prześlij proszę numer telefonu, na którym kończy się umowa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poprosimy wówczas konsultanta o kontakt i przedstawienie aktualnie dostępnych ofert.
szuetam20@tlen.pl pisze: ↑1 lis 2022, o 23:31
Dodatkowo dziś od kilku godzin brak łączności z siecią.
Jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry!
Wysłałem miesiąc temu za pośrednictwem bok@plus.pl wypowiedzenie umowy na abonament. Dostałem informację zwrotną, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Niestety do tej pory nie miałem żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta. Rozmawiałem natomiast z Biurem obsługi lecz przedstawione oferty są droższe niż to co posiadam obecnie i w mojej ocenie gorsze niż dla nowych klientów. Tym bardziej, że jestem z Państwem od 2001 roku i liczyłem na coś przynajmniej na poziomie obecnie posiadanej przeze mnie umowy.
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
UncleTom2007 pisze: ↑2 lis 2022, o 18:47
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
Jak najbardziej. Podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Chcę przedłużyć umowę abonamentową na telefon. Nie wiem jakie są proponowane warunki i gdzie je mogę znaleźć? Na razie nikt od Was się nie kontaktował. Mam pisać na adres: specjalista_plus@plus.pl?
pozdrawiam
jrfs
UncleTom2007 pisze: ↑2 lis 2022, o 18:47
Dzień dobry!
Wysłałem miesiąc temu za pośrednictwem bok@plus.pl wypowiedzenie umowy na abonament. Dostałem informację zwrotną, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Niestety do tej pory nie miałem żadnego kontaktu z działem utrzymania klienta. Rozmawiałem natomiast z Biurem obsługi lecz przedstawione oferty są droższe niż to co posiadam obecnie i w mojej ocenie gorsze niż dla nowych klientów. Tym bardziej, że jestem z Państwem od 2001 roku i liczyłem na coś przynajmniej na poziomie obecnie posiadanej przeze mnie umowy.
Jeśli jest taka możliwość to czy może ktoś z DUK się ze mną skontaktować?
Byłbym wdzięczny za taką możliwość!
Pozdrawiam
Czy mogę prosić o ponowienie prośby? Do tej pory nikt z BOK się ze mną nie kontaktował. Z góry dziękuję!
Dostałem z Duk ofertę mało satysfakcjonującą. Otóż kończy mi się umowa na 2 numery. Duk proponuje na pierwszy numer abonament no limit za 65zl z 120 GB netu na 27 miesięcy i na drugi numer no limit za 30 zł też na 27 miesiecy, czyli to, co jest aktualnie na stronie plusa, ale umowa dłuższa o 3 miesiące. Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem. Generalnie jest skłonny przenieść numer do lajtmobile, gdzie bez łaski i kontraktu na 2 lata za 60 zł jest no limit i 200GB, a na drugi numer wziąłbym 30zl miesięcznie jest nol imit i 60GB. Pytanie czy jest szansa na lepszą ofertę bez składania wypowiedzenia?
Ps. Druga oferta jaką dostałem, to abo 60zl z 60GB na 15 miesięcy i na drugi numer abo 30 zł z 30 GB przez pierwsze 6 miesięcy i 40 zł przez kolejne 9 miesięcy, więc jeszcze gorzej niż pierwsza oferta.
Wszystko zależne czego i ile potrzebujesz oraz na ile chcesz podpisać umowę.
Lata w plusie byłem, później Plush dał lepsza ofertę, teraz chcą dawać dłuższe umowy i jestem na wypowiedzeniu właśnie. Przejdę do premium mobile na bezterminowa umowę.
przemek1 pisze: ↑15 lis 2022, o 21:15
Prosiłbym o kontakt konsultanta DUK.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry, dostaje dziwne oferty od Plusa, umowa 27 miesięcy a nie 24? Telefon S22 droższy niż np w Media Expert o ponad 700zł lub ponad 900zł, to chyba żart! Proszę o kontakt i normalną ofertę, inaczej będę zmuszony zmienić operatora.
Pozdrawiam
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