Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3429
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Julia_plusowiczka,
nie.
nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, skończyły mi się umowy na dwa numery i internet.
Proszę o kontakt o propozycję.
Proszę o kontakt o propozycję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5334
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj espresso,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, wysłałam. Proszę też o odpowiedź na pytanie zawarte w mailu.Basia_Plus pisze: ↑26 wrz 2023, o 17:48 Witaj espresso,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5334
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
espresso,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do konsultanta DUK, czekaj proszę na kontakt naszego pracownika.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do konsultanta DUK, czekaj proszę na kontakt naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 paź 2023, o 09:55
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry skończyła mi się umowa na na telefon. Jaka oferta jest teraz możliwa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5334
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Immoderatus,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Jestem klientem w sieci plus od zawsze ale jestem zawiedziona ofertą. Na tą chwilę mam umowę na czas nieokreślony i po prostu chciałabym więcej internetu. Dodam iż posiadamy w rodzinie 3 numery i internet. Jakie czas temu zaproponowano nam całkiem przyzwoita oferte. Z racji problemów w rodzinie nie bylismy w stanie zawrzeć umowy. Dzisiaj będąc w salonie dostaliśmy gorsza ofertę. W innej sieci zaproponowano nam korzystniejsze warunki. Od zawsze mam plusa. Nie chciałabym rezygnować. Ale chyba będę zmuszona. Jestem w stanie coś wynegocjować ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3429
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj fox0410,
z pozycji forum nie mamy wglądu do ofert. Podeślij numer telefonu (oraz ewentualny numer kontaktowy), którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta, który zaproponuje Ci dostępne oferty.
z pozycji forum nie mamy wglądu do ofert. Podeślij numer telefonu (oraz ewentualny numer kontaktowy), którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta, który zaproponuje Ci dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłane. Dziękuję
Re: Przedłużenie umowy
Witam chciałem przedłużyć swoją umowę ale niestety zaproponowane warunki są standartowe jak na stronie plus.pl..czy mogę liczyć na coś więcej??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5334
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Meagol,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, przedłużałem niedawno umowę na swoim numerze i jestem zadowolony bo dostałem fajną ofertę o nazwie "Plus 7 2x więcej GB dla stałych klientów". Teraz chciałem przedłużyć umowę na drugim numerze (należącym do mojej mamy) w tej samej ofercie (tylko oczko niżej, wariant S, a nie S+) i jestem zawiedziony, bo konsultant nie zaproponował mi tej oferty a jedynie standardową, w której internetu jest o połowę mniej. Ta oferta nie jest atrakcyjna i popycha nawet ku rozważeniu przejścia do innego operatora, tym bardziej że numer jest już w okresie utrzymaniowym. Czy mógłbym prosić o kontakt z DUK z zaznaczeniem konsultantowi, że interesuje mnie przedłużenie umowy w tej konkretnej ofercie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5334
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Kolejoman,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
w dniu 10.10.2023 podczas rozmowy telefonicznej zostałem poinformowany o możliwości przedłużenia umowy o kolejne 24 miesiące gdzie w promocji mam otrzymać 50gb do wykorzystania w ciągu roku. Podczas rozmowy zostałem poinformowany, że użytkownicy numerów :
... będą w dalszym ciągu na tych samych zasadach i będą mogli korzystać z posiadanych pakietów internetowych w tym z 10 GB na YouTube i tiktok. W związku z powyższym zgodziłem się na sporządzenie aneksu do umowy na ustalonych warunkach.
W dniu 11.10.2023 lub 12.10.2023 ponownie kontaktowałem się z plusem w celu potwierdzenia otrzymanych w dniu poprzednim informacji. Konsultant poinformował mnie, że podpisanie aneksu do umowy nie będzie skutkować "zabraniem" powyższego pakietu, że pakiet 10 GB internetu do wykorzystania na YouTube i tiktok nie zostanie anulowany.
W dniu wejścia umowy w życie stwierdzam, że zostałem wprowadzony w błąd bowiem ww. Pakiet został usunięty z mojego abonamentu.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o zweryfikowanie rozmów telefonicznych, które odbyłem z pracownikiem plusa, gdzie "wyraźnie " konsultanci potwierdzili, że pakiety zostaną utrzymane, a także o przywrócenie mi pakietu 10 GB internetu (YouTube i tiktok) dla numerów ... bądź anulowanie aneksu i powrót do warunków z przed aneksu gdyż obecne warunki są dla mnie nie korzystne i otrzymałem odpowiedź:
Potwierdzam, że w dniu 10.10.2023 r. zostały zawarte Aneksy do Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numerów ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24mies. - dla Stałych Klientów 5.1” z wybranymi taryfami „PLUSH ABO 35+”, w których przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych, Pakiet Internetowy 20 GB, jednorazowy Pakiet Internetowy 50GB do wykorzystania po wyczerpaniu jednostek z pakietu podstawowego w danym okresie rozliczeniowym oraz bezpłatny dostęp do usługi 5G.
