzwoniąc pod nr. 601102699 automat odpowiada że mój konsultant jest zajęty i oddzwoni jak to będzie możliwe. I tak kilka dni z rzędu. Z góry dziękuję za szybką rekcję. Pozdrawiam Sosna.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5386
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sosna,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas prośbę o kontakt.
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Jestem stałym klientem sieci Plus, z którą rozpocząłem swoją przygodę z telefonią komórkową. Kilka razy przedłużałem swoje umowy i zawsze byłem zadowolony z nowych warunków, leczy tym razem kiedy mój Plus Abonament dobiegł końca kilka razy kontaktowałem się z Działem Handlowym, gdzie przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. Nie chciałbym się rozstawać z Plusem. Podczas ostatniej rozmowy z DUK przystałem na propozycję odłożenia przedłużania umowy do czasu, aż wszystkie moje numery będą miały taką możliwość, co właśnie nastąpiło, było to związane z przedstawieniem lepszej oferty. Pracownik DUK miał się ze mną skontaktować na początku roku i dlatego proszę o ponowienie kontaktu z DUK. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Jestem stałym klientem sieci Plus, z którą rozpocząłem swoją przygodę z telefonią komórkową. Kilka razy przedłużałem swoje umowy i zawsze byłem zadowolony z nowych warunków, leczy tym razem kiedy mój Plus Abonament dobiegł końca kilka razy kontaktowałem się z Działem Handlowym, gdzie przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. Nie chciałbym się rozstawać z Plusem. Podczas ostatniej rozmowy z DUK przystałem na propozycję odłożenia przedłużania umowy do czasu, aż wszystkie moje numery będą miały taką możliwość, co właśnie nastąpiło, było to związane z przedstawieniem lepszej oferty. Pracownik DUK miał się ze mną skontaktować na początku roku i dlatego proszę o ponowienie kontaktu z DUK. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5386
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj jazuch1982,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.jazuch1982 pisze: ↑6 mar 2024, o 23:04 Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mistrzowska oferta Duet L 
Czy ja dobrze czytam Regulaminy Abonamentów.
Co jak zmienimy warunki umowy dodatkowej? Co się dzieję z umową główną (numerem)?? Na jakich zasadach korzysta z usług? Regulamin promocji czy Cennik??
Czy ja dobrze czytam Regulaminy Abonamentów.
Czyli zmieniamy warunki umowy głównej, na umowie dodatkowej koszty są naliczane zgodnie z Cenniekiem ??Przypisanie umowy dodatkowej do innego Konta Abonenta spowoduje zaprzestanie współdzielenia zasobów na umowie dodatkowej przypisanej do innego Konta Abonenta oraz naliczanie opłat za Usługi w ramach tej umowy dodatkowej na zasadach określonych w „Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych Taryfy „Plus. 2” oraz „Cenniku połączeń międzynarodo..
Co jak zmienimy warunki umowy dodatkowej? Co się dzieję z umową główną (numerem)?? Na jakich zasadach korzysta z usług? Regulamin promocji czy Cennik??
-
- V.I.P.
- Posty: 1326
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Przedłużenie umowy
Sugeruje jeszcze raz powoli przeczytać tę część tego punktu:
Tak w ogóle to w tym zdaniu nie ma nic o zmianach umowy.
Re: Przedłużenie umowy
@zbych_in_flames, Umowa Duet jest w innym regulaminie. Rozczłonkowanie Grupy powoduje naliczanie Cennikowe z tym co powyżej, na numerze dodatkowym?? Nie bardzo te wszystkie zapisy są precyzyjne.
-
- V.I.P.
- Posty: 1326
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Przedłużenie umowy
Ja ten pkt intepretuje następująco: jeśli chcesz mieć warunki promocyjne to numer podstawowy i dodatkowy musza być na tym samym koncie, jak przeniesiesz numer dodatkowy na inne konto to tracisz warunki promocyjne (opłata naliczana według cennika) i dostęp do współdzielonych usług (pakiet internetowy itp. itd.)
Re: Przedłużenie umowy
Tak, zgadza się i o tym piszę, ale siłą rzeczy numer dodatkowy, który był podpięty w ramach grupy Duet L, przystępuje do innej promocji.
I co z numerem głównym...
I co z numerem głównym...