Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

jazuch1982,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Julia_plusowiczka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2023, o 12:41

PRZEDŁUŻENIE UMOWY

Post autor: Julia_plusowiczka »

Dzień dobry,

Mam pytanie, jeżeli przedłużam umowę abonamentową z sprzętem to występuje kaucja?
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2023, o 12:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Julia_plusowiczka,

nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
espresso
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: espresso »

Dzień dobry, skończyły mi się umowy na dwa numery i internet.
Proszę o kontakt o propozycję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj espresso,

podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
espresso
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: espresso »

Basia_Plus pisze: 26 wrz 2023, o 17:48 Witaj espresso,

podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Dziękuję, wysłałam. Proszę też o odpowiedź na pytanie zawarte w mailu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

espresso,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do konsultanta DUK, czekaj proszę na kontakt naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Immoderatus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2023, o 09:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Immoderatus »

Dzień dobry skończyła mi się umowa na na telefon. Jaka oferta jest teraz możliwa?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Immoderatus,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fox0410 »

Witam. Jestem klientem w sieci plus od zawsze 😀 ale jestem zawiedziona ofertą. Na tą chwilę mam umowę na czas nieokreślony i po prostu chciałabym więcej internetu. Dodam iż posiadamy w rodzinie 3 numery i internet. Jakie czas temu zaproponowano nam całkiem przyzwoita oferte. Z racji problemów w rodzinie nie bylismy w stanie zawrzeć umowy. Dzisiaj będąc w salonie dostaliśmy gorsza ofertę. W innej sieci zaproponowano nam korzystniejsze warunki. Od zawsze mam plusa. Nie chciałabym rezygnować. Ale chyba będę zmuszona. Jestem w stanie coś wynegocjować ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj fox0410,

z pozycji forum nie mamy wglądu do ofert. Podeślij numer telefonu (oraz ewentualny numer kontaktowy), którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecimy wówczas kontakt konsultanta, który zaproponuje Ci dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fox0410 »

Wysłane. Dziękuję 🤗
Meagol
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 lis 2023, o 20:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Meagol »

Witam chciałem przedłużyć swoją umowę ale niestety zaproponowane warunki są standartowe jak na stronie plus.pl..czy mogę liczyć na coś więcej??
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Meagol,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 55
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Witam, przedłużałem niedawno umowę na swoim numerze i jestem zadowolony bo dostałem fajną ofertę o nazwie "Plus 7 2x więcej GB dla stałych klientów". Teraz chciałem przedłużyć umowę na drugim numerze (należącym do mojej mamy) w tej samej ofercie (tylko oczko niżej, wariant S, a nie S+) i jestem zawiedziony, bo konsultant nie zaproponował mi tej oferty a jedynie standardową, w której internetu jest o połowę mniej. Ta oferta nie jest atrakcyjna i popycha nawet ku rozważeniu przejścia do innego operatora, tym bardziej że numer jest już w okresie utrzymaniowym. Czy mógłbym prosić o kontakt z DUK z zaznaczeniem konsultantowi, że interesuje mnie przedłużenie umowy w tej konkretnej ofercie?
ODPOWIEDZ