Potwierdzam również, że w dniu 10.10.2023 r. została zawarta Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numeru ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24 mies. 5.4” z wybraną taryfą „PLUSH ABO 35+”, w której przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych oraz dostęp do internetu z limitem transmisji danych 20 GB.
Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Promocji „Sociale w PLUSH ABONAMENT 24mies.” dla każdego z numerów ... został włączony Pakiet Social free, umożliwiający przesyłanie i odbieranie danych w kraju w ramach serwisów Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp nie pomniejszając podstawowego limitu transmisji danych w pakiecie Internetowym aktywowanym w taryfie „PLUSH ABO 35+”. Przeprowadzona analiza techniczna wykazała, że kwestionowane usługi są świadczone poprawnie dla ww. numerów.
Jednocześnie informuję, że od dnia 24.12.2021 r. w Pakiecie social free nie jest rozliczana transmisja danych w ramach serwisów You Tube i Tiktok. Przeprowadzona analiza odsłuchanej rozmowy sprzedażowej z dnia 10.10.2023 r. nie wykazała nieprawidłowości w zaprezentowaniu nowej oferty lojalnościowej dla ww. numerów. Konsultantka Działu Obsługi Klienta sieci Plus poprawnie poinformowała Pana o warunkach usługi Pakiet social free.
W związku z powyższym informuję, że opisana sytuacja nie stanowi podstawy do anulowania zawartych w dniu 10.10.2023 r. Aneksów do Umów dla numerów ...
... będą w dalszym ciągu na tych samych zasadach i będą mogli korzystać z posiadanych pakietów internetowych w tym z 10 GB na YouTube i tiktok. W związku z powyższym zgodziłem się na sporządzenie aneksu do umowy na ustalonych warunkach.
W dniu 11.10.2023 lub 12.10.2023 ponownie kontaktowałem się z plusem w celu potwierdzenia otrzymanych w dniu poprzednim informacji. Konsultant poinformował mnie, że podpisanie aneksu do umowy nie będzie skutkować "zabraniem" powyższego pakietu, że pakiet 10 GB internetu do wykorzystania na YouTube i tiktok nie zostanie anulowany.
W dniu wejścia umowy w życie stwierdzam, że zostałem wprowadzony w błąd bowiem ww. Pakiet został usunięty z mojego abonamentu.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o zweryfikowanie rozmów telefonicznych, które odbyłem z pracownikiem plusa, gdzie "wyraźnie " konsultanci potwierdzili, że pakiety zostaną utrzymane, a także o przywrócenie mi pakietu 10 GB internetu (YouTube i tiktok) dla numerów ... bądź anulowanie aneksu i powrót do warunków z przed aneksu gdyż obecne warunki są dla mnie nie korzystne i otrzymałem odpowiedź:
Potwierdzam, że w dniu 10.10.2023 r. zostały zawarte Aneksy do Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numerów ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24mies. - dla Stałych Klientów 5.1” z wybranymi taryfami „PLUSH ABO 35+”, w których przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych, Pakiet Internetowy 20 GB, jednorazowy Pakiet Internetowy 50GB do wykorzystania po wyczerpaniu jednostek z pakietu podstawowego w danym okresie rozliczeniowym oraz bezpłatny dostęp do usługi 5G.
Potwierdzam również, że w dniu 10.10.2023 r. została zawarta Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numeru ... w ramach Promocji „PLUSH ABONAMENT 24 mies. 5.4” z wybraną taryfą „PLUSH ABO 35+”, w której przysługują nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane wiadomości SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych oraz dostęp do internetu z limitem transmisji danych 20 GB.
Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Promocji „Sociale w PLUSH ABONAMENT 24mies.” dla każdego z numerów ... został włączony Pakiet Social free, umożliwiający przesyłanie i odbieranie danych w kraju w ramach serwisów Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp nie pomniejszając podstawowego limitu transmisji danych w pakiecie Internetowym aktywowanym w taryfie „PLUSH ABO 35+”. Przeprowadzona analiza techniczna wykazała, że kwestionowane usługi są świadczone poprawnie dla ww. numerów.
Jednocześnie informuję, że od dnia 24.12.2021 r. w Pakiecie social free nie jest rozliczana transmisja danych w ramach serwisów You Tube i Tiktok. Przeprowadzona analiza odsłuchanej rozmowy sprzedażowej z dnia 10.10.2023 r. nie wykazała nieprawidłowości w zaprezentowaniu nowej oferty lojalnościowej dla ww. numerów. Konsultantka Działu Obsługi Klienta sieci Plus poprawnie poinformowała Pana o warunkach usługi Pakiet social free.
W związku z powyższym informuję, że opisana sytuacja nie stanowi podstawy do anulowania zawartych w dniu 10.10.2023 r. Aneksów do Umów dla numerów ...